Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
12
Cevap
1943
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Philips Işık Sızması Normal mi ?
R
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhaba Dostlar,

Açıkcası biliyorsunuz philips 55pus7803 televizyonum geçen seneden beri bütün seriyi denemem rağmen 7303-7503-7803 içerisinde toz vardı. Bu şekilde kullanmaya devam ediyorum :) açıkcası tüketici il hakem heyetinden iade raporu olmasına rağmen iade etmedim.

Şimdi aşağıdaki resimlerde de görüldüğü üzere bir süredir sağ ve sol tarafta ışık sızması gibi bir şey olmaya başladı acaba bu bir problem mi ? yani servis çağırmama gerek var mı.

Eğer bu bir problemse çünkü bu sefer televizyonu ayıplı mal olarak iade edeceğim.

Açıkcası televizyon tarafında çok bir tecrübem yok o yüzden siz değerli dostlar tavsiyelere ihtiyacım var.

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >



S
4 yıl
Yüzbaşı

Normal. Yan açıdan iyice yaklaşınca gözüküyorsa ve TV belli izleme açıdan rahatsız etmiyorsa normal durum. Arkadan aydıtlatmalı LED Tv de bu tip sorunlar olmakta. Bazısında fazla ve az olabilir. Benim 55PUS7304 kafamı iyice yakınlaştırıp üst tepeden alta ve yanlara bakınca LED ışıkları görebiliyorum. Yani yanlarda da hafif beyaz leke gibi de gözükebilir. Bunun sorunu ekran çerçevelerin çok yakın yapılmadığından ekran paneline ve yeteri kadar kapatılmadığından vede bu makinelerin hassaslığı arttıkça da ürünün maliyeti de artacak. O zamanda kesenin ağzını açman gerekli.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SunSets -- 5 Nisan 2020; 19:46:17 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Açıkcası 6 mt civarı bir ara var izleme arası 2-3 mt yaklaşana kadar çok belli olmuyor.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
4 yıl
Çavuş

Merhaba. Tüketici hakem heyetine fatura tarihinden kaç gün sonra başvuru yaptınız. Bizim 14.günümüz Philips Merkez henüz net bir dönüş yapmadı.
Tüketici hakem heyetine "fatura tarihinden şu kadar süre sonra başvuru yapmak gerekir" diye bir şey var mı merak ettiğim bu?
Teşekkürler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mfurkanbasyigit -- 27 Nisan 2020; 14:57:26 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Sterilmikrop
R
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhaba,

internetten aldıysanız 14 gün içinde her türlü iade edebiliyorsunuz.

Benim sürecim şöyleydi ben yaklaşık 3 televizyon değiştirdim. bu yüzden bu süreçler 1.5 ay kadar tuttu ben daha sonra başvurdum.

Eğer ürün kusurluysa kanunen 2 yıl içerisinde zaten iade / değişim yapmak zorunda.

Başvuru tarihide bu 2 yıl içerisinde olması gerekmektedir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mfcross
M
4 yıl
Çavuş

Evkur dan aldık. 3 adet ölü ve/veya bozuk piksel çıktı.

TV Philips 55PUS8204/12 modeli, çok memnunuz işin açıkçası ama işte 2 haftalık üründe ölü piksel çıkınca bi midemiz bulanmadı değil.

Servise 5-6 gün önce başvuru yaptırdık, merkeze mail attı, sokağa çıkma yasağı nedeniyle sanırım bugün cevap gelmiş. TV'nin kullanım süresine baktılar, 309 çıktı. Şimdi onu da gönderdi cevap bekleyecek.

Philips tarafından değişim kararı beklemiyorum açıkçası, umudum Tüketici Hakem Heyeti. Oraya da başvuru da geç kalmak istemiyorum. Baya araştırdım ama ayıplı mal için şu kadar sürede başvurulmalı diye bir şey bulamadım. Sanırım yok.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mfurkanbasyigit -- 27 Nisan 2020; 15:10:21 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Sterilmikrop
R
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Valla hocam philips kadar kötü yani Türkiye için konuşuyorum.

Bir marka yok bende amblight olayına sardım bu televizyona onuda HDMI boxla hallettiler zaten bunu iade edip dahada philips önünden geçmem.

Avrupada böyle değil. Aslında olay philips'inde suçu değil TP-Vision philips'in televizyon tarafını hallediyor.

Ben 3 değişim için Hollanda daki genel merkeze mail atmak zorunda kaldım. Bütün video v.s herşeyi yollayarak üstelik her seferinde ek ücretini verip modelini yükselttim.

7303 ile başladım 7503 2 kere değişti şuan 7803 kullanıyorum :)

Açıkcası servis sana her ne kadar bu kanunen değişmez dese de 1 pixel dahi olsa yargıtay kararları var değiştirmek zorundalar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mfcross
M
4 yıl
Çavuş

Kusursuz televizyon yok, bunu bilerek Philips aldık.

Hemen hemen IPS LCD olan televizyonların hepsinde ışık sızması var. (Çok önemli görmüyorum, gece ışık sızmasını görebileceğim sahne ne izlersem izleyeyim zaten haftada 1-2 kez denk geliyor, gündüz zaten sızma felan gözükmüyor.)
IPS LCD olmasın, OLED çok pahalı geriye ne kalıyor?Samsung QLED panel, o da canlı bomba, ne zaman, nasıl bir arıza vereceği belli olmuyor.

Ben açıkçası Ambilight olmasa bile Philips alırdım. Bunu canlı olarak LG ve Samsung aynı fiyat bandında ki TV lerini denemeden söylüyorum, ama baya araştırdım denesem bile sanırım fikrim değişmeyecek.
Dolby Vision, Dolby Atmos, P5 Görüntü motoru, Android işletim sistemi, Görüntü Kalitesi bence verdiğimiz paraya değiyor.

Umarım şu ölü piksel olayı da değişim ile sonuçlanır.

Eğer bu cihazı aynısı ile değiştirelim veya iade alalım derlerse sanırım iade alın diyip 58PUS7304 alacağız. O da /62 Türkiye montaj 🤷🏻‍♂ En azından VA Panel, bir de onu deneyelim diyorum. Bakalım. 😂



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Sterilmikrop
S
4 yıl
Yüzbaşı

VA alırsan IPS olan 55 inc özleyeceksin. Hafif kenar açıda bozulmamı desen, maç keyfi alamama desen zevk vermiyor. Dik acidan film izleyeceksen güzel başka artısı yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mfcross
M
4 yıl
Çavuş

IPS i araştırarak almıştım zaten. VA yı pek incelemedim açıkçası, doğrudur.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SunSets
L
4 yıl
Yarbay

Hocam selamlar. Gelişme oldu mu durumunuzda?

Ben de Vatandan 65PUS8204 aldım.

1) Ürünün kutusunda montaj yeri Polonya mı?
2) Hiç fotoğraf çektiniz mi? Görselleri paylaşabilir misiniz?
3) Philips teknik servisi ölü pixel'i fark etti mi yoksa siz sonra mı fark ettiniz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @mfcross
M
4 yıl
Çavuş

Merhaba. Evet servis en son gelip mercekle fotoğraf çekip merkeze yolladı. Açıkçası baya araştırdım, 1 tane bile olsa değiştirmek zorundalar dedi herkes içim biraz rahat, Philips değiştirmez ise THH ye başvuracağım onlar tüketici lehine karar çıkarıyormuş.

1) İnanın bakmadım, kutusunu bodruma koydular sanırım bi ara bakayım.
2) ekledim.
3) Kurulurken bakmadık. Servis gitti baktık 1 tane var, açıkçası ürünü çok araştırdım yabancı sitelerden çevire çevire. Onlar yazmışlar ölü piksel çıktı felan diye, onu göze alarak aldık. Ama sonradan 2 tane daha fark edince veya sonradan oluşunca artık olmaz hakkımızı arayalım dedik.

Bu problemin sonucu olumlu çıkar ise tek söyleyebileceğim düşünmeden alın arkadaşlar, pişman etmez. Görüntü kalitesi, işletim sistemi hızı, ambilight. 5-6 bin ₺ bandında alınabilecek en iyi televizyon.
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @LGatakan
M
4 yıl
Çavuş

Takriben 1 haftalık süreç sonrasında Philips tarafından dönüş olumlu arkadaşlar. Değişim kararı çıkarmışlar.
Açıkçası beklemiyordum, THH ye kadar gideriz diyordum. Şaşırdım.

Artık gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. 👍



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.