arkadaslar aracim 2016 octavia 1.6 tdi 110 hp. euro 6 olan. konyada yasiyorum ve mazotu hep bpden aliyor(dum). 40 bin km neredeyse 2 3 istisna haric hep bpden aldim. 1 depoda 800 km gidiyor ve 2 kere bazen 3 kere dpf temizligi yapiyordu. (dpf temizligi bitene kadar beklerim hep rolantide bazen gazlarim hic yarim birakmam) 3 aydir shellden aliyorum. depoda 1 kere dpf temizligi yaptigini farkettim. nedendir acaba tesaduf mu. surus seklim yine ayni, sehir ici sehir disi surus mesafelerim ayni ama neden daha az dpf temizligi oluyor. eger mantikli bir aciklamasi varsa tamamen shell e donmeyi dusunuyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eko33 -- 8 Eylül 2019; 22:53:22 >
5 sene mazotlu arac kullandim, 1 senedir de benzinli arac kullaniyorum. Opet, shell, total, bp hepsini denedim. Shellin hem dizeli hem benzininde arac cok daha sessiz, titresimsiz ve performansli calisiyor. En sesli neden opetten alinca calisiyor, arac resmen traktore donuyor. Opet kartim olmasina ragmen hep shellden aliyorum cok mecbur kalmadikca.
Şimdi olay şöyle oluyor baskan.. Tum marka istasyonlar rafineriden ayni mazotu aliyor ve kendi katkilarini katarak piyasaya sunuyorlar.. Vw dizel kullanıyorum dediginiz gibi bpden aldigimda dpf durmadan doluyor ve bende rejenerasyon bitmeden stop etmiyorum arabami.. Shellde depoda bir oluyor bu rejenerasyon.. Demem o ki akli kelden benzini mazotu shellden alacaksin..
3 aydir shellden aliyorum. depoda 1 kere dpf temizligi yaptigini farkettim. nedendir acaba tesaduf mu. surus seklim yine ayni, sehir ici sehir disi surus mesafelerim ayni ama neden daha az dpf temizligi oluyor. eger mantikli bir aciklamasi varsa tamamen shell e donmeyi dusunuyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eko33 -- 8 Eylül 2019; 22:53:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >