Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
20
Cevap
952
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Kabin degişimi yapıldıktan sonra degerler dustu
G
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhabalar herkeze bu hafta ıcı sokaktaki eskı kucuk dolabı yıktılar yenı saha dolabı dıyorum ona aktarım oldu kabloları yer altında kapakların altından elle baglayarak aktarım yaptılar calısanlar ellerıyle renk ayıklar gıbı bısıler yapıyorlardı o aktarımdan sonra kı modem degerlerı cok degıstı pıng felen cıkıyor anlamsızca bı bakarmısınız olaya rıca etsem ssler paylastım


< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >



A
4 yıl
Yüzbaşı

O kabının 1 hafta içinde faaliyete geçmesi çok çok zor en az 1 ayı bulur muhtemelen faaliyete geçmemiştir geçince düzelir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

ılerleyen zamanda rayına otururmu hocam bosuna arayıp sımdı dert anlatmayayım bakım ekıplerı oturdugum yerın 3 ev ustunde kabıne baktım tıp 7 felen yazıyor adamların kapakları kaldırıp elle kablo ayaklamaları bıraz degısık geldı bıde bana




Bu mesajda bahsedilenler: @AL3lMA
A
4 yıl
Yüzbaşı

Hocam net birşey söylemek zor müşteri hizmetlerini aramak yerine bi Telekom müdürlüğüne gitmek daha mantıklı olur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
4 yıl
Yüzbaşı

Bu arada değişim var ama hat değerleri gayet güzel kopma gibi şeylerin yaşanmaması lazım snr benim 7.5 de ona rağmen günde 1 defa ya kopar ya kopmaz 😀 senin çok snr çok iyi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

sunu sorayım bırde ınp sembol ilk resımde 2 sındede 0 a 0 dıgerınde 0 a 3.5 bı anlam ıfade edıyormu o


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AL3lMA
A
4 yıl
Yüzbaşı

Oralardan bende anlamıyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @gsbs1995
G
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Kopma olmuyor zaten onlıne oyunlarda pıng almıs basını gıdıyor hemen dusuyor ama neden bole bı degısıme ugradı anlam veremedım bıraz beklıyelım madem bakalım. ınternet gelmıs mı dıye modem arayuzune gırdım ben tam da o sırada gelmıs sansa dowland en yuksek 100 mb den gerı dogru dusmye basladı onceden 82 felen den dusuyordu

alt tablodakı snr margın 37 38 36 felen olması lazım nıormalde hep oleydı




Bu mesajda bahsedilenler: @AL3lMA
G
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

bugun bakım arıza ekıplerının yanına gıttım dedım bole bole dıye 444 1444 u ara daha ıyı olması lazım aslında dedıler arayınca belkı ordan bıle yapabılırler bızlık bısey de olmayabılır dedı bırı sızce arıyayımmı


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AL3lMA
A
4 yıl
Yüzbaşı

Ping için bugüne kadar kimseye yardımcı olamadılar hocam ama yine de bir dene ani ping dalgalanmaları evdeki diğer kişiler de kullanıyorsa inteneti çıkabilir yani hat değerlerinde bir problem yok sonuçta



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gsbs1995
S
4 yıl
Yarbay

Fast modu da değil ping yüksek çıkıyor değıl mı ?

CMD yazın oraya Tracert 8.8.8.8 yapın sonuçları paylaşın



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gsbs1995
G
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam size nası anlatsam ki ping hız testinde bile çok çıkıyor alt tablodaki snr marginin 35 lerden 29 28 lere düşmesi ayrıca üst tablodaki hat zayıflaması değerleri çok değişime uğramış



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @AL3lMA
G
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Aynen pingte bi sıkıntı ve indirmelerde sorun var gibi sanki nereleri atmamı istiyorsunuz test yaptım foto atayım ama ipler gözüküyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @smart0201
S
4 yıl
Yarbay

Sizin hattiniz sıfırlama yapılması lazım o zaman düzelir

Interleaved 8 ms ile 40 ms arasinda mi daha iyi başlangıç ms olarak

Fast Path 0 ile başlıyor

Şuan sizin hat Interleaved modun da çalışıyor güncelleme ile Fast Path alınırsa sorun kalmaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gsbs1995
G
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Nası olcak peki o iş ilk defa duyduğum kelimeleri söylediniz müşteri hizmetlerini aradım ben başka bisi diyorum o başka bişey diyor acaba şu şekilde yardımcı olma şansım warmi ss bırakayım
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @smart0201
S
4 yıl
Yarbay

Porta reset atmaları lazım veya güncelleme yapılması lazim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gsbs1995
G
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Müşteri hizmetleri ile konuşarak yaptirabilirmiyim bunu yoksa twetmi atmam lazım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @smart0201
S
4 yıl
Yarbay

Mail atın

ozelmusteriyonetimi@turktelekom.com.tr

akdag.eniz@turktelekom.com.tr



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gsbs1995
G
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Tamam bi şansımı deniyeyim bakayim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @smart0201
G
4 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Az once maıl attım bakalım donus olacakmı




Bu mesajda bahsedilenler: @smart0201