Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
403
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hepsiburada kepazeliği!
K
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Daha önce Hepsiburada'dan satın aldığım çaydanlığın gönderilmemesiyle alakalı yaşadığım soruna ilişkin aşağıdaki konuyu açtım.
https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-resmen-benimle-dalga-geciyor--141716035

Bir ton rezillikten sonra zar zor da olsa 50 TL çek verdiler.
O 50 TL'lik çek ile çamaşır satın aldım.
Çamaşır geldiğinde gözüme çok küçük gözüktü. Halbuki her zamanki standart beden. Hiç kullanmadan satın almış olduğum firmaya mail attım. "Değiştirebilir misiniz? Hiç kullanılmadı." diye.
Onlar da değişim yaparız diye dönüş yaptılar.

< Resime gitmek için tıklayın >

Bunun üzerine 1 km uzaklıktaki kargo firmasına kadar gidip kargoyu teslim ettim.
3-4 gün sonra kargoyu açmadan dahi geri göndermişler.
Madem iade almayacaktınız beni niye uğraştırıyorsunuz o kadar?
Çamaşırların hijyen sebebi ile alınamayabileceğini ben de biliyorum. Bu yüzden size mail atıyorum. Memnuniyet adına belki işlem yaparsınız diye. Kabul etmeseydiniz hiç üstelemezdim. Ama değişim yaparız deyip de sonra böyle bir şey yapmak dalga geçmek değil midir?

Hepsiburada'ya mesaj attım bunun üzerine. Dedim ki bana bir açıklama yapın. Ama sakın bana "Çamaşır olduğu için değiştiremiyoruz" demeyin. Çünkü değiştireceğinizi söylediniz." dedim. Tahmin ettiğim gibi bana "Çamaşır olduğu için değişim yapamıyoruz." diye kopyala yapıştır cevap atmışlar.

1 TL'ye laptop dahi satsalar bunlardan alışveriş yapmam, yaptırmam artık.



G
4 yıl
Yüzbaşı

Ptt kargo ile gönderim yapmaları bile oradan alışveriş yapmamak için bir sebep...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

F
4 yıl
Yüzbaşı

Maile çamaşır olduğunu yazmamışsın, onlar da ürünün ne olduğunu kontrol etmeden değiştiririz yazmış.
Çamaşırın değiştirilmediğini zaten biliyorsun.
Sana gönderilen donun başkası tarafından iade edildiğini bilsen kabul edip giyer misin?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Maile sipariş numarasını yazdım. Kontrol etmeden değiştiririz demeleri onların hatası. İş yapma konusunda beceriksiz ve üşengeç bir toplum olduğumuzdan dolayı kontrol etmemiş adamlar.

Çamaşırın normalde değişmediğini biliyorum ancak dediğim gibi, müşteri memnuniyeti adına işlem yaparlar belki diye sadece şansımı denedim. Değişteceksiniz bunu vs. hiç bir baskı yapmadım. Adamlar değiştiririz dedi.

Son olarak tabi ki denenmiş bir ürünü almak istemem fakat denemediğimi bildiğim için gönül rahatligi iade etmek istedim.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ferther
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.