Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
8
Cevap
1275
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İnternet Hala Açılmadı
U
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba, geçen çarşamba başvuru yapmıştık beklemedeyim hala, destek kayıtlarına bile cevap verilmiyor açılmadı bi türlü internet.




Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, internet başvurunuzu yaptığımızda hata aldık. Arkadaşlarım hatayı gidererek tekrar başvuru yapacaktır. Aktivasyon işlemlerinizin takibini bende yapacağım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

Merhaba, internet başvurunuzu yaptığımızda hata aldık. Arkadaşlarım hatayı gidererek tekrar başvuru yapacaktır. Aktivasyon işlemlerinizin takibini bende yapacağım.
Ne yazık ki hala internetim açılmadı size özelden yazdım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
N
4 yıl
Er

Açıldı mı hocam nedir son durum?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: nogitsuneexd

Açıldı mı hocam nedir son durum?
malesef hala bekliyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Q
4 yıl
Teğmen

İşlem hangi aşamada? Hizmetlerim sayfasında telefonun yanında numara yazıyor mu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ufem
U
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Quavox

İşlem hangi aşamada? Hizmetlerim sayfasında telefonun yanında numara yazıyor mu?
Aktivasyon sürecinde. Evet telefon yazıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufem -- 10 Nisan 2020; 21:25:30 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Quavox
U
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar 25 Martda başvurmuştum evraklarınız eksik dediler bir kere daha gönderdim gönderdiğim günün ertesi günü yani cuma günü teslim edilmiş olmasına rağmen çarşamba akşamı belgeler elimize ulaştı dediler( yani 5 gün sonra ). Bugün 11 Nisan ve hala internet açılmadı aktivasyon sürecinde gözüküyor.Başvurudan bu yana 17 gün geçti.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
T
4 yıl
Yarbay

Merhaba, telefon başvurunuzu yaptığımızda telekom tarafından red verilmiştir. Red nedeni telekom'da yer alan hat sahibi bilgileri eşleşmiyor. Diğer ISS firmasıyla görüşerek hat sahibi bilgilerini teyit edebilir misiniz? Bilgiler doğruysa tekrar PM'den iletişime geçebilir misiniz?




Bu mesajda bahsedilenler: @ufem
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.