Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
1492
Tıklama
2
Öne Çıkarma
ANADOLU JET'iN ŞARK KURNAZLIĞI
R
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

2019.08.03 Cumartesi tarihli TK7178 tarifeli Ankara Çanakkale Anadolu Jet seferine eşim ve kızım için 2 adet bilet aldım. Kızım 30 aylık ve son gün check-in işlemine girdiğimde gördüğüm manzara 30 aylık kızımın ve annesinin koktuklarını koridorun ayrı ayrı taraflarına atandığı. Firmayı aradığımda ekstra ücret ödeyerek yan yana oturabileceklerini ilettiler.


Parayı vermezsek 30 aylık kızımı ve annesini ayrı ayrı koltuklarda mı yolculuk yaptıracaksınız diye sorduğumda evet dediler.

15 TL para almak için attıkları taklayı çok yadırgadım. Çok bir para değil ama o parayı veremeyecek insanlarda olabilir.

Yaşadığım şehir de bu firma dışında başka bir firmanın seferi olsa inanın bir daha önünden geçmem.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ruhi13 -- 4 Ağustos 2019; 21:23:58 >

H
5 yıl
Yarbay

Hocam sistem otomatik koltuğa atıyor artık. Önceden online check-in yaparken koltuğu seçebiliyorduk kendi kafamıza göre. Artık size bir koltuk atıyor, eğer koltuktan memnun değilseniz online check-in sırasında parasıyla koltuk satın alıyorsunuz. Yeni yeni çıkan bir şey bu ve gerçekten sinir bozucu. Bazen şansıma pencere kenarı geliyor bazen orta koltuk geliyor. Sırf inat ettiğim için para verip de satın almıyorum.

Ama aynı soyada sahip aile üyelerini farklı koltuklara ataması gerçekten de garip. Saçma yani. Demek ki kızınız olmasa eşiniz ile siz belki de ayrı koltuklara atanacaktınız.



R
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam ben olsam sorun değil ama daha altındaki bez çıkmamış bebeğe yapılan muamele sıkıntı. Sistemlerini acilen düzenlemeleri gerek.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

G
5 yıl
Yüzbaşı

Hocam 15 tl vereceğinize uçağa binince boş koltuk var mı ona baksaydı eşiniz veya en kötü, durumu yandaki yolculara izah etseydi herkes yer değiştirirdi diye düşünüyorum. 15 tl yazık olmuş bir dh li olarak size yakıştıramadım.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
5 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Guest-BDFB2BE8F

Hocam 15 tl vereceğinize uçağa binince boş koltuk var mı ona baksaydı eşiniz veya en kötü, durumu yandaki yolculara izah etseydi herkes yer değiştirirdi diye düşünüyorum. 15 tl yazık olmuş bir dh li olarak size yakıştıramadım.
Açıkçası hocam gece uçuşuydu, çocuğun uyku durumu, yolcuların durumu vs. risk alamadım.

Benim asıl dikkat çekmeye çalıştığım konu firmanın sistemini değiştirmesi gerektiği. Bilet alırken nasıl 0-2 yaş, 2-11 yaş olarak seçenek çıkarıyorlarsa ve ona göre bilet fiyatlıyorlarsa, bu şekilde zorunlu olarak yanyana oturmaları sisteme dahil etmeliler. Dertleri bu şekilde ekstra 3-5 TL götürmekse zaten bizim yapabileceğimiz çok bir şey yok ancak bu tarz mecralarda yazıp sesimizi duyurmaya çalışırız ya da zorunlu durumlarda bu firmayı kullanmayız.



V
5 yıl
Yarbay

Anadolujet ve pegaaus cennete goturecegiz deseler yine binmem yuruyerek giderim yine binmem



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.