Arıza nedeniyle xiaomi mi 6 model telefonumu , ritzy garanti servisine yönlendirdim. Aldığımdan beri telefonun köşesinde hafif bir esneme vardı, düşme vs değil bizzat arka kapağında sadece köşene 1 mm esneme. .Bunun için ilk servise gönderdim ve hiçbirşey yapılmadan geri göndermişler. Daha sonra kısmet ya telefonum birden bozuldu. Açıkken tamamen kapandı. Tekrar servise verdiğimde telefonu yapamadılar.Telefon arızası içinde telefonu daha önce servis dışı müdehale olmuş diyerekten 1800 tlye aldığım telefona 2800 tl fiyat çekerek kullanıcı hatası dediler.Adamlar siz bu cihazı açmışsınız batarya ile oynanmış falan diye yalan söylüyor.
Tüketici hakem heyetine vereceğim. Ne şekilde yazmam lazım. İnternetten mi başvuyayım kaymakamlıktan bireysel mi Kanıt olarak ne sunayım Sonuçta servis müdehale edilmiş diye uyduruyor, ben 3 kez cihazı onlara gönderdim, daha öçnce açılmış ise kendileri açmıştır ben nasıl kanıtlarım.
İnternetten başvuru yapınız ve resimleri yükleyin. Sizi toplantıya çağıracaklar derdinizi anlatmanız için faturalar ve söz konusu cep telefonu ile gidin derdinizi anlatın ortalama başvurma ve sonuçlanma süresi 3 ila 6 ay arasında oluyor.
İnternetten başvuru yapınız ve resimleri yükleyin. Sizi toplantıya çağıracaklar derdinizi anlatmanız için faturalar ve söz konusu cep telefonu ile gidin derdinizi anlatın ortalama başvurma ve sonuçlanma süresi 3 ila 6 ay arasında oluyor.
İnternetten başvuru yapınız ve resimleri yükleyin. Sizi toplantıya çağıracaklar derdinizi anlatmanız için faturalar ve söz konusu cep telefonu ile gidin derdinizi anlatın ortalama başvurma ve sonuçlanma süresi 3 ila 6 ay arasında oluyor.
Bu arada ürünü aldığım yere mi yoksa servise mi dava açmalıyız acaba
Arıza nedeniyle xiaomi mi 6 model telefonumu , ritzy garanti servisine yönlendirdim. Aldığımdan beri telefonun köşesinde hafif bir esneme vardı, düşme vs değil bizzat arka kapağında sadece köşene 1 mm esneme. .Bunun için ilk servise gönderdim ve hiçbirşey yapılmadan geri göndermişler. Daha sonra kısmet ya telefonum birden bozuldu. Açıkken tamamen kapandı. Tekrar servise verdiğimde telefonu yapamadılar.Telefon arızası içinde telefonu daha önce servis dışı müdehale olmuş diyerekten 1800 tlye aldığım telefona 2800 tl fiyat çekerek kullanıcı hatası dediler.Adamlar siz bu cihazı açmışsınız batarya ile oynanmış falan diye yalan söylüyor.
Tüketici hakem heyetine vereceğim. Ne şekilde yazmam lazım. İnternetten mi başvuyayım kaymakamlıktan bireysel mi
Kanıt olarak ne sunayım
Sonuçta servis müdehale edilmiş diye uyduruyor, ben 3 kez cihazı onlara gönderdim, daha öçnce açılmış ise kendileri açmıştır ben nasıl kanıtlarım.
desteğiniz benim için önemli lütfen yol gösterin
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >