Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
17
Cevap
1707
Tıklama
0
Öne Çıkarma
MİLLENİCOM PİŞMANLIKTIR
B
5 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

1 Eylülde internetten başvuru yaptım. Müşteri temsilcisi beni aradı gerekli görüşmeyi yaptıktan sonra 2 saat içerisinde bir özel numaradan kurye beni aradı kimlik ilgileri sözleşme imzası vs. bunları aldı. Tüm sorun bundan sonra başladı. 15 eylülde tt aboneliğim bitiyor. 24mbps kullanıyorum. 35mpbs olan millenicom tarifresini istedim. 13 gündür arıyorum müşteri hizmetlerini aciliyetinizi bildireceğiz diyorlar. Burdaki millenicom temsilcisine yazıyorum evrakınızda sorun var diyorlar.Diyorum tamam gönderin kuryenizi geri imzalayalım yada gelemiyorsa ben gidiyim ona da kesin birşey söyleyemiyorlar. belkide kurye bize yanlış gönderdi diyorlar. 13 gündür bir arpa boyu ilerleme kat edemedik. Kesinlikle pişman olursunuz başvurmayın derim ben. Şikayetvar.com dan tam konu açacaktım ki 2572 şikayet var. Ve memnuniyet düzeyi %17. Dedim bu dereceye gelmiş bir firmaya şikayet yazsam ne fayda olacak. Keşke başvurmadan önce biraz araştırsaydım. Sadece mesut çevikle beraber olan söyleşisine bakıp aldandım. Ve dedim ki iss işi artık tekellikten çıksın destek olalım. şuan anladım tt neden tekel. 10 Yılı aşkındır tt abonesiyim. hiç sorun yaşamadım şu güne kadar.




Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom
B
5 yıl
Çavuş

Benzer şekilde bende başvuru yaptım. Kısa bir süre sonra kurye geldi, belgeleri imzaladı kimliğimin fotoğrafını çekti. Ertesi gün telefonla aradılar bilgileri onayladılar.

Hattım hali hazırda VDSL, kurulum gerektirmeden sadece hattın taşınmasını yapacaklar 14 gün oldu hala GEÇİŞ YOK!

İnternet işi Türk Telekom tekelinden çıksın diye desteklemek istedim, maalesef sonuç HÜSRAN.

Pazartesi gününe kadar geçişim sağlanmazsa, taahhütüm biten Türk Telekoma geri geçeceğim, taahhüt bittiği için ekstra fatura ödeyeceğim.

Millenicom'un bana yaptığı açıklama ise şu şekilde, "Türk Telekom tarafında açık bir iş emri, arıza kaydı gibi bir şey bulunduğu için işleminize devam edemiyoruz." oldu. Bununla ilgili Telekom ile görüştüm, tüm kayıtları sildirdim ve özellikle belirttim hiçbir şekilde iş emri olmasın diye. Düzelttiler. Millenicom hala geçiş yapamıyor. Taahhüt bittiği için 150 TL gibi bi fatura çıkacak bunu ödemek zorundayım. Hala belirsizlik söz konusu.

Forumda siz ve benim gibi birçok kişi var geçişi yapılmayan. Geçiş yapacak arkadaşlar bunu göz önünde bulundurursa sevinirim.

Pazartesi günü mesajımı tekrar güncelleyeceğim.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
B
5 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Türknet in daha iyi olduğu kanaatine vardım artık. Şimdi ona başvuru yapacağım. Bence sizde denemelisiniz. Altyapınızı iyi araştırın ona göre türknet daha iyi olabiliyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Bink
B
5 yıl
Çavuş

Araştırıyorum, Pazartesi günü işlemim sonuçlanmazsa başka bir firmaya geçiş yapacağım.



M
5 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: brk___

Türknet in daha iyi olduğu kanaatine vardım artık. Şimdi ona başvuru yapacağım. Bence sizde denemelisiniz. Altyapınızı iyi araştırın ona göre türknet daha iyi olabiliyor.
Merhaba,

Tarafınıza arama ile geri dönüş sağlanmıştır.



C
5 yıl
Binbaşı

benim geçiş işlemim 15 gün sürdü. yaklaşık 10 gündür kullanıyorum. şu an bir sorun yaşamadım çok şükür. geçiş işleminin bu kadar sürmesi insanın sinirlerini bozuyor. çünkü genelde herkes taahhüt bitimine yakın başka iss'ye geçiş yapıyor. 15-20 ve hatta daha fazla süre bekleyen uğraşan var. bu sorunu çözmek, işlemleri hızlandırmak çok mu zor gerçekten. müşteri olarak ne yapmak gerekiyor. 1-1,5 ay öncesinden mi başvuru yapmak gerekiyor ki onun bile garantisi yok.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
5 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Bink

Benzer şekilde bende başvuru yaptım. Kısa bir süre sonra kurye geldi, belgeleri imzaladı kimliğimin fotoğrafını çekti. Ertesi gün telefonla aradılar bilgileri onayladılar.

Hattım hali hazırda VDSL, kurulum gerektirmeden sadece hattın taşınmasını yapacaklar 14 gün oldu hala GEÇİŞ YOK!

İnternet işi Türk Telekom tekelinden çıksın diye desteklemek istedim, maalesef sonuç HÜSRAN.

Pazartesi gününe kadar geçişim sağlanmazsa, taahhütüm biten Türk Telekoma geri geçeceğim, taahhüt bittiği için ekstra fatura ödeyeceğim.

Millenicom'un bana yaptığı açıklama ise şu şekilde, "Türk Telekom tarafında açık bir iş emri, arıza kaydı gibi bir şey bulunduğu için işleminize devam edemiyoruz." oldu. Bununla ilgili Telekom ile görüştüm, tüm kayıtları sildirdim ve özellikle belirttim hiçbir şekilde iş emri olmasın diye. Düzelttiler. Millenicom hala geçiş yapamıyor. Taahhüt bittiği için 150 TL gibi bi fatura çıkacak bunu ödemek zorundayım. Hala belirsizlik söz konusu.

Forumda siz ve benim gibi birçok kişi var geçişi yapılmayan. Geçiş yapacak arkadaşlar bunu göz önünde bulundurursa sevinirim.

Pazartesi günü mesajımı tekrar güncelleyeceğim.
Merhaba, tarafınıza dönüş sağlandı.



E
5 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: CXath1

benim geçiş işlemim 15 gün sürdü. yaklaşık 10 gündür kullanıyorum. şu an bir sorun yaşamadım çok şükür. geçiş işleminin bu kadar sürmesi insanın sinirlerini bozuyor. çünkü genelde herkes taahhüt bitimine yakın başka iss'ye geçiş yapıyor. 15-20 ve hatta daha fazla süre bekleyen uğraşan var. bu sorunu çözmek, işlemleri hızlandırmak çok mu zor gerçekten. müşteri olarak ne yapmak gerekiyor. 1-1,5 ay öncesinden mi başvuru yapmak gerekiyor ki onun bile garantisi yok.
45 gündür bana dönmelerini bekliyorum ..
Ne evrak var ne telefonda sağlıklı bilgi..
Burdaki gariban da hata alıyorsunuz , yok bişeler eksik yok ttnetle sıkıntınız var diye kok atıp duruyorlar ama ne icraat var ne fiilen bir eylem
Kimlik bilgilerimi adres bilgilerimi aldıktan sonra aynı gün hayırlı olsun diye 2.3 kere aradılar ..Sonra bitti
45 gün oldu ne köy oldular ne kasaba..


Adamlar yoluncak kaz arıyorlar. Dikkatli olun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
5 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: EXERA

45 gündür bana dönmelerini bekliyorum ..
Ne evrak var ne telefonda sağlıklı bilgi..
Burdaki gariban da hata alıyorsunuz , yok bişeler eksik yok ttnetle sıkıntınız var diye kok atıp duruyorlar ama ne icraat var ne fiilen bir eylem
Kimlik bilgilerimi adres bilgilerimi aldıktan sonra aynı gün hayırlı olsun diye 2.3 kere aradılar ..Sonra bitti
45 gün oldu ne köy oldular ne kasaba..


Adamlar yoluncak kaz arıyorlar. Dikkatli olun

Alıntıları Göster
Merhaba, Pm üzerinden tarafınıza dönüş sağlanmıştır.Yarın gün içinde arama sağlanacaktır. İyi akşamlar dileriz.



A
5 yıl
Binbaşı

Dönüş sağlamanız çözüm üretmiyor. Bende 1 hafta önce müracaat ettim. Şimdiye kadar Kablonet, Turktelekom, Superonline ve Turknet kullandım hepside 1-3 iş gününde kurulum yaptılar.

WhatsApp iletişim hattınız ile konuştum. Onlarda sizin sizin gibi belli başlı kalıp cevaplar ile geçiştiriyor.

Pazartesi en geç salı bağlantı sağlanmazsa müracaatımı iptal edeceğim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom
E
5 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: ancora

Dönüş sağlamanız çözüm üretmiyor. Bende 1 hafta önce müracaat ettim. Şimdiye kadar Kablonet, Turktelekom, Superonline ve Turknet kullandım hepside 1-3 iş gününde kurulum yaptılar.

WhatsApp iletişim hattınız ile konuştum. Onlarda sizin sizin gibi belli başlı kalıp cevaplar ile geçiştiriyor.

Pazartesi en geç salı bağlantı sağlanmazsa müracaatımı iptal edeceğim.
Edemeyeceksiniz o günlerden geçtim .. Bahane şu olacak son aşamadasınız ya da provizyonda ..
Arkadaşlar kurulum için geldiğinde iptal edin istemiyorum dersiniz ..felan filan derken 1 ay olur

Beni de 45 gündür aramak akıllarına gelmeyenler birden bir telefon açalım ayıp oluyor artık diyerek yarın beni gün içinde arayacaklarımış ...

Yazık



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
5 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: EXERA

Edemeyeceksiniz o günlerden geçtim .. Bahane şu olacak son aşamadasınız ya da provizyonda ..
Arkadaşlar kurulum için geldiğinde iptal edin istemiyorum dersiniz ..felan filan derken 1 ay olur

Beni de 45 gündür aramak akıllarına gelmeyenler birden bir telefon açalım ayıp oluyor artık diyerek yarın beni gün içinde arayacaklarımış ...

Yazık

Alıntıları Göster
Valla hocam sizde de iyi sabır varmış.45 gün ne demek
Ben o kadar bekleyemem. Artık bakacaz başka alternatiflere.

Turknet kullanıyordum ne güzel ama işte taşındığım yerde altyapısı yokmuş.

Vodafone evde internet denesem diyorum yoksa bekleyerek sadece sinir sahibi olacağız.



O
5 yıl
Onbaşı

tt den geçiş yapalım dedik,6 gün önce tt den biri geldi kurulumu yaptı,3 gün önce de sabah kurye geldi sözleşmeyi imzaladık,fotolarını çekti yanımda gönderdi millenicoma,hala internetim açılmadı.
Keşke önce araştırsaydım kafama s.yım,mesut çevik çıkardı programına birini firma sahibi midir nedir ona güvendim,bin pişmanım,m.hizmetlerini arıyorum günler oldu açılmadı internet diye, hepsi de papağan gibi not aldıklarını gerekli yerlere ileteceklerini söylüyorlar.

İnternetim 3 gündür açılmayınca , böyle sorunlar yaşayan başkaları da var mı diye neti biraz araştırınca yanlış ata oynadığımı iyice anladım,2 aydır interneti açılmayan insanlar gördüm.
Oysa ki Mesut Çevik ile söyleşi yapan arkadaş ne kadar güzel süslü cümleler kuruyordu ,biz kullanıcılar da bir güzel yedik bu lafları.

Müşteri hizmetler de ayrı bir sorun konusu ;hiç birinin hiç bir şeyden haberi yok,hepsi farklı konuşuyor zaten bu işlerden anlamadıklarını daha ilk konuşmamda anlamıştım.Anlaşma sağlamak için İbrahim Bey isminde biri aramıştı,arayıp ona bağlamalarını istiyorum -çünkü o bu işlerden anlıyor gibi görünüyordu- yok ona da bağlamıyorlar,bu kadar zor mu kardeşim bu interneti aktif hale getrimek ,söyleşide müşteri memnuyetinden falan bahsediyordu bir de güldürme beni kardeş, neyse...

Burada mesajlara firma sahibi ismiyle cevap veren kişiye sesleniyorum;burada ve internette farklı mecralardaki hakkınızda yapılan korkunç ötesi yorumlar hakkında ne düşünüyorsunuz acaba,işleri düzeltmek için bir çabanız olmadığı çok açık çünkü etrafta gördüğüm yorum tarihleri ilk faaliyet göstermeye başladığınız zamandan , günümüze kadar devam ediyor,düzelseniz şimdiye kadar çoktan düzelirdiniz,siz böylesiniz belli,neyse ki sözleşmem taahütlü değil,m.hizmetlerine iptal ettirmek istediğimi söyledim,arayacaklar sizi dedi telefondaki kişi,hala arayacaklar.

Bu arada faaliyet ömrünüzün epeyce kısaldığını sanırım siz de biliyorsunuzdur,çok yakın gelecekte artık Millenicom isminde bir firma olmayacağı çok açık.

Neyse arkadaşar yazı biraz uzun oldu,çok öfkeliyim mazur görün ve bu firmanın ismini duyduğunuzda arkanıza bakmadan kaçın.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ORR -- 15 Eylül 2019; 15:6:5 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @millenicom
M
5 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: ORR

tt den geçiş yapalım dedik,6 gün önce tt den biri geldi kurulumu yaptı,3 gün önce de sabah kurye geldi sözleşmeyi imzaladık,fotolarını çekti yanımda gönderdi millenicoma,hala internetim açılmadı.
Keşke önce araştırsaydım kafama s.yım,mesut çevik çıkardı programına birini firma sahibi midir nedir ona güvendim,bin pişmanım,m.hizmetlerini arıyorum günler oldu açılmadı internet diye, hepsi de papağan gibi not aldıklarını gerekli yerlere ileteceklerini söylüyorlar.

İnternetim 3 gündür açılmayınca , böyle sorunlar yaşayan başkaları da var mı diye neti biraz araştırınca yanlış ata oynadığımı iyice anladım,2 aydır interneti açılmayan insanlar gördüm.
Oysa ki Mesut Çevik ile söyleşi yapan arkadaş ne kadar güzel süslü cümleler kuruyordu ,biz kullanıcılar da bir güzel yedik bu lafları.

Müşteri hizmetler de ayrı bir sorun konusu ;hiç birinin hiç bir şeyden haberi yok,hepsi farklı konuşuyor zaten bu işlerden anlamadıklarını daha ilk konuşmamda anlamıştım.Anlaşma sağlamak için İbrahim Bey isminde biri aramıştı,arayıp ona bağlamalarını istiyorum -çünkü o bu işlerden anlıyor gibi görünüyordu- yok ona da bağlamıyorlar,bu kadar zor mu kardeşim bu interneti aktif hale getrimek ,söyleşide müşteri memnuyetinden falan bahsediyordu bir de güldürme beni kardeş, neyse...

Burada mesajlara firma sahibi ismiyle cevap veren kişiye sesleniyorum;burada ve internette farklı mecralardaki hakkınızda yapılan korkunç ötesi yorumlar hakkında ne düşünüyorsunuz acaba,işleri düzeltmek için bir çabanız olmadığı çok açık çünkü etrafta gördüğüm yorum tarihleri ilk faaliyet göstermeye başladığınız zamandan , günümüze kadar devam ediyor,düzelseniz şimdiye kadar çoktan düzelirdiniz,siz böylesiniz belli,neyse ki sözleşmem taahütlü değil,m.hizmetlerine iptal ettirmek istediğimi söyledim,arayacaklar sizi dedi telefondaki kişi,hala arayacaklar.

Bu arada faaliyet ömrünüzün epeyce kısaldığını sanırım siz de biliyorsunuzdur,çok yakın gelecekte artık Millenicom isminde bir firma olmayacağı çok açık.

Neyse arkadaşar yazı biraz uzun oldu,çok öfkeliyim mazur görün ve bu firmanın ismini duyduğunuzda arkanıza bakmadan kaçın.
Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz durum adına çok üzgünüz. 2004 ten beri en iyi alternatif internet servis sağlayıcı olma hedefiyle 260 bin i aşkın müşterisine kurumsal ve bireysel hizmetler vermekteyiz.Müşterilerimizin mağdur olmasını,hayal kırıklığı yaşamasını asla istemeyiz. İletişim bilgilerinizi pm üzerinden iletmeniz durumunda yardımcı olmaya hazırız.İyi günler dileriz.



B
5 yıl
Çavuş

Bekliyorum bugün ya da yarın en geç kurulum olmazsa başka firmaya geçiş yapıcam.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
5 yıl
Moderatör

quote:

Orijinalden alıntı: Bink

Bekliyorum bugün ya da yarın en geç kurulum olmazsa başka firmaya geçiş yapıcam.
Başvuruyu nasıl iptal ederiz veya iptale gerek var mı?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
5 yıl
Çavuş

quote:

Orijinalden alıntı: ecay

Başvuruyu nasıl iptal ederiz veya iptale gerek var mı?

Alıntıları Göster
Bence iptal etmeye gerek yok. Başka firmaya başvur, kim önce gelip bağlarsa kazanır :)



M
5 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Bink

Bekliyorum bugün ya da yarın en geç kurulum olmazsa başka firmaya geçiş yapıcam.
Merhaba,
Tarafınıza pm üzerinden dönüş sağlanmıştır.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.