Hepsiburada.com dan 1 Eylül tarihinde aldığım bilgisayar kasası (satıcı da kendileri), kutudan kırık çıktı. Geri gönderim için Sürat kargoyu 4 defa aradım. Gelip almadılar. 1 hafta sonunda kendim teslim ettim kargoya. (7 Eylül) Anlam veremediğim bir şekilde, ürünün servise gitmesi gerektiğini söyledir. Sıfır ürün, kutudan kırık çıkıyor, kutuda hasar yok. Neden teknik servise gitmesi gerekiyor, anlamış değilim. Maksimum 20 gün beklersin dediler. Bugün 34. gün. Ben bulaştım, siz bulaşmayın. #hepsiburada
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KillForYou! -- 11 Ekim 2019; 8:49:19 >
Eyvallah, sağolun. Yıllardır alışveriş yaparım, bugüne kadar bir mağduriyetim olmadığı için pek dikkat etmedim. Bundan sonra daha dikkatli olup, seramoniyle açmak lazım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KillForYou! -- 23 Eylül 2019; 17:47:16 >
Geri gönderim için Sürat kargoyu 4 defa aradım. Gelip almadılar.
1 hafta sonunda kendim teslim ettim kargoya. (7 Eylül)
Anlam veremediğim bir şekilde, ürünün servise gitmesi gerektiğini söyledir. Sıfır ürün, kutudan kırık çıkıyor, kutuda hasar yok.
Neden teknik servise gitmesi gerekiyor, anlamış değilim.
Maksimum 20 gün beklersin dediler.
Bugün 34. gün.
Ben bulaştım, siz bulaşmayın. #hepsiburada
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KillForYou! -- 11 Ekim 2019; 8:49:19 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >