Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
1811
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Samsung Mikrodalga Rezaleti
W
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

2018 Temmuz ayından beri Samsung MS23K3515AW/TR 23 Lt Mikrodalga Fırın kullanıcısıyım. Yaklaşık 7 aydır.

Geçenlerde içerisinde yemek ısıtırken cihaz içerisindeki cam büyük bir sesle kendi kendine kırıldı. Samsung müşteri hizmetleri ile kaç kere görüştüysem sonuç alamadım; tüketici haklarına şikayette bulundum. Fotoğrafları paylaşıyorum. Benden 60 TL para istiyorlar. Samsungdan kimse ne gözle nede kimyasal analiz için gelmediği gibi tabağı kıranın ben olduğumu iddia ettiler.

Siz siz olun SAMSUNG mikrodalga alırken camının kırılacağını ve garantiye girmeyeceğini bilin.

< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >



W
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşlar SAMSUNG kesinlkle kabul etmiyor birde benim üzerime suçlama atıyor kesinlikle bu ürünü almayın aldırtmayın. Bu kadar rezalet bir müşteri hizmetleri görmedim.

Tüketici haklarına şikayet başvurum onaylandı. Gerekli bilgileri paylaşacağım.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.