Klasik millenicom iş, sizde düşmüşsünüz ,geçmiş olsun. |
millenicom düşünüyordumda iyiki bulaşmamışım.İnternette yığınla dolandırılma konusu mevcut. |
Adamlar bildiğin nitelikli dolandırıcı gibiler. |
Merhaba; Şikayetiniz ile ilgili fatura itirazınız oluşturulmuştur. En kısa sürede fatura itirazınız ile ilgili bilgilendirme yapılacaktır. |
Degerli musterimiz, 9861494 no'lu aboneliginiz icin iletmis oldugunuz fatura sikayetiniz degerlendirilmis olup fatura tutarinizda degisiklik yapilamayacaktir. Saygilarimizla B016 Bu kadarda acik dolandirilmaz insan. Madem fatura cikariyosunuz internet hizmeti verin, internet hizmeti veremiyorsaniz neden fatura cikariyorsunuz?? Gorun arkadaslar bir kisiyi bile kurtarirsam ne mutlu bana. Telefondada gorustum hatti iptal edersem 200liraya yakin fatura cikarilcagini onayladilar. Bunlari nereye kime sikayet edebilirim onerisi olan varmi? |
Hattınız aktif olduktan sonra engelli kampanyamızdan yararlandığınızdan için evrak eksikliği olmasından kaynaklı internetinizi aktif olarak kullanamamaktasınız. Evrak gönderimi sizin sorumluluğunuzda olmasından dolayı fatura itirazınız olumsuz değerlendirilmiştir. |
Evrakların iletildiğinin kanıtları: https://i.hizliresim.com/od7NE2.png https://i.hizliresim.com/2OZWdE.png https://i.hizliresim.com/Lv3RQG.png |
Adreste port aktif durumda. Port girişiniz sağlanmış durumda olmasından dolayı aktif durumdasınız.Sadece evrak eksikliği sebebiyle internet kullanımı yapamamaktasınız. Bu sebeple porttan dolayı açılan kayıtlar olumsuz değerlendirilmiştir. |
Klasik millenicom iş, sizde düşmüşsünüz ,geçmiş olsun. |
Adamlar bildiğin nitelikli dolandırıcı gibiler. |
millenicom düşünüyordumda iyiki bulaşmamışım.İnternette yığınla dolandırılma konusu mevcut. |
Ben adresimde bos port olmadigini biliyordum sizden once turknet turk telekom netspeed ile gorustum hepsi port olmadigi icin baglanti yapamayiz dediler. Hatta sizide ilk aradigimda port olmadigi icin yapamayiz dedikten sonra sizin ekibinizden bir bayanin arayip bizim port acma yetkimiz var baglantinizi yapariz demesine kandim. |
https://i.hizliresim.com/gPokzQ.png Baglanti yapan elemaninizla cogunlukla telefondan konustuk. Belgeleri whatsapptan atmami istedi attim. O an evde olmadigim icin anneniniz telefonunada atin ordan fotoğraf cekmem gerekiyor dedi tamam dedim attim gelip gittikten sonra tekrar arayip bizim baska yapmamiz gereken bir sey varmi diye sordum sizin isiniz kalmadi mesaj gelince ayarlari modeme girin yeterli dedi. |
|
Millenicom 2004 ten beri en iyi alternatif internet servis sağlayıcı olma hedefiyle 260 bin i aşkın müşterisine kurumsal ve bireysel hizmetler vermektedir. Dolandırıcılık söz konusu mümkün değildir. |
|
|
https://i.hizliresim.com/1pdYAA.jpg Önce belgeleriniz iletilmemis ondan baglantiniz yok dediniz yukledigim ss sonrasinda teknik bir sıkıntı oldugu icin baglantiniz saglanmamis olabilir dediniz. Neden baglanti saglanmadigini acik acik soyleyemiyorsunuz ben soyleyeyim adresimde bos port yok ama bunu kabul etmiyorsunuz cunku kabul ederseniz fatura ucretlerini tahsil edemiceksiniz. Buda iptal faximin iletim raporu yarin obur gun faxiniz gelmedi diyemeyin diye burayada yukledim. |
Tarafımıza iptal talebinizi faks yolu ile iletmeniz durumda hattınızın iptali gerçekleşecektir. |
|
Görüşme esnasındada belirtildiği gibi size yardımcı olmak adına geri dönüş sağlandı. Fakat yardımcı olma talebimi olumsuz değerlendirdinz. İptal işlemleriniz için ise faks göndermeniz dahilinde hattınızın iptal işlemleri gerçekleşecektir. |
|
Asil olay burda basliyor en sonunda dayanamayip iptal basvurusu yaptim. Iptal ederkende bir suru yalanlar, onceliginiz oldugunu belirtelim 2 gun icinde sorununuzu cozelim vs dediler bugune kadar baglasaydiniz dedim ve sureci baslattim. fax istediler dilekceyi hazirlayip fax cekmeye gitcektim ki 8 temmuzda fatura cikarildigini smsini aldim! 30lira baglanti ucreti ve geri kalani kullanim bedeli olarak 48tl fatura cikarmislar!! Hemen teknik destek ekibini aradim neden boyle bir fatura geldi diye sordum hattiniz aktif gozukuyor dediler. aktifse neden benim evimde internet yok 1 gun bile internet verebilmismisiniz bana dedim. Hattinizda internet baglantisi gozukmuyor suan dediler. Internet baglantisi yoksa neden fatura gonderiyorsunuz dedim hattiniz aktif gozukuyor fatura çıkar dediler! Sonrasinda lafi cevirmeye basladilar ve fatura itiraz kaydi bile acmadilar!! Hemen donanim haberden millenicom elemanina yazdim itiraz kaydini acti, aradan 1 hafta gecti faturanin son odeme zamani geliyor bana hic bir sekilde geri donus yapilmadi. Ben suan hattimi kapatsam 48lira haziran faturasi 90lira kalan baglanti ucreti 15gun temmuzdan kullanim ucreti toplam 200liraya yakin fatura gondericeklerini soyluyorlar. Ben hic bir sekilde millenicomdan 1 gun bile hizmet almadim ve bu faturalari odemek istemiyorum. Bugune kadar superonline, turknet, turk telekom kullandim hic birinde boyle biseyle karsilasmadim resmen internet baglayacagiz vaadiyle dolandirildim. Siz siz olun millenicom baglatirken 50 kere dusunun. Tecrubeli arkadaslardan ne yapabilcegim ile ilgili yardim bekliyorum.
Abone numaram: 9861494
Edit 1: hattimiz engelli tarifesi olacakti millenicom tarafindan idda edilen "belgelerinizi iletmemissiniz ondan baglantiniz saglanamiyor" iddasinin, belgeleri ilettigime dair kanitları :https://i.hizliresim.com/od7NE2.png https://i.hizliresim.com/2OZWdE.png https://i.hizliresim.com/Lv3RQG.png
Edit 2: belgeleri ilettigime dair kanit uzerine millenicomun fikir degistirip " Belgelerinizi iletmişsiniz ama belgeleriniz okunamamis ondan baglantiniz saglanamamis" iddasinin, belgenin her noktasinin acik ve net bir sekilde okunabildiginin kaniti :https://i.hizliresim.com/anEXbz.png (belgeyi pdf olarak gonderdigimi ayrica belirteyim)
Edit 3: son durum talep gonderirsem hattimin iptal edilecegini, ancak haziranda cikarilan 48tl faturanin ve temmuz sonunda yaklasik 120tllik cikarilacak faturanin iptal edilmeyecegini sozlu olarak beyan ettiler. Hat iptal faximi gonderip, fatura itiraz talebi olusturttum beklemedeyim. Buda fax ile hat iptal talebi gonderdigimin kaniti :https://i.hizliresim.com/1pdYAA.jpg
16 temmuz 12:54de faxin ulastigini, hat iptal talebinin isleme alindigi mesajini gonderdiler. (tarih: 15 temmuz)
Edit 4: Son durum olarak hattım henüz iptal edilmedi. tarafıma haksız yansıtılan faturaların iptali için Alper Karaer - Millenicom kullanıcı isimli beyefendinin yürüttüğü incelemenin sonuçlanmasını ve sonuçların foruma açık bir şekilde paylaşılmasını bekliyorum. İptal departmanına yaptığım fatura itiraz talebimle ilgili bir gelişmede henüz yok. Mevcut durumda şuan için 48tl fatura borcum gözüküyor ve 19 temmuza kadar ödememem durumunda faiz işletilecek gibi gözüküyor. Temmuz ayi sonunda ise yaklasik 120lira fatura beni bekliyor. (tarih: 17 temmuz sabahı)
Edit 5 : ( tarih 17 temmuz) akıllarda en ufak bir soru işareti kalmaması için kendi siteleri üzerinden eriştiğim bilgileri buraya aktarma ihtiyacı hissettim.
1) harizan ve temmuz aylarında 1mb ile internet kullanamadığımın kanıtı :https://i.hizliresim.com/od7p89.pnghttps://i.hizliresim.com/JV2Nk5.png
2) Tarafıma gönderilen faturanın kanıtı :https://i.hizliresim.com/DOJm43.png
3) Buda yaptığım onlarca görüşmelere şikayetlere rağmen mevcut olarak bir şikayet kaydımın olmadığının ve öncesindede herhangibi bir şikayet kaydımın oluşturulmadığının kendi siteleri üzerinden kanıtı:https://i.hizliresim.com/p5Pkzo.png
Az önce tekrar aradılar bu sefer engelli bireyin nüfus cüzdanı fotoğrafının taraflarına ulaşmadığını tekrar göndermemi rica ettiler, whatsapp üzerinden gönderdim. Belgeleri 21 haziranda gönderdiğime dair kanıtlar edit1'de mevcut. Geçen günde Engelli raporu ulaşmadı demişlerdi onu göndermiştim. Hat iptal talebi gönderdiğim halde neden hala belge istediklerini anlamıyorum.
Edit 6: ( 17 Temmuz öğleden sonra) : sabah belge için arayan hanfendi tekrar aradı. Belgelerin taraflarına ulaştığını, hattımın aktif hale getireleceğini söyledi. Bende hattımın aktif hale getirilmesini istemediğimi, Mehmet beyle iptal kaydı oluşturduğumu dilekçeyi faxladığımı, çıkan faturaların iptal edilmesini talep ettiğimi söyledim. Sistemden bakıp iptal sürecinin başladığını, faxın ulaştığını söyledi. Talebim doğrultusunda çıkarılan faturaların iptal edileceğini, konunun aciliyetini bildirdiğine 1 2 gün içinde tarafıma tekrar dönüş yapılacağını söyledi. Sonrasında Bu mesaj geldi:
Degerli musterimiz, 9861494 no'lu aboneliginize ait fatura sikayetiniz incelenmistir. Dönem faturaniza 48,60 TL indirim verilecektir. Iyi gunler dileriz. B016 (haziran ayında tarafıma yansıtılan 48.60tllik faturanın iptal smsi)
Sms sonrası millenicomdan şükran hanım aradı yaşadığım mağduriyet için özürlerini iletti, söz konusu olan muhtemel temmuz sonu faturasının tarafıma yansıtılmıcağını söyledi. Hattımın iptalinin de en kısa sürede gerçekleşeceğini söyledi. Ayrıyetten donanımhaberdeki konumu kapatmam rica etti, bende kapatmıyacağımı ama gerçekleşen olumlu gelişmeleri de paylaşacağımı söyledim.
Tekrar millenicom tarafından arandım. Bugun gerçekleşen 5-6. Konuşma oldu sanırım. Sözlü olarak haziran ayına ait 48,60tllik faturanın iptal edildiğini, temmuz ayı sonunda herhangibi bir fatura yansıtılmıcağını, hattımın da iptal işleminin gerçekleştiğini söyledi. SMS olarakta böyle bir SMS geldi:
Sayin C. K. , 9861494 hesap numarali hattiniza ait yalin internet hizmetiniz 17.07.2019 tarihinde iptal edilmistir. Hattinizla ilgili cikacak son faturanin son odeme tarihinde odenmesi gerektigini, odememeniz durumunda hakkinizda idari takip baslatilacagini hatırlatmak isteriz. B016
Millenicom online işlemlere artık giremiyorum. Girebilseydim faturanın iptal edilip edilemediğini ss olarak atıcaktım. Gün içersinde e-devlet üzerinden alacak verecek kalmış mı kontrol edip ss ile paylaşacağım.https://i.hizliresim.com/XbdDm7.png
Edit 7: (18 temmuz) Şuan için son durum sözlü beyanlarına göre; haziranda tarafıma yansıtılan 48.60tllik fatura iptal edilmiştir, Temmuz sonunda ise yansıtılacak yaklaşık 120tllik faturada iptal edilmiştir ve bundan sonrası için benden herhangibi başka bir ücret talep edilmeyececktir. Hattım tamamen iptal edilip firmayla bir ilişiğim kalmamıştır. Benim bu konuda birinci önceliğim benim yaşadığım mağduriyetin başkalarının yaşamasının önüne geçmektir. Başıma gelen bu durumda DH'in gücü, sizlerin desteği ve tepkisi ile firmanın sorunu çözmek için adım atmaya başladığını çok net söyleyebilirim. Konu öncesi ve konu sonrası gördüğüm muamele çok farklıdır. Tek başıma mücadele verseydim o faturalar bana ödettirilirdi bu çok açık. Sonrasında btk,thh,cimer,savcılık dava vs derken belki yıllarca uğraşırdım ve sonuç olarak kazansam bile bir o kadar yıprandığım yanıma zarar olarak kalırdı. Bu yüzden desteğini esirgemeyen herkese bir kez daha çok teşekkür ediyorum.
Konuyu yeni açmış ve henüz ses getirmemiş olan zaman diliminde, sürecin en başında müşteriye insan gibi davranan, sorununu dinleyip çözüm bulmaya çalışan, elini taşın altına koyup müşteri mağduriyetini gidermeye çalışan ve işini hakkıyla yapan iptal departmanından mehmet beye teşekkür ediyorum. Zira kendisi koca firmada sağlıklı diyalog kurabildiğim sayılı insanlardan. Eğer benim gibi firmanın farklı yetkilileriyle sorununu halledemeyen varsa kendisine bağlanıp danışabilir.
Edit 8: 6 Ağustos 2019 : Degerli musterimiz,9861494 no'lu aboneliginize ait 20.08.2019 son odeme tarihli faturaniz 57,30 TL'dir. Faturanizi goruntulemek icin tiklayiniz.https://smart.milleni.com.tr/xxxx Faturanizi hemen ödemek icin:https://www.milleni.com.tr/musteri-islemleri/fatura-sorgulama . Odeme yaptiysaniz lutfen bu mesaji dikkate almayiniz. B016 https://i.hizliresim.com/yGzJW9.png
TEKRAR FATURA ÇIKARILDI. 57.30tl bu ay, sonrasında 2 ay 30 tl, toplamda 117tl fatura hala önümde. BEN BU FİRMAYA DİYECEK BİR ŞEY BULAMIYORUM ARKADAŞLAR. Telefonda bana söylenen bundan sonrası için kesinlikle tarafınıza fatura çıkarılmıcak beyanları yalanmış. Alper beye özelden yazdım ilgili departmana iletmiş geri dönüş bekliyorum!
Edit 9: Tekrar aradılar faturayı iptal etmek için çıkmasını bekledıklerını söylediler. E-devlette bile alacak verecek gözükmüyor ama adamlar fatura çıkarabiliyorlar hala. Birde fatura çıkarılmadan iptal edilemiyormuş gibi davranıyorlar garip gerçekten. 1-2 gün içinde çıkan 57,30tl lik fatura iptal edilecekmiş. bundan sonrasında herhangibi bir fatura çıkmayacakmış. 30x2 kurulum ücreti vs yansıtılmayacakmış yani yersen. gelişmeleri burdan yazmaya devam edeceğim.
Degerli musterimiz, 9861494 no'lu aboneliginize ait fatura sikayetiniz incelenmistir. Dönem faturaniza 57,30 TL indirim verilecektir. Iyi gunler dileriz. B016
Henüz sistemlerinden fatura düşmemiş ama böyle bir sms geldi. Şuan için iptal edilecek gibi duruyor sistemden düşünce editlerim gene.
Edit 10: Ağustosta çıkarılan fatura sistemden düşmüş. bence her ay böyle kurulum ücreti çıkmaya devam edecek 30tl. Bende kavga gürültü iptal ettirmekle uğraşıcam sanırım. O yüzden başlığı değiştirmiyorum. Bir internet bağlayın dedik diye 2 aydır millenicomla uğraşıyorum. Bakalım daha ne kadar uğraşıcaz. Yaşanan bir gelişme oldukça paylaşmaya devam edeceğim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tazmannia -- 10 Ağustos 2019; 9:8:38 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >