Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
52
Cevap
1967
Tıklama
0
Öne Çıkarma
İnternetimde bir sorun mu var ben mi takılıyorum? Tt altyapı Fiber 100mbps
R
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Merhabalar, öncelikle düzgünce anlatmaya çalışacağım, Millenicom geçtim yaklaşık 1 ay öncesinde ve Millenicom kaynaklı bir problem alıyorum, MH her zaman olduğu gibi tracert komutunu bile bilmediğinden anlayamadı.


Öncelikle sorunum şu: yurtdışı çıkışlar dahil internet kullanım sırasında 3-5 dakikada bir kez olmak üzere 10 saniye gidiyor, google vb. yerlere giriş yapmıyor, veri çekemiyor hiçbir yerden.

Hız testlerim yurtdışı için;

https://i.speedof.me/200207115511-6694

speedtest son sonuçlarhttps://prnt.sc/qyx38a

Hız testi ekleme:

< Resime gitmek için tıklayın >

PingPlotter 1;https://prnt.sc/qyx3hd

PingPlotter 2;
https://prnt.sc/qyx3m0

PingPlotter 3;https://prnt.sc/qyx3qv


Tracert örnekleri;
https://prnt.sc/qyx42u
https://prnt.sc/qyx462
https://prnt.sc/qyx4dn -önemli
https://prnt.sc/qyx4lv -önemli 2


Yaşadığım sorun anlık yaşarken çektiğim ve millenicom MH attığım (üsttekileri de attım) sslerden birisi
https://prnt.sc/qyx51b

Steam'den anlayan herkes ne kadar çok kesildiğini orada görebilir.


Bu sorunu anlayan, bilen ne yapmam gerektiğine dair fikri olan, Millenicom'a ne şekilde yaklaşarak çözebileceğimi bilen var mı?


Millenicom'un yaptıkları;

Sorunu detaylı şekilde anlattığım halde Türk telekom ekibini modem değişimi için yollamışlar, modemi değiştirdiler sorun devam ediyor. Gelen ekip elemanına modemle alakalı sorun yok ama değiştirin, laf etmesinler dedim. Sorun düzelmedi.



Cevaplar için teşekkürler.

Ekleme1:

Modem Archer c5v Türk telekom modemi tp-link


Merhabalar, konu ile ilgili olumlu olumsuz dönüş yapılmadı,

Şuraya ve ana mesaja yeni bir tracert ekliyorum az önce meydana ve başıma geldi, tracert 4.sünde öncelikle ulaşılamadı, sonrasında 200ms ile ulaştı. 2sinin de ss'i aşağıda ve yukarıdadır.

TESTLER ARKA ARKAYA ARALARINDA 2 DAKİKA OLACAK ŞEKİLDE YAPILMIŞTIR.
bu 1:
https://prnt.sc/qzxwps

Bu 2:
https://prnt.sc/qzxxen


eklemeler yeni

İlk mesaja ekliyor olduğum, bi 10-15dk öncesinden beri (en az) internet olmayışı ve tracertim ardından modemi resledikten sonra internetin şu anlık düzelmesi.


res öncesi
https://prnt.sc/r0fm4t


res sonrası

https://prnt.sc/r0fmff


Halen ilgileniyoruz diyen millenicom yetkili arkadaşlar bir dönüş yapmadılar, beklemedeyiz.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rayjon32 -- 11 Şubat 2020; 1:50:5 >

K
4 yıl
Binbaşı

Hangi ilde ikamet ediyorsunuz?

Bu sonuçları olduğu gibi Alper Bey'e de özel mesaj yolu ile iletin.

Şu an kullandığınız modemin markası nedir?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: k8s

Hangi ilde ikamet ediyorsunuz?

Bu sonuçları olduğu gibi Alper Bey'e de özel mesaj yolu ile iletin.

Şu an kullandığınız modemin markası nedir?
Modem Archer c5v Türk telekom modemi tp-link

Manisa Yunusemre bölgesinde ikamet ediyorum, altyapı çok yeni ve bayağı sağlam aslında, türksat kablo superonline turk telekom hep altyapıları etrafta fiber olarak var mevcut.

Alper Bey kimdir bilmediğimden özel mesaj yoluyla muhtemelen iletemeyeceğim, kendisi konuyu görüp yazı yazabilir mi acaba? Teşekkürler.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
4 yıl
Binbaşı

Muhtemelen bulunduğunuz ilin santralinde kurulu olan Millenicom cihazında sorun var. Sürekli gidip gelmesi ve yavaşlık onu gösteriyor. Alper Bey'i ve Millenicom hesabını etiketliyorum. Umarım kısa sürede sorununuzu çözerler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom , @Rayjon32 @Alper Karaer - Millenicom
M
4 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Rayjon32

Modem Archer c5v Türk telekom modemi tp-link

Manisa Yunusemre bölgesinde ikamet ediyorum, altyapı çok yeni ve bayağı sağlam aslında, türksat kablo superonline turk telekom hep altyapıları etrafta fiber olarak var mevcut.

Alper Bey kimdir bilmediğimden özel mesaj yoluyla muhtemelen iletemeyeceğim, kendisi konuyu görüp yazı yazabilir mi acaba? Teşekkürler.

Alıntıları Göster
Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .



M
4 yıl
Binbaşı

Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgilerinizi iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .



R
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: k8s

Muhtemelen bulunduğunuz ilin santralinde kurulu olan Millenicom cihazında sorun var. Sürekli gidip gelmesi ve yavaşlık onu gösteriyor. Alper Bey'i ve Millenicom hesabını etiketliyorum. Umarım kısa sürede sorununuzu çözerler.
Merhabalar, cevaplar için çok teşekkürler, pm aracılığı ile bilgilerimi millenicom kullanıcısına attım umarım ilgilenirler, ilgilenene kadar konu burada böyle kalsın, belki benzer sorunu yaşayan olur ya da durumum ile alakalı güncelleme olur, teşekkürler.



R
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Merhabalar, konu ile ilgili olumlu olumsuz dönüş yapılmadı,

Şuraya ve ana mesaja yeni bir tracert ekliyorum az önce meydana ve başıma geldi, tracert 4.sünde öncelikle ulaşılamadı, sonrasında 200ms ile ulaştı. 2sinin de ss'i aşağıda ve yukarıdadır.

TESTLER ARKA ARKAYA ARALARINDA 2 DAKİKA OLACAK ŞEKİLDE YAPILMIŞTIR.
bu 1:
https://prnt.sc/qzxwps

Bu 2:
https://prnt.sc/qzxxen



R
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

İlk mesaja ekliyor olduğum, bi 10-15dk öncesinden beri (en az) internet olmayışı ve tracertim ardından modemi resledikten sonra internetin şu anlık düzelmesi.


res öncesi
https://prnt.sc/r0fm4t


res sonrası

https://prnt.sc/r0fmff


Halen ilgileniyoruz diyen millenicom yetkili arkadaşlar bir dönüş yapmadılar, beklemedeyiz.



S
4 yıl
Yüzbaşı

https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/138948813#138948813

zamanında benimde dilim çok yanmıştı bu sorundan dolayı
modeminizi yeniden başlatmanıza gerek yok çünkü sorun bağlı olduğunuz 10.60.160.x networkündeki cihaz ile alaklı
bir geliyor bir gidiyor

sabit ip routeunda 10lu blok yer almıyor
dilerseniz 'millenicom kaynaklı bu sorunu' "ekstra ücret karşılığında" sabit ip alarak çözebilirsiniz

yoksa haftalarca yada aylarca bu soruna maruz kalmanız muhtemel

https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/138302980
buyrun buradan sabit ip ve cgnat ip arasındaki route u görebilirsiniz
sabit iplerde paket 217 ile başlayan ip li cihaza ulaşıp ordan direkt superonline a teslim oluyor

ben bu sorun sadece superonline altyapısında var sanıyordum türk telekom altyapısında da görmek üzdü





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi schipht -- 11 Şubat 2020; 10:55:1 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
4 yıl
Yüzbaşı

Bende netspeed 35 mb kullanıcısıyım cuma gününden beri hattımda dalgalanma ve hız düşümleri oluyo akşam bakıyom 2 mb sabah 8 mb 5 dk sonra 14 mb dün gece online oyunlara giremiyorum.Aklıma iji şey geliyo birincisi ya bu firmalar bu yoğunlukları kaldıramıyor veyahut Türk Telekom bunları sabote ediyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Hocam öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim, aynı sorunu önceden yaşadığınızı bilmek açıkçası beni bi nebze olsun rahatlattı. Muhatap bulamıyorum resmen, sabit ip falan düşünmüyorum çok güvenliksiz Türkiye'de ddos saldırıları aldı başını gidiyor biri oyunda bana taksa ddos atsa o ip değişene kadar beni sürekli vurur, çok sağlıksız. Ki sabit ip ile çözülüp çözülmeyeceği meçhul, benim anlamadığım Türk telekom altyapısını kullanıyorum ama reverse.superonline bağlanıyor tracert de ve bu cihaz bölgesel cihaz sanırım, düzeltemiyorlar mı ? Ben taahhüt vermedim çok şükür, eğer ki caz yapar ilgilenmezlerse böyle, bu gidişle geçerim başka şirkete dolu şirket var bu ne böyle.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @schipht
R
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

hocam geçmiş olsun, TTELEKOM ve SOL sabote eder mi bilemem gerçekten ama ya bu adamlar bu cihaz işlerini bilmiyorlar ve beceremiyorlar ya da ttl ve sol bunları sabote ediyor. İkisinden biri olduğu bariz belli olmaya başladı. İşin kötü tarafı bi arkadaşım beni, ben de bi arkadaşımı abone olduktan sonra davet etmiştim şimdi ne beni davet eden arkadaşım bana bir şey diyebiliyor utancından ne ben davet ettiğiöm arkadaşıma bir şey diyebiliyorum utancımdan.




Bu mesajda bahsedilenler: @ali vardar
S
4 yıl
Yüzbaşı

millenicom superonline omuragasını kullandığı için reverse superonline ı görüyorsunuz


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Rayjon32
R
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

hocam siz bu soruna çözüm bulabildiniz ya da buldurabildiniz mi acaba ? yani seve seve çözmek zorundalar diye düşünüyorum gerçekten büyük rezillik eğer çözmezlerse.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @schipht
X
4 yıl
Yarbay

Millenicom size dönüş yapmadı mı? Tekrar yazın isterseniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Rayjon32
R
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Mesajınıza ithafen bugün tekrar milleni hesabına mesaj attım ve ilgileneceklerini söylediler, 1 saat kadar önce modemimi habersiz reslemişler wifi falan gitmiş telefonda internet gidince fark ettim ben de, ayarlamalarını yaparken wifinin hesap pm attı kontrol edebilir misiniz diye, cevapladım fakat dönüş alamadım anlık.

İlk mesajımdaki hız testlerine baktıktan sonra aşağıda vereceğim hız testlerine bakın, güncel durumum sıkıntılı bir hal aldı.

İlk testimde 10mbit, sonrasında 6mbit ardından 15-20 mbit ve şu an 1.5 saat geçmiş durumda ve 60mbit aldım az önce.

ilk testim:https://prnt.sc/r0uy4v



https://www.speedtest.net/result/9029927083


Sorunum tracert'de gözükmüyor ne gecikme (200ms gibi) ne de o satırdaki ip'i görüyorum. aşağıya ss bırakıyorum yani nasıl çözdüler bilmiyorum ama inşallah bir daha kopmaz :)

https://prnt.sc/r0vjiw

Hız değerlerim eski haline gelene kadar ve sorunun tam olarak çözülüp çözülmediğini test için bu konunun ucunu açık bırakıyorum, umarım çözülmüştür hepimiz dua ile.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
S
4 yıl
Yüzbaşı

https://whatismyipaddress.com/ buradan ve modem arayüzünden ip adreslerinizi karşılaştırır mısınız? büyük ihtimalle sabit ip tanımladılar. umarım kalıcı tanımlamışlardır sorun giderilene kadar. bende kalıcı değildi modemi yeniden başlatınca tekrardan cgn ip almştım sorun devam etmişti.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Rayjon32
R
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

şu an cgn ip değil baktığımda, fakat hız değerlerim 10mbit ile 30-40 mbit arasında sürekli gidip gelmekte, modemi yeniden başlatınca düzelme şansı var mı bu hız değerlerinin acaba ? hem hızım düşük hem de sabit ipsiz gezmek istemiyorum. Sabit ip olması da çok büyük dezavantaj benim için maalesef.

editliyorum modem resledim ip sabit kalmış fakat 3mbit hız alıyorum.https://www.speedtest.net/result/9030068173
bu hız testim

bu da tracert sonucum
https://prnt.sc/r0w87k

sorun nerede anlayamadım kafayı yiyeceğim, bu akşam çözülmezse 3mbit inter net ile artık 144p minecraft izlerim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rayjon32 -- 11 Şubat 2020; 22:23:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @schipht
S
4 yıl
Yüzbaşı

çözerse onlar çözer hocam geçmiş olsun


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Rayjon32