dorse dolu olsa elbette ki dayanma şansı olmazdı clionun. fakat dorse boşken de 7 ton civarında bir ağırlık söz konusu. clio'nun buna dayanabilmesi euroncap testinin boş olmadığının ispat... |
dorse dolu olsa elbette ki dayanma şansı olmazdı clionun. fakat dorse boşken de 7 ton civarında bir ağırlık söz konusu. clio'nun buna dayanabilmesi euroncap testinin boş olmadığının ispatıdır. |
Eminim öyledir.. |
Canlı çıkıldıysa araba görevini yapmış. fakat asıl sorun tırların arka koruma demiri meselesi... Neden memlekette hiç bir tır dorsesinde otomobillerin tampon hizasında ve kazada ça... |
Canlı çıkıldıysa araba görevini yapmış. fakat asıl sorun tırların arka koruma demiri meselesi... Neden memlekette hiç bir tır dorsesinde otomobillerin tampon hizasında ve kazada çarpan aracın darbesini karşılayabilecek sağlamlıkta bir sistem yok? İnsan canı çok ucuz malesef... |
Asıl şansları dorsenin boş olmasıymış bence. Dorse yüklü oldu mu range için bile farketmiyor. |
Dorse dolu olsaydı değil 5, 500 yıldız görürlerdi. |
Gerçekten clio 4 iyi iş çıkarmış öyle hafife alıncak bir kaza değil,kaza Trabzonda kardeşimin hemen önünde olmuş anlattığına göre araçta 3 yetişkin ve 6 aylık bebek varmış,sadece ön sağda oturan kişinin elinde hafif sıyrık oluşmuş arkadan gelen gürcü şöförün freni boşalmış |
< Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > |
dorse dolu olsa elbette ki dayanma şansı olmazdı clionun. fakat dorse boşken de 7 ton civarında bir ağırlık söz konusu. clio'nun buna dayanabilmesi euroncap testinin boş olmadığının ispatıdır. |
|
O dorse tırsan ve bosu 5.5 ton geliyor. |
Gayet başarılı. Modern mühendislik ve bilimin sonucu bu olduğunu düşünüyorum arkadaşlar. Reno modelleri ile ağır kaza yapan dostlarım da oldu. Çok şükür gayet otomobiller görevini yaptı. Ön yargılardan kurtulmak gerek. |
Canlı çıkıldıysa araba görevini yapmış. fakat asıl sorun tırların arka koruma demiri meselesi... Neden memlekette hiç bir tır dorsesinde otomobillerin tampon hizasında ve kazada çarpan aracın darbesini karşılayabilecek sağlamlıkta bir sistem yok? İnsan canı çok ucuz malesef... |
Clio neredeyse tır ı aparkütle, tuş a getirecekmiş, kilosu yetmemiş.Bacaktan tutmuş, kaldırmış, vuramamış. |
tekerin altına girip kaldırması hayret verici olmuş. tabi o tekeri havaya kaldırana kadar hız kaybı çok olmuştur, ayrıca çarptığı kısmın lastik olması da avantaj olmuş kazada, küt diye duvara çarpar gibi olmamış sonuçta ncap testlerindeki gibi. biraz daha girip teker kabini ezse bile sonuç benzer olurmuş gibi geliyor, yolcular kazanın şiddetiyle öne eğildiği için tavanın biraz çökmesi zarar vermemiş ve yine vermezdi sanırım. araba görece sağlam kalmış sonuçta. fluence olsa ezilirdi gibi geliyor nedense. clio ve megane hb daha güvenli duruyor. |
dorse boş dahi olsa birkaç tonluk ağırlığı var... clio'nun hakkını yemeyelim, arkadan çarpan tıra rağmen iyi iş çıkarmış ancak kaza yapanların yaralı kurtulması bu anlamda şanslı olduklarını gözler önüne seriyor... tır dorseleri arkadan çarpmalara karşı yeterli güvenlik önlemi sağlamıyor, bakanlık bir yaptırım uygulamalı, dorse üretici firmalar bunların arkasına dayanıklı bariyer koymalı ki küçük araçlar basit kazalarda dahi cam hizasından dorse altına saplanmasın... dorseler adeta tuzak gibi... |
renoya teneke diyenler nerdeler? yada araç sağlamlığını sac kalınlığından ibaret zannedenler. |
dorse'nin boş olduğuna dua etsinler. ağzına kadar dolu bir dorse volvo'yu bile tanımaz. |
clionun sol teker tır tekerlerini yukarı kaldırmış . clio tırın tekerlerine ortalamasına vursaydı çok kötü bir görüntü olurdu |
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >