rektifiyeci halleder onu niye komple blok değişriyor ki? bu iş ustanın işi değil rektifiye - motorcu nun işidir. gömlek geçirip arayı kaynak yaparlar. ayrıca hararetten değil silindir i... |
rektifiyeci halleder onu niye komple blok değişriyor ki? bu iş ustanın işi değil rektifiye - motorcu nun işidir. gömlek geçirip arayı kaynak yaparlar. ayrıca hararetten değil silindir içine su almasından dolayı yüksek basınçtan dolayı kırılmış. sulu gömlek olduğu için aradan çatlatmış. çok olan birşey ford psa motorlarında. |
Başka bir ustaya daha gösterin. |
110larda blok çatlamaz öyle hemen. Başka bir ustaya gösterin aracı. |
https://i.hizliresim.com/yGMzya.jpg |
Başka bir yere göstermenizde fayda var. |
Silindir başları gitmiş . Dizel araba nasıl blok kırmış anlamış değilim dersinize iyi çalışın koparmasinlar sanayide |
Çatlayan yer neresiymiş? |
Alttaki iki silindirin arası sanırım. |
Bana motora daha önce gömlek çakılmış gibi geldi. Çatlayinca içeriye doğru meyil vermiş. |
rektifiyeci halleder onu niye komple blok değişriyor ki? bu iş ustanın işi değil rektifiye - motorcu nun işidir. gömlek geçirip arayı kaynak yaparlar. ayrıca hararetten değil silindir içine su almasından dolayı yüksek basınçtan dolayı kırılmış. sulu gömlek olduğu için aradan çatlatmış. çok olan birşey ford psa motorlarında. |
Blok çatlamış ise , tamir filan hikaye, ustaların cebini doldurmaktan başka bir şey değil, başıma geldi biliyorum, yeni çıkma blokla da uğraşmayın, bir an önce arabayı elden çıkarmaya bakın, benim yaptığım hataya düşmeyin, |
Ford almak bu devirde cesaret ister,full problem yazık |
Dizel motor rdktefiyesini 2,3 bine kurtaramazsın. Ayrıca blokta agır hasar yok gibi. Yeni gömlek çakılıp piston segman atılacak. Silindir kapağına dokunmadan sadece alt tarafı 3, 3.5 gibi kurtarabilirsiniz. O da ancak yarım rektefe olur. Ne kadar gider bilinmez. |
Gömlek falan kurtarmaz bunu kritik bir yerden çatlamış, boşuna ümitlendirmeyin adamı. Yarım motor 4-6 bin lira arasına bulunuyor.Ivırı zıvırı da en az 2 lira tutar. En çıkma motor almak. |
Şans çatlamış işte. Çok geçmiş olsun. |
Geçmiş olsun çıkma parçalar bile çok pahalı zaten tamirini yapacak usta 1.000- 2.000 tl arası işçilik parası alacak. Malzeme fiyatlarını hiç söylemiyorum bile tahminimce 7.9 bin tl arası çıkar. GERÇEKTEN BLOK ÇOK ZARAR GÖRDÜYSE. KESİNLİKLE 3-4 TANE DAHA USTAYA GÖSTERİN. |
passatın hararet ikazı sürekli yandığı halde 1500 km yol gittim sonra ustaya gösterdim bunun derdi nedir diye usta baktı arabayı susuz kullanmışsın blok çatlamış kanyak yapacaz dedi sadece 40 lira aldı |
Masraf sonrası bile uzun yolda uzun yokuşlarda hararet çıkıyordu tekrardan... Masrafları yaparken doğal olarak aynı sorunu yaşayanlarla tanıştım, hepsi de aynısını söyledi, yaptığımız masrafa yazık! Motor bloğu gerçekten çatlamışsa geçmiş olsun, o araçtan kurtulmaya bakın! Bir daha randımanlı çalışmayacaktır o motor. |
|
çatlak hakikaten sıkıntı bir yerden olmuş ama iyi bir usta yapabilir. he türkiye'de ustalar genelde literatür karıştırmak yerine bodoslama girişerek elde ettikleri tecrübelerle usta oldukları için gerçekten böylesi bir çatlağa başarılı bir şekilde müdahale edebilir mi bilmiyorum. gel ağabey yaparız deyip motorun ırzına geçecek çok usta var. motor çatlaklarına dikiş gayet yapılan bir şey, yeni araçlarda toleranslar daha sıkı olduğu için işler zor oluyor ve sonuçlarda sıkıntılı oluyor. umarım halledebilirsiniz. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Weightless -- 22 Haziran 2019; 18:19:59 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >