Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
32
Cevap
2829
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Millenicom kullanmayın, kullandırtmayın! (Haraç kesmek)
D
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Son edit: 02.06.2020 tarihi ile kendilerinden kurtulmuş oldum Artık yaşasın kablonet Adamlar son dakikada bile iptal hakkında bilgilendireleceksiniz deyip hiç bilgi vermeden hattı kapattı. Bu kadar ofsayt bir firma olamaz...

Severek kullandığım ISP Xbox problemi ile beni çıldırttıktan sonra yeniden sıkıntı yaşattı. Burada paylaşayım ki geçecek insanlar görsün belki birini vazgeçirmiş olurum.

Millenicom'a 8Mbps'e kadar ADSL müşterisiyim ama son zamanlarda aldığım hız zaman zaman 80kbps geçmeyecek seviyelere gelince arıza kaydı oluşturdum sonra bana sorun çözüldü diye mesaj geldi. Hiçbir şey değişmediği için yeniden arıza kaydı oluşturdum bu sefer eve ekibimiz gelecek 80 küsur liraya dediler, biri geldi sadece hız testi yapıp modem arayüzüne girdi ve sıkıntı Türk Telekom'dan dedi sizi arayacaklar dedi ve toplam 5-10 dakikada çıktı gitti. 9 Eylül'de geldiği günden beri ses çıkmayınca 23 Eylül'de müşteri hizmetlerini aradığımda ise bana arıza kaydının çözüldüğü için kapatıldığı söylendi. Tabii elimden gelen sadece arıza kaydı açtırmak olduğu için yeniden kayıt açıldı. Geçen sefer sorunumun çözülmesi 1 ayı bulmuştu bakalım bu sıkıntı kaç ayda çözülecek. 1 yıllık anlaşma olmasına güvenip herhalde müşteri gidemez zaten diye rahat rahat sallayabiliyorlar. Bu arada 80 küsur liralık ücret faturama yansırsa herhalde ödediğim en saçma ücret olacak.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dawras -- 3 Haziran 2020; 10:8:31 >

D
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Bu mesajı yazdıktan sonra hiç bir sey değişmedi. Evinize gelecek dendiler gelen giden hatta arayan olmadı ben tekrar arayıp zorlayınca Türk Telekom'dan biri Çarşamba günü aradı geldim dedi. Evde kimse olmadığını söyleyince tamam o zaman perşembe sabah 9dan gelirim dedi. Bende isten izip alıp 11 e kadar bekledim. Akşam eve geldiğimde ise internetim kesikti bildirmek için aradığımda arıza kaydı kısmında arıza kaydı ilgili sizi arayacaklar diye sesli yanıt verilip durdu. Yani atıyorum basit bir arızanız varsa ikinci arızanız olamaz varsa da arayıp ulaşamazsınız. Zar zor bulduğum insan ise beklememi bunun haricinde yapacağım başka bir şey olmadığımı söylüyor. Hat satmak için durmadan arıyan firma arıza olunca aramıyor. Şu an internetim yok gerizekalı yerine konulup saçma sapan konuşulmuş birşekilde sinirli sinirli otuyorum.

Eğer çok param ve çok zamanım var rezalet çekmek istiyorum diyorsanız buyrun evinize bağlatın. Emin olun haftalarca bekletileceksiniz. 8 Mbps ye kadar para ödeyip DH ye bile girmek için 20 dakika bekleyeceginiz bir internet sizin olacak <3

Edit:

Son Durum ne?

5 Ekim;

Hala bir düzelme yok hatta kötüye gitme var. En azından eskiden bir internetim vardı şimdi o da yok. Her 3 dakikada bir kesiliyor. Kavga dövüş halden anlayan bir çağrı merkezi çalışanı bulabilirsem ilgileniyor o anlık ama hala internetim kesik ve ben bu internete para ödüyorum. Bu firmada her şey sizden parayı alıp kendine bağlayana kadar. Internet olmadığı için şu an bunu bile 4.5G üzerinden yazıyorum.


Özetle problem salı gününe kadar çözülmezse önce Tüketici Hakları'na sonra ise Kablo Net'e geçiş yapıp bu rezillikten kurtulacağım...

Bugün yani 5 Ekim'de ( Arıza kaydından 1 ay 1 gün sonra ) arayıp hattı kapatmak ile tehdit edince 1 aydır bulunamayan sorunun kaynağı bir anda bulundu. Bakalım kablo çekilecek yine çözülmezse bu sefer firmanın benden çekeceği var. Eğer gerçekte sorun buysa 1 aydır uğraştırmanın mantığı ne? Illa bir şey yapmanız için para mı kaybetmeniz lazım?

7 Ekim;

7 Ekim günü kablo çekiliyor bakalım durum ne olacak. Kaç haftadır düzgün internet yokken hattı kapatırım deyince bir anda en az kesinti ile internet geldi. Tehditle çalışan bir sistem var ne güzel...

Kablo çekildi ama yolladığınız Türk Telekom ikinci kere yalan söylediği ortaya çıktı. İlk geleceğim diye işten izin aldırıp 11 e kadar evde bekletti sonra ben hattı kapatacağım deyince Cumartesi günü arayıp hattın kutudan daireme gelen kabloda olduğunu söyledi ve kutuda kabloya adımın yazılı olduğunu elektrikçiye kablo çektirmemi söyledi. Bugün (7 Ekim) kablo çektirdiğimde kutuda adımın yazılı olduğu bir kablo yoktu ve gelen elektrikçi kablonun sağlam olduğunu söyledi. Ben yinede kablo çektirdim ama hat şu an boşta bakalım şimdi ne olacak?

6 Mayıs 2020;

Pandemi yüzünden eve kapandığımız şu günlerde 2000li yılları hatırlattığı için Millenicom'a buradan teşekkür ederim. Son 2 hafta içerisinde ya internet kullanılamayacak kadar yavaşlıyor ya da direkt kopuyordu. Hadi dedik herkes yükleniyor internete doğal vs ama 15 Mbps internet Kbpslere inmez değil mi? Kaldı ki çevremde diğer ISP leri kullananan kimsede bir şey yok kez biz Millenicom kullananlar durmadan sıkıntı çekiyor. Durmadan her açtığım şikayet kaydı ya da başvuru ise bir sıkıntı bulunamadı diye kapatılıyor. Türkiye'nin en büyük teknoloji forumuna soruyorum bu tabloda sizce bir sıkıntı yok mu? < Resime gitmek için tıklayın > Gerçekten bu işten aşırı sıkılmaya başladım. Sene olmuş 2020 ben 8 Mbps bağlantı için 70 liraya anlaşmışım onu da düzgün verin de insanlar verdiği parayla rezil olmasın. Abimin evinde Kablonet var 80 liraya 100Mbps internet alıyor bense kerizliğime yanıyorum. Şimdi bu yazıyı yazıyorum buraya ya yine beni forumdan yetkili arayacak ve hiç bir şey değişmeyen bir telefon/kavga döngüsüne gireceğiz. Eylül ayında 1 yıllık anlaşma bitiyor o zaman bu firmadan kurtuluşumu şirket merkezi önünde halay çekerek kutlayacağım.

Güncel konuyu takip etmek için;https://www.sikayetvar.com/millenicom/millenicomun-hiz-problemi

27 Mayıs 2020 Edit: Evet oluşturduğum tüm arıza kayıtlarının havaya uçtuğunu sadece bir adet arıza kaydımın bulunduğunu öğrendim ve artık bu rezil firmadan ayrılmaya karar verdim. Geçmeyi düşünen ya da geçecek olan varsa için uyarayım. Eğer çok param var, sokağa atmaktan çekinmiyorum diyorsanız buyurun pist sizin ama ben hizmet istiyorum, kalite istiyorum diyorsanız yanlış adres. Pandemi var vs. diye intenet hızı yavaştır dedim ama benimle aynı işi yapan insanları soruşturunca kimsede böyle bir problem olmadığını gördüm. Her insan evladı gibi gidip şikayet kaydı oluşturdum ve bugün bana teknik ekibin dediği şey 2020 içinde sadece bir adet şikayet kaydımın olduğu :) 2013'ten beri hizmet almaya çalıştığım firmanın bu yaptığı artık rezilliğin gerçekten son noktası. Müşteri kalkıp size hat değerinin 1.44, 2 Mbps gibi hızlarda gezdiğini hız testi sonuçları ile göstermiş, telefondaki ekiple bunu doğrulayıp şikayet kaydı açmış ama ISP bana problem çözüldü mü diye sormadan kaydı silip atıyor :)

Tüm bunlar olurken işimin aksaması için gidip kendime Turkcell 3G Vınn aldım ve aldığım performans gerçekten şu an ki internetimden iyi.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dawras -- 27 Mayıs 2020; 13:40:34 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
4 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: dawras

Bu mesajı yazdıktan sonra hiç bir sey değişmedi. Evinize gelecek dendiler gelen giden hatta arayan olmadı ben tekrar arayıp zorlayınca Türk Telekom'dan biri Çarşamba günü aradı geldim dedi. Evde kimse olmadığını söyleyince tamam o zaman perşembe sabah 9dan gelirim dedi. Bende isten izip alıp 11 e kadar bekledim. Akşam eve geldiğimde ise internetim kesikti bildirmek için aradığımda arıza kaydı kısmında arıza kaydı ilgili sizi arayacaklar diye sesli yanıt verilip durdu. Yani atıyorum basit bir arızanız varsa ikinci arızanız olamaz varsa da arayıp ulaşamazsınız. Zar zor bulduğum insan ise beklememi bunun haricinde yapacağım başka bir şey olmadığımı söylüyor. Hat satmak için durmadan arıyan firma arıza olunca aramıyor. Şu an internetim yok gerizekalı yerine konulup saçma sapan konuşulmuş birşekilde sinirli sinirli otuyorum.

Eğer çok param ve çok zamanım var rezalet çekmek istiyorum diyorsanız buyrun evinize bağlatın. Emin olun haftalarca bekletileceksiniz. 8 Mbps ye kadar para ödeyip DH ye bile girmek için 20 dakika bekleyeceginiz bir internet sizin olacak <3

Edit:

Son Durum ne?

5 Ekim;

Hala bir düzelme yok hatta kötüye gitme var. En azından eskiden bir internetim vardı şimdi o da yok. Her 3 dakikada bir kesiliyor. Kavga dövüş halden anlayan bir çağrı merkezi çalışanı bulabilirsem ilgileniyor o anlık ama hala internetim kesik ve ben bu internete para ödüyorum. Bu firmada her şey sizden parayı alıp kendine bağlayana kadar. Internet olmadığı için şu an bunu bile 4.5G üzerinden yazıyorum.


Özetle problem salı gününe kadar çözülmezse önce Tüketici Hakları'na sonra ise Kablo Net'e geçiş yapıp bu rezillikten kurtulacağım...

Bugün yani 5 Ekim'de ( Arıza kaydından 1 ay 1 gün sonra ) arayıp hattı kapatmak ile tehdit edince 1 aydır bulunamayan sorunun kaynağı bir anda bulundu. Bakalım kablo çekilecek yine çözülmezse bu sefer firmanın benden çekeceği var. Eğer gerçekte sorun buysa 1 aydır uğraştırmanın mantığı ne? Illa bir şey yapmanız için para mı kaybetmeniz lazım?

7 Ekim;

7 Ekim günü kablo çekiliyor bakalım durum ne olacak. Kaç haftadır düzgün internet yokken hattı kapatırım deyince bir anda en az kesinti ile internet geldi. Tehditle çalışan bir sistem var ne güzel...

Kablo çekildi ama yolladığınız Türk Telekom ikinci kere yalan söylediği ortaya çıktı. İlk geleceğim diye işten izin aldırıp 11 e kadar evde bekletti sonra ben hattı kapatacağım deyince Cumartesi günü arayıp hattın kutudan daireme gelen kabloda olduğunu söyledi ve kutuda kabloya adımın yazılı olduğunu elektrikçiye kablo çektirmemi söyledi. Bugün (7 Ekim) kablo çektirdiğimde kutuda adımın yazılı olduğu bir kablo yoktu ve gelen elektrikçi kablonun sağlam olduğunu söyledi. Ben yinede kablo çektirdim ama hat şu an boşta bakalım şimdi ne olacak?

6 Mayıs 2020;

Pandemi yüzünden eve kapandığımız şu günlerde 2000li yılları hatırlattığı için Millenicom'a buradan teşekkür ederim. Son 2 hafta içerisinde ya internet kullanılamayacak kadar yavaşlıyor ya da direkt kopuyordu. Hadi dedik herkes yükleniyor internete doğal vs ama 15 Mbps internet Kbpslere inmez değil mi? Kaldı ki çevremde diğer ISP leri kullananan kimsede bir şey yok kez biz Millenicom kullananlar durmadan sıkıntı çekiyor. Durmadan her açtığım şikayet kaydı ya da başvuru ise bir sıkıntı bulunamadı diye kapatılıyor. Türkiye'nin en büyük teknoloji forumuna soruyorum bu tabloda sizce bir sıkıntı yok mu? < Resime gitmek için tıklayın > Gerçekten bu işten aşırı sıkılmaya başladım. Sene olmuş 2020 ben 8 Mbps bağlantı için 70 liraya anlaşmışım onu da düzgün verin de insanlar verdiği parayla rezil olmasın. Abimin evinde Kablonet var 80 liraya 100Mbps internet alıyor bense kerizliğime yanıyorum. Şimdi bu yazıyı yazıyorum buraya ya yine beni forumdan yetkili arayacak ve hiç bir şey değişmeyen bir telefon/kavga döngüsüne gireceğiz. Eylül ayında 1 yıllık anlaşma bitiyor o zaman bu firmadan kurtuluşumu şirket merkezi önünde halay çekerek kutlayacağım.

Güncel konuyu takip etmek için;https://www.sikayetvar.com/millenicom/millenicomun-hiz-problemi

27 Mayıs 2020 Edit: Evet oluşturduğum tüm arıza kayıtlarının havaya uçtuğunu sadece bir adet arıza kaydımın bulunduğunu öğrendim ve artık bu rezil firmadan ayrılmaya karar verdim. Geçmeyi düşünen ya da geçecek olan varsa için uyarayım. Eğer çok param var, sokağa atmaktan çekinmiyorum diyorsanız buyurun pist sizin ama ben hizmet istiyorum, kalite istiyorum diyorsanız yanlış adres. Pandemi var vs. diye intenet hızı yavaştır dedim ama benimle aynı işi yapan insanları soruşturunca kimsede böyle bir problem olmadığını gördüm. Her insan evladı gibi gidip şikayet kaydı oluşturdum ve bugün bana teknik ekibin dediği şey 2020 içinde sadece bir adet şikayet kaydımın olduğu :) 2013'ten beri hizmet almaya çalıştığım firmanın bu yaptığı artık rezilliğin gerçekten son noktası. Müşteri kalkıp size hat değerinin 1.44, 2 Mbps gibi hızlarda gezdiğini hız testi sonuçları ile göstermiş, telefondaki ekiple bunu doğrulayıp şikayet kaydı açmış ama ISP bana problem çözüldü mü diye sormadan kaydı silip atıyor :)

Tüm bunlar olurken işimin aksaması için gidip kendime Turkcell 3G Vınn aldım ve aldığım performans gerçekten şu an ki internetimden iyi.
Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgileriniz iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: millenicom

Merhaba , sizlere yardımcı olmak isteriz pm üzerinden iletişim bilgileriniz iletebilir misiniz? İyi günler dileriz .

Alıntıları Göster
1 aydır hiç olamadınız umudum olmasa da vereyim belki sonunda teknik ekipten biri arar ve burada ne olduğunu anlatır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
4 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: dawras

1 aydır hiç olamadınız umudum olmasa da vereyim belki sonunda teknik ekipten biri arar ve burada ne olduğunu anlatır.

Alıntıları Göster
Merhaba, tarafınıza arıza hakkında arama sağlanmıştır .Gerekli aksiyonlar alınmıştır. Süreç başlatılmıştır .İyi günler dileriz.



D
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Yetkili birimle konuşuldu 1 aydır fazladır çözülemeyen sorun için 2 haftaları var bakalım. Şu an elimde açıkta olan hat ve kabloya verdiğim 160 lira beklemedeyim. Yine çözülmezse tek yol bana hizmet verecek bir ISP aramak. Yine konu ile ilgili tüm gelişmeleri hem buradan hem de şikayetvar.com'daki şikayetimden güncelleyerek yazacağım ki insanlar tercih yaparken bazı şeyleri göze alsın.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
4 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: dawras

Yetkili birimle konuşuldu 1 aydır fazladır çözülemeyen sorun için 2 haftaları var bakalım. Şu an elimde açıkta olan hat ve kabloya verdiğim 160 lira beklemedeyim. Yine çözülmezse tek yol bana hizmet verecek bir ISP aramak. Yine konu ile ilgili tüm gelişmeleri hem buradan hem de şikayetvar.com'daki şikayetimden güncelleyerek yazacağım ki insanlar tercih yaparken bazı şeyleri göze alsın.
Merhaba , arızanız ile ilgili gerekli aksiyonlar alınmıştır . En kısa süre içerisinde çözüme ulaşacaktır . İyi günler dileriz.



L
4 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: dawras

Yetkili birimle konuşuldu 1 aydır fazladır çözülemeyen sorun için 2 haftaları var bakalım. Şu an elimde açıkta olan hat ve kabloya verdiğim 160 lira beklemedeyim. Yine çözülmezse tek yol bana hizmet verecek bir ISP aramak. Yine konu ile ilgili tüm gelişmeleri hem buradan hem de şikayetvar.com'daki şikayetimden güncelleyerek yazacağım ki insanlar tercih yaparken bazı şeyleri göze alsın.
Ne durumdasınız merak ettim ve ney kaynaklıymış



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

0 dan kutudan daireye hat çekildi. Hızda ve kesimlerde iyileşme var ama şu an anlık. Ufak bir ping sorunum var geceleri 700 e vs firliyor 5 10 saniyelerine bir kaç gün daha izliycem olmazsa arıza kaydı açıcam.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Limonski
L
4 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: dawras

0 dan kutudan daireye hat çekildi. Hızda ve kesimlerde iyileşme var ama şu an anlık. Ufak bir ping sorunum var geceleri 700 e vs firliyor 5 10 saniyelerine bir kaç gün daha izliycem olmazsa arıza kaydı açıcam.
Kasıtlı telekomun teknik desteği geciktirdiğini ve karşı tarafı suçlayarak zaman kaybettirdiğini düşünüyorum. El sana ne kadar sahip çıkabilirki. Yardım istediğimiz kişi sonuçta yabancı el onunda umrunda dahi değil. Bu olay çözülmediği sürece millenicom adına leke vurmaya devam edecek teknik ekip kurmalı oda maliyeti arttırıyor oda bize yansıyacak zam anlamına geliyor. Bakalım neler olacak ilerde.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
4 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: dawras

0 dan kutudan daireye hat çekildi. Hızda ve kesimlerde iyileşme var ama şu an anlık. Ufak bir ping sorunum var geceleri 700 e vs firliyor 5 10 saniyelerine bir kaç gün daha izliycem olmazsa arıza kaydı açıcam.
Merhaba, teknik birim tarafında tarafınıza aranma sağlanmıştır. Arızanız giderilmiştir . İyi günler dileriz.



I
4 yıl
Yarbay

Bende yaklaşık 1 ay önce başvurdum kimin şirketi ise bu millenicom pek bi ömrü olcağını sanmıyorum. 1 aydır kimsenin umrunda dahi değilim gelip kurulum olacakmı olmayacakmı? Yada ben müşterisi olabildimmi o bile belli değil! Forumdaki arkadaş yardımcı oldu ertesi gün aradım “ilgilenicez” dendi üstünden 15 gün geçti ilgiden alakadan bıktım! Türk telekoma muhtaç edicek bizi. Gerçi bu ilgisiz tavırlardan sonra gelip kursada kabul etmen çünkü belli etti kendini, herhangi bir sıkıntıda piskolojiniz bozulabilir ilgisizlikten.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

D
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Bugün yine şahane bir haraç kesme ile karşılaştım.

Eve gelip sadece hız testi yapıp modem ayarlarını inceleyip Türk Telekom sizi arayacak diye giden adama evde 4 dakika durduğu için 99 lira ödemem gerekiyormuş. Bu bedeli ödemeyeceğimiz 1 ay boyunca kendilerine söylememe rağmen yerinde destek hizmeti için para kesmişler.

Yerinde hizmetleri sayıyım size;

- Hız testi ve modem ayarlarına bakmak
- Türk Telekom yetkilisi olarak geleceğim diye gelmemek
- Sizin sorun sıkıntıda ben sizin kablonuzu not düştüm diye yalan söylemek

Ben anlamadım neyin yerin desteği? Şikayetin 1.5 ay peşinde koşan ben, parayı verip kabloyu çektiren ben. Her şeyi ben yapıyorum ama firma benden 99 lira haraç kesiyor. Gerçekten Milleni.com müşteri kaybetmek için her yolu deniyor. Hem hiç bir şey yapma ama haracı kes. Bunun adı dolandırıcılıktan başka bir şey değil.

Edit: Ha bunu buraya yazmamın sebebi call centerın şikayet kaydı almasının bir halta yaramaması şikayetvar.com'u sadece robot cevap için kullanmaları. Buraya yazınca daha yetkili biri geri dönüyor o da pek bir şey cevaplayamasa da daha çok şey anlatıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dawras -- 7 Kasım 2019; 9:39:15 >

S
4 yıl
Teğmen

Rezillik rezillik



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

S
4 yıl
Teğmen

Milleni kullanıyorum şöyle şeyler görünce nasıl soğuyorum anlatamam



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Hocam siz bir de beni düşünün... Call center bir şey yapamadığı için durmadan genel müdürlük ya da teknik ekiple tartışma halindeyim. Sağolsunlar bugün aradılar kaydınızı aldın takip edersiniz dediler. Hala benden mi bekliyorsunuz deyince o zaman biz size haber verelim dediler. İlginç bir çalışma mantığına sahip şirket. Sosyal medyaya ya da DH ye bir şikayet yazmadığın sürece kimse ilgilenmiyor. Kayıt açılıyor kapanıyor yeniden açılıyor yeniden kapanıyor bilgi veren yok siz sadece fatura ödüyorsunuz....


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @sametyiigit
S
4 yıl
Teğmen

Valla millenicom teknik ekipten Ayşe Ablayı seviyorum, ses tonu konuşma tarzı naifliği kibarlığı çok tatlı bir müşteri hizmetleri diyebilirim. Ayşe Ablama denk gelmeye çalışın elinden geleni yapar, uzun zamandır sesini duymuyorum yakın zamanda arayıp hal hatır sorucam kendisine :D



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @dawras
D
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Evet. Eve gelip sadece 4 dakika durup Türk Telekom'dan arayacaklar diye söyleyip giden teknik eleman için 99 lira ödedim ve bu parayı asla iade etmeyeceklerini söylediler. Aldığı paraya bakan, müşteri odaklı olmaktan bu kadar uzak bir firma ile çalışırken bir kez daha düşününün hatta hiç kullanmayın. 1.5 aylık sorunun çözümü için Twitter, şikayetvar ve buradan sayısız şikayetle her şeyi ben çözeyim, kabloyu ben çektireyim kalkıp benden hizmet vermiş gibi para al. Bunun adı dolandırıcılıktır.



B
4 yıl
Yarbay

bu forumdan alper beye durumu özel mesajla iletin daha hızlı sonuç alırsınız. geçmiş olsun iyi günler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
4 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

En son onu deneyeceğim çünkü call center bir şey yapamıyor. Bugün de genel müdürlükten biriyle görüştüm o da çözemezse artık ceo ya kadar yazarım.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @BurakLEE