Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
22
Cevap
2290
Tıklama
0
Öne Çıkarma
TURKCELL MOBİL ÖDEME VURGUNU
N
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

4 Lira 3 aylık ücret diyorlar.
Abone oluyorsunuz.
Faturanıza 13 lira yansıyor.
Neden böyle dediğinde, sizi premium üye yaptık onunda ücreti 6 lira diyorlar.
E neden iki kez alınmış diyorsunuz?
Yanlışlık olmuş, müşteri memnuniyeti adına yarısını geri iade ediyoruz diyorlar, bir lütuf gibi!

Yaklaşık 6 hattı incelediğimde aynı rezilliği gördüm. Gören görür uğraşır geri yarısını alırda, ya görmeyenler!!!

BTK ya falan şikayet etme zahmetinde de bulunmayın, hiç bir şey yapmıyor BTK...

Vurguna devam.


< Resime gitmek için tıklayın >



K
4 yıl
Yarbay

Ee ne de olsa kalite Li ya
Böyle şeyler Turkcell de olur

BTK Zaten işe yarasa böle yapamazlar

En azından şikayet edebileceğin yerlere şikayet edip bir çok kişinin görmesini sağlamak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
4 yıl
Teğmen

Turkcell'i Cimer'e şikayet ettim. Yasal süre doldu. Olumsuz dönüş bile yapmadılar. Hele BTK hiç ilgilenmez.



S
4 yıl
Yarbay

aynen oyle gormeyenler napıcak. Acilen düzeltmeleri sart. Ayrıca mobıl odemede ne farkı varmıs platın paketın ekstra alıyorlar ücret?



X
4 yıl
Yarbay

Mobil ödemede normal ile premium arasındaki fark nedir?


Bu mesaja 2 cevap geldi.
K
4 yıl
Yüzbaşı

n11den falan mobil ödeme ile alışveriş yaparsan premium üye oluyormuşsun


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
X
4 yıl
Yarbay

Yani premium kullananlar alışveriş sitelerinde kullanabiliyor, olmayanlar kullanamıyor. Doğru mu anladım?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 14 Ocak 2020; 19:17:51 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @KAEC
K
4 yıl
Yüzbaşı

Yok hocam atıyorum n11den alışveriş yaptın o ay premium üye sayılıyorsun o parayı faturana yansıtıyor premium paket vs yok.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
X
4 yıl
Yarbay

Anladım teşekkürler.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @KAEC
N
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Hiç bir fark yok. Zaten herkesi premium yapmakla kalmayıp, double premium yapmışlar 14 er lira alarak.

Vurguna devam.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @XpressMusic34
N
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Sanki telekom iyi :)

2 aydır daha para iade sistemini düzeltip, para iadesi yapamadılar. En son dün yine aradı recai, kusura bakmayın ekipler hala düzeltemedi, ugraşıyorlar, ne zaman yaparlar da belli değil, beklemenizi rica ediyoruz dedi :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @krkmz1666
K
4 yıl
Yarbay

O da sana denk gelmiş ben zamanın da 1 lira mı bile aldım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Noxco
N
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Eskiden bende almıştım bir kaç kez de, şu an sorun var ve çözülemiyor. Neyse artık aveaya geri taşır, kullanırız artık, sıkıntı değil :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @krkmz1666
K
4 yıl
Yarbay

Geri geldiğinde 1 lira ile açılıyor hat onu da kullanırsın




Bu mesajda bahsedilenler: @Noxco
X
4 yıl
Yarbay



Anladım, teşekkür ederim bilgilendirme için.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 15 Ocak 2020; 15:57:22 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Noxco
M
4 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: krkmz1666

Ee ne de olsa kalite Li ya
Böyle şeyler Turkcell de olur

BTK Zaten işe yarasa böle yapamazlar

En azından şikayet edebileceğin yerlere şikayet edip bir çok kişinin görmesini sağlamak
ANLADIĞIM bir şey varsa

O da : Bütün operatörlerde geçiş yaptıktan sonra
"Mobil ödemeyi" her ne olursa kapatmaktır.

Kapatmazsanız az veya çok illaki zarar görürsünüz.
Kapatma işini müşteri hizmetlerini arayarak yapın.
İsterseniz yapmayın
(Turkcell her ne hediye verirse versin ) (hele ki faturalı hatlarda)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
4 yıl
Yarbay

M
4 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: smart0201

< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Bir de şunu tecrübe edindim.

* Eğer kontörlü hat kullanmak sizi yormayacaksa kontörlü hat kullanın.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
4 yıl
Yarbay

Faturalı hat kullanırım mobil ödeme ile ilgili bişi yaşamadım kapatmadım da kartvizit gönderirken mms yolladı tel aşımım o oldu

Kullanmayı bilirsin sorun yok




Bu mesajda bahsedilenler: @Müslüm_32