Merhaba dostlar, ben vodafone fiber kullanicisiyim. Az once taahutum bittigi icin yeni tarife fiyat bilgilendirmesi icin musteri hizmetlerini aradim. Bana cok iyi fiyat verdiler. Ben de fiyat guzel ama ben kullanirken hizdan memnun olmadigimi 100 mbit e yakin bir deger almadigimi belirttim ama musteri hizmetleri bana :"akk kalkti ama sizin hizinizda guncelleme yapilmadi ki o yuzden sizin hiziniz dusmeye devam ediyordu dedi"
Ben bu konularda cok bilgili degilim yanlisim varsa duzeltin ama benim bildigim akk kalktigi tarihten itibaren taahhutlu musterilere de artik akk uygulanamayacagiydi. Ki benim paketimde Fibernet 100 mbit sınırsız yaziyor.
Müşteri hizmetleri yok hükmünde demek isterdim ama o kadar yetersiz ve bilgisizler ki tam tersine müşteriye zarar veriyorlar. İnternet bağlantısı, AKK, hız...o kadar anlamsız ki VodafoneNet için.. Son 3 günün örneği: Fatura dahi kesemiyorlar. 30 Kasım'da fatura kestik demişler, "jetfatura.com" adresinde başka rakam, telefona gelen mesajda farklı bir rakam, "yanımda" uygulamasında eksi ile başlayan bambaşka bir rakam. Kesilince email'ıma gönderin emrim var, gelen giden yok. Uygulamadan detayını göstermesi beklenen pdf bile şu an görüntülenecek faturanız yo diyor. Ödemek için seçebileceğin fatura da göstermiyor :)). Aradım e-mail'ıma gönderin dedim fatura detaylarını..kaç gün sürecek derken pdf gelmedi ama telefona "e-mail ile gönderilen pdf faturanızda sistemsel bir sorundan dolayı tutar hatalıdır" diyen başka rakamlı :) bir SMS geldi. Becerisizliklerinin doruklarında "faturanızda indirim yapacağız" sms'i göndermişlerdi, açıkçası 0,5 Kuruş ile 2 TL arasında bir indirim beklentimi görmek istiyorum :)) Merdiven altı bir dükkandan çoluk çocukla internetçilik oynuyorlar.
Müşteri hizmetleri yok hükmünde demek isterdim ama o kadar yetersiz ve bilgisizler ki tam tersine müşteriye zarar veriyorlar. İnternet bağlantısı, AKK, hız...o kadar anlamsız ki VodafoneNet için.. Son 3 günün örneği: Fatura dahi kesemiyorlar. 30 Kasım'da fatura kestik demişler, "jetfatura.com" adresinde başka rakam, telefona gelen mesajda farklı bir rakam, "yanımda" uygulamasında eksi ile başlayan bambaşka bir rakam. Kesilince email'ıma gönderin emrim var, gelen giden yok. Uygulamadan detayını göstermesi beklenen pdf bile şu an görüntülenecek faturanız yo diyor. Ödemek için seçebileceğin fatura da göstermiyor :)). Aradım e-mail'ıma gönderin dedim fatura detaylarını..kaç gün sürecek derken pdf gelmedi ama telefona "e-mail ile gönderilen pdf faturanızda sistemsel bir sorundan dolayı tutar hatalıdır" diyen başka rakamlı :) bir SMS geldi. Becerisizliklerinin doruklarında "faturanızda indirim yapacağız" sms'i göndermişlerdi, açıkçası 0,5 Kuruş ile 2 TL arasında bir indirim beklentimi görmek istiyorum :)) Merdiven altı bir dükkandan çoluk çocukla internetçilik oynuyorlar.
Uzak durun.
1 ay boyunca çektirdikleri için "tanımladıkları indirim" tahmin ettiğim gibi...180 kuruş, tam 1 TL 80 Kuruş. Kestikten 8 gün sonra hala e-mail veya jetfaturadan detayını gösteremedikleri faturama eriştim. Oraya da işleyememişler, farklı rakamlı SMS'ler gönderip duruyorlar. Son sms "yanlış fatura çıkartmışız son sms'teki rakamı ödeyin"...müşteri hizmeti çalışanı: "diğerini ödeyin" :)) Kim bunlar? Burası neresi?
Ben bu konularda cok bilgili degilim yanlisim varsa duzeltin ama benim bildigim akk kalktigi tarihten itibaren taahhutlu musterilere de artik akk uygulanamayacagiydi. Ki benim paketimde Fibernet 100 mbit sınırsız yaziyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >