Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
12
Cevap
2244
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yeni blue dci 150
P
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Forumcular Renault grup yeni 1.7 lt hacimli 340 Nm 1750 d/d veren yeni motoru megane ürün gamında kullanılacakmış. Hacim itibariyle hayli ilginç bir motor vergilendirme yüzünden bize gelir mi bilinmez. Wltp yakıt ve emisyon değerlendirme testinde megane edc 4.7 lt karışık tüketim değeri elde ediyor.
Kaynak :https://media.group.renault.com/global/en-gb/groupe-renault/media/pressreleases/21225958/nouveau-moteur-blue-dci-150-edc-sur-toute-la-gamme-megane-et-nouvelle-serie-limitee-limited-sur-mega



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Renault 1.7 ye geçerse, bizim vergi sistemi yeniden düzenlenir.
Yoruma Git
spinattimyalnizliga - 5 yıl +20
Vw'nin 1.6 dizeli 10.7 saniye,
Reno'nun 1.7 dizeli 9.3 saniye.
Yoruma Git
commandx - 5 yıl +3
S
5 yıl
Yarbay

Renault 1.7 ye geçerse, bizim vergi sistemi yeniden düzenlenir.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Ö
5 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

Renault 1.7 ye geçerse, bizim vergi sistemi yeniden düzenlenir.
Keşke geçsede 1.75 tbi alfalara bilebilsek



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

N
5 yıl
Yarbay

Performans olarak başarısız duruyor.
1.6 130hp Dci motor 0-100 9.5sn iken
1.6 160hp Dci 8.5sn civarı iken
1.7 150hp Dci nedense 10.5sn

Edit: Veriler Autodata sitesindendir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nbacıshaquılle -- 26 Temmuz 2019; 12:32:43 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
5 yıl
Yarbay

0-100 çok kötü değilmi yakıt tüketimide öyle



A
5 yıl
Yarbay

Yakıt tüketimi yeni Wltp standardına göre 4.7lt. Eski bizim bildiğimiz Nedc 1999 standardında olsa tahmini 3.5lt altı bir ortalama yayınlanacaktı.

0-100 kmh değeri de 10.5 değil, 9.3sn, aşağıda yazıyor. Böyle farazi değerleri de boşverin, önemli olan yoldaki performanstır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: alcohol06

Yakıt tüketimi yeni Wltp standardına göre 4.7lt. Eski bizim bildiğimiz Nedc 1999 standardında olsa tahmini 3.5lt altı bir ortalama yayınlanacaktı.

0-100 kmh değeri de 10.5 değil, 9.3sn, aşağıda yazıyor. Böyle farazi değerleri de boşverin, önemli olan yoldaki performanstır.
Linki açıp bakmamışlar bile adamlar yazmış 9.3 - 9.5 diye

Yalnız bana yine kötü geldi 1.7 litre biraz daha iyi olabilirdi. Gerçi bu vergi sistemiyle ülkemizde asla görmeyiz diye düşünüyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
5 yıl
Yarbay

1.7 litre 150hp, litre başı 88hp. Demek ki 1.6lt olsaydı takribi 140hp olacaktı, dizel için mis gibi güç daha ne olsun.

Ülkeye gelmesi mümkün değil. Ülkenin vergi sistemi adam olup Renaulta gidecek. Bir avucu doldurmayacak hacim farkı için binlerce birim para vergi kalan ülke kalmadı dünyada, bizimkiler hala 70'ler kafası.




Bu mesajda bahsedilenler: @TheCaliph_
C
5 yıl
Yarbay

Vw'nin 1.6 dizeli 10.7 saniye,
Reno'nun 1.7 dizeli 9.3 saniye.




Bu mesajda bahsedilenler: @Anxiolytic
G
5 yıl
Yüzbaşı

Sadece Megane Estade modellerinde diyor.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
5 yıl
Yüzbaşı

maks 100k giden motor üstelik 0-100 şaka gibi. alacaklara geçmiş olsun



P
5 yıl
Yarbay

1.7 1.8 motorlar bence en ideal hacme sahip motorlar standart binek araçlar için turbonun verimli çalışmadığı aralıklarda bile tatminkar güçler sunarlar örneğin 1.5 150 hp motora göre 1.7 150 hp motorun devirleri daha dolu dolu olacaktır ve uzun soluklu gazlamalarda nefesi daha uzun süre gidecektir tabiki bu teorik bir yaklaşım gerçekte durum nasıl olur Bunu zaman gösterir

Bu arada 1.5 150 beygir motor Bildiğim kadarıyla yok Tamamen Örnek olsun diye verdim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Entire megane Range ve limitli bir paketi var. Tum meganlerda olacak yazana gore. Hatta qasqaiya da mevcut su an bu motorla.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ymhaslaman
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.