|
Arkadaş herkes çakal olmuş Kime güveneceğiz gerçekten bilmiyorum. 3-5 kuruş ucuza olsun diye internetten alıyoruz hep sıkıntı. Mağazadan alıyoruz oda sıkıntı. Nasıl bir ... |
|
Arkadaş herkes çakal olmuş Kime güveneceğiz gerçekten bilmiyorum. 3-5 kuruş ucuza olsun diye internetten alıyoruz hep sıkıntı. Mağazadan alıyoruz oda sıkıntı. Nasıl bir ülkeyiz böyle gerçekten anlamak zor. Geçmiş olsun sana. Dalga geçenler bunlar sizin de başınıza gelebilir. |
|
ya ne işsiz adamsın allah aşkına yazdığın mesaja bak. geçmiş olsun kardeşim inşallah sorunsuz şekilde iade alırlar. yemin ediyorum iğreniyorum artık türkiyede böyle şeyleri okumakta... |
|
ya ne işsiz adamsın allah aşkına yazdığın mesaja bak. geçmiş olsun kardeşim inşallah sorunsuz şekilde iade alırlar. yemin ediyorum iğreniyorum artık türkiyede böyle şeyleri okumaktan. düzelmiyoruz aksine daha kötüye gidiyor herşey. yazık. |
| malesef bilgisiz, deneyimsiz ve bazı art niyetli insanlarımız herşeyi alıyor ve iade ediyor. aynı durumu bizde yaşıyoruz. adam rastgele ürün alıyor . kutusunu parçalıyor veya işini g... |
|
malesef bilgisiz, deneyimsiz ve bazı art niyetli insanlarımız herşeyi alıyor ve iade ediyor. aynı durumu bizde yaşıyoruz. adam rastgele ürün alıyor . kutusunu parçalıyor veya işini görüyor iade istiyor. yakında bunada sınır gelir. ondan sonra gerçekten haklıysak da haksız olacağız. yeniden satmaya çalışsanız böyle sorunlar oluyor. yok kutusu açılmış kenarında çizik var vs. |
|
Geçmiş olsun hocam Bizden isteğin nedir? |
| Sende kullancan zaten ne farkeder |
| Teşekkürler hocam , Hepsiburadadan alışveriş yaparken insanların 2 3 kez düşünmesini istiyorum , başıma gelen bu rezaleti paylaşmak istedim sadece |
|
|
ya ne işsiz adamsın allah aşkına yazdığın mesaja bak. geçmiş olsun kardeşim inşallah sorunsuz şekilde iade alırlar. yemin ediyorum iğreniyorum artık türkiyede böyle şeyleri okumaktan. düzelmiyoruz aksine daha kötüye gidiyor herşey. yazık. |
| sağolun, arkadaş kötü niyetle yazmamış bence hocam gerilmeye gerek yok. Müşteri memnuniyetsizliğinde yarışan firmalar var maalesef ve her gün daha da başarılı oluyorlar. |
|
Arkadaş herkes çakal olmuş Kime güveneceğiz gerçekten bilmiyorum. 3-5 kuruş ucuza olsun diye internetten alıyoruz hep sıkıntı. Mağazadan alıyoruz oda sıkıntı. Nasıl bir ülkeyiz böyle gerçekten anlamak zor. Geçmiş olsun sana. Dalga geçenler bunlar sizin de başınıza gelebilir. |
|
sağolun hocam , cidden birşey alırken hem fiyatını hemde ürünün sağlam olup olmadığını düşünüyoruz artık. @SAY10 sizede geçmiş olsun hocam, ucuz yada bozulmayacağını bilceğim bir ürün olsa bende uğraşmak istemezdim ancak cihaz kullanılmış ve kutuya geri konup tekrar satışa sunulmuş bir nedeni olabilir, 1 2 ay sonra başka sorunlar çıkabilir ve bu sefer garanti bu sorunları yaparmı yapmazmı diye uğraşır dururum. |
|
Geçmiş olsun hocam. Ben de zamanında Hepsiburada'dan alışveriş yaptığımda sonradan fiyat ile ilgili kendilerine ulaşmaya çalışmıştım ve çok zorlanmıştım. Ek olarak satıcı onayı gibi şeyler olmaması can sıkıcı. Kargodan teslim edildi bilgisi gelince sipariş tamamlanmış gözüküyor. Nereden biliyorusnuz belki başkası aldı? Birkaç kez alışverişim oldu Hepsiburada'dan ama artık çok avantajlı bir şey olmadığı sürece başka yerlerden alışveriş yapmayı düşünüyorum. Size de tekrardan geçmiş olsun umarım iade alırlar sıkıntı çıkartmadan. |
|
O arkadaşın iyi niyeti yok... Geçmiş olsun. |
|
2008-9 gibi o yillarda ben de Yamaha klavye almistim kullanilmis uzerinde cizikler olan urun gelmisti iade etmistim.. Bu arada satici kendileri degildi yamaha tr distributoruydu.. SiZinlaptop olayinin benzerini de gene o yillarda Bimeks den Hp notebook almistim o da kullanilmis ici acilmis urun gelmisti ve srfszlr iadeyi kabul etmemislerdi.. |
| geçmiş olsun hocam, işi yokuşa sürerlerse tüketici hakem heyetine başvuracağım haklı tarafın ben olduğumu düşünüyorum iadem er yada geç yapılır ancak vakit kaybı ve sinir stressiminde tavan yapmasına sebep oluyorlar. bu arada o dönemler tüketici hakem heyeti vs varmıydı , ne yaptınız iadeyi kabul etmediklerinde |
|
Gecmis olsun.. Geri alirlar bence olmadi dediginiz gibi tuketici haklari 👍🏽 Tuketici haklari varmiydi Tam hatirlamiyorum ancak, Ben onlar iade almayinca ugrasmamistim sanirim hocam.. |
|
| Hangi kargoya verdiysen git ordan takip kodunu al ve nerede olduğuna bak |
| hepsijet evimden teslim aldı iade kodu hariç bir kod vermediler iade kodunuda hepsiburada vermişti, internetten baktıgımda carsambadan beri ürünün teslim alınan dagıtım aracında oldugu gorunuyor. hepsijeti aradıgımda gerekli yerlere bildiriyoruz hariç dediği birşey yok |
9 Mart Edit: Hala bekliyorum iade yapmaları için bugun telefon aradım 2 gün sonra belli olur dediler.
4 Mart Edit: Ürün bugün hepsiburadaya ulaştı, telefonla arandım ve servisten gelecek olan rapor karşılığında iade edecileceklerini 21 güne kadar uzayabileceğini söylediler bende THH ye başvurumu yaptım.
2 Mart Edit: Hepsiburadadan aradilar , sikayet vara yazdigim sikayeti gormusler daha hizli halledeceklerini soylediler yani herzamanki hikaye
Hepsijeti aradigimda persembeden beri soylediklerini soylediler, gerekli birimlere ilettik aksaklik olmus vs
Herkese merhabalar
20.02.2020 tarihinde hepsiburada.com üzerinden satıcısı hepsiburada olan bir notebook aldım,
< Resime gitmek için tıklayın >
cihaz elime 22.02.2020 tarihinde ulaştı.Cihazı ilk açtığımda logosunda siyah bir çizik gördüm ve cihazdan şüphelenmeye başladım.
< Resime gitmek için tıklayın >
Sonra bazı test programları yükledim performasına bakmak için, performansında bir sorun yoktu birde pili kontrol etmek için AIDA64 adlı programı yükledim ve gördüğüme inanamadım pil 462 defa doldurulup boşaltılmıştı.
Aynı değerleri cmd --> powercfg /batteryreport ve cmd --> /energy komutlarıyla gelen rapordada gördüm.
< Resime gitmek için tıklayın >
Sonra hpyi arayıp kapağı açarsam garanti sıkıntıya girermi diye sordum ve sorun olmadığını istersem ram ve ssd upgrade yapabileceğimi söyledirler, bende cihazıp alt kapağını açtım ve bir kez daha şok oldum cihazın içinde M2 ssdyi koruyan metal kapağın üzeri tornovida çizikleri ile doluydu
< Resime gitmek için tıklayın >
Üsttekileri görünce 23.02.2020 tarihinde iade isteği başlattım ve bana hepsijet iade kodu verdiler, hepsijetin sitesine girdiğimde 24.02.2020 pazartesi tarihinde evimden teslim almalarını istedim.Çarşamba anca geldiler (26.02.2020) ürünü teslim aldılar ve makbuz verdiler ancak herhangi bir takip kodu vs vermediler iade koduyla takip edebileceğim söylendi(makbuzun üzerinde de yazmıyor)
Şuan 29.02.2020 tarihi ve ürünüm hala hepsiburadaya ulaşmamış hepsiburadayı aradığımda bana sistemde ürünün gözükmediğini ve hepsijet firmasından takip kodu istemem gerektiği söylendi , hepsijete mail attım(16.30 dan sonra cagrı merkezi calısmıyor) maile gelen cevapta iade kodu hariç bir kod olmadığını söylediler , hepsiburadayı tekrar aradığımda ürünün ellerine ulaşmadan birşey yapamayacaklarını ilettiler yani iki firmada birbirinden haberi yok ve herşeyi benim halletmemi bekliyorlar.
Zaten emek vererek zar zor aldığımız üzerinde outlet veya refurbished yazmadığı halde kullanılmış gelen ürünün sıkıntısı içerisindeyim , hemde 1 haftadır notebook olmadığı için okulda da sorun çıkıyor hemde iki firmanında ilgisizliği ve birbirlerinden habersizliği yüzünden dakikalarca telefon görüşmeleri yaparak ben uğraşıyorum.Her iki firma ilede bundan sonra muhattap olmak istemiyorum artık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arslan0058 -- 9 Mart 2020; 22:42:5 >