monster notebookların sorunu garanti biter bitmez parçaların bir bir yanmaya başlaması ve parçayı tamir etmek yerine direkt değişim önermeleri, bu da en az laptopun parası kadar masraf çıkartıyor. asusun neden o kadar fazla şikayeti olduğunu merak edip inceledim %90'ı bilgisayarın yavaşlaması ile ilgili
Monster ile diğerlerini karşılaştırdığınızda ilk göreceğiniz şey müşterileri ile gerçekten ilgilendikleri olacak. Şikayet vardaki cevaplanma ve teşekkür sayısı gerçekten başarılı.
Bence en büyük artılarından bir tanesi de hafta içi fiyatları şişirip daha sonrasında hafta sonu vb özel günlerde indirim yaptık diyerek tüketiciyi enayi yerine koymuyor.
23 nisan da çıkan lansman fiyatları hala geçerli ve bazı ürünlerde ekstra indirim uygulanıyor.
hocam bende anlamadım normalde hep iyi diye biliyordum ben de
çevremden 2 kişi aldı
birisinin ana kartı yandı servis dahilinde yapıldı ama garanti bitince yine tekrarlarsa ne olucak sıkıntı bu adam bide o kadar fazla kullanmıyor laptopu
öbür arkadaşımın ekranındada ölü pikseller çıkmaya başlamıştı son durumu ne bilmiyorum
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alperen T -- 15 Temmuz 2019; 19:44:48 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >