Merhaba, benimle paylaştığınız bilgileri kayıt içerisine ekleyebilir misiniz? Arkadaşlarım yapa - vae arasında hız farkının yarı yarıya olması durumunda altyapı kaynaklı sorun yoksa vae geçişinizi yapacaktır. Bu işlem biraz zaman alabilir. Arkadaşlarım kontrollerini tamamladıktan sonra bilgi verecektir. |
Destek kaydima ekledim size ilettiklerimi ama destek kaydima 24 saati aşkın süredir dönüş yapılmıyor |
|
Merhaba, konuyu arkadaşlarıma bugün ilettim. Sizi aradıklarını ulaşamadıklarını iletti. Arkadaşlarım sizinle tekrar iletişime geçerek geçiş için onay alacaklar. |
Evet ulaşamamışlar fakat şuan müsaitim. Lütfen bugün içerisinde tekrar arayınız. Hatta sesli onay gerekmiyorsa burdan ve oim üzerindeki konuşma üzerinden onay verdiğimi belirttim zaten. |
Merhaba, hizmetiniz online durumdadır. Hat üzerinde sık sık kopma sorunu olabileceğini düşünerek arızanızı saha ekiplerine ilettik. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız. |
29/03/20 tarihinde saat 00.20 civari internet baglantimiz vdsl olarak kesildi. OIM uzerinden teknik detaylara baktigimda ADSL olarak degistigini gordum baglantimin. Modem arayuzunden kullanici adi ve sifreyi turknet_AD ye girince baglantim tekrar saglandi ama VSL hizmeti calismiyor. Bunun nedeni hakkinda bir bilginiz varsa tarafimi bilgilendirirseniz sevinirim. |
Merhaba, VAE geçişi için telefon satışınız onaylandı, internet satışınızıda girdik. İnternet satışınızda onaylandığında VDSL olarak paketinizi kullanabilirsiniz. |
Anlıyorum Teşekkür ederim, peki internet satisim ne zaman onaylanır tahmini olarak? |
|
|
Başkaları mağdur olmasın, sizde BTK veya Cimer üzerinden şikayet edebilir misiniz lütfen. https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html |
Merhaba, net bir süre bilgisi veremiyoruz. Ancak önceliğini bugün de arkadaşlarıma ilettim. Gelişme olduğunda bilgi vereceğiz. |
Anlıyorum, online eğitime gectigim için biraz daha önemli benim için o yüzden sormuştum. Yine de teşekkürler |
Merhaba, yaşanan genel arıza için özür dileriz. Tekrar yaşanmaması için gerekli çalışmaları yaptık. |
Vae altyapısına geçişimi yaptiniz teşekkürler ama bir şeyler ters gidiyor. Yüksek hizli paketinize geçtiğim halde 10mbps indirme alıyorum? PM de detayları da verdim, kontrol ederseniz sevinirim. |
Merhaba, arızanız için saha ekipleriyle iletişim halindeyiz. Çalışmaları tamamlayarak bilgi vereceğiz. |
Ekipler sözde gelip teyit yapmışlar ve sorun müşteri kaynakliymis, benim ne yapmam gerektiğini söyler misiniz? Daha zile basmadan nasıl geldiklerini de anlamadim zaten. Ttden nefret ediyorum.. Devre Numarası 8824126xxx Durum Kullanıcı 20 saat 35 dakika ONLINE Fiziksel Durum (VAE) KAPALI Santral ULUCAMİ-42 Ip Adresi 100.xx.xxx.xx Modem Buluşma Modem Buluşmuyor - VDSL İndirme Hızı 0 Mbps Yükleme Hızı 0 Mbps |
Merhaba, Telekom ekipleri bize bildirim yapmışlar ama arıza kaydınızla ilgili çalışmalar devam ediyor ve yakından takip ediyoruz. Gelişmeleri paylaşacağız. |
Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek