Aşağıdaki ekran görüntülerinde görüneceği üzere 2016'da yapılan başvuraya istinaden bugün farkettiğim 180 TL tutarında borç görünmektedir. 0212 703 43 71 numarasından çağrı merkeziyle görüşüldüğünde konuyla ilgili yardımcı olunmamıştır ve abonelik bilgisine ulaşılamamıştır.
Burada özellikle belirtmek istediğim konu şu; turkiye.gov.tr üzerinde görünen 2016 daki 15 günlük abonelik sadece başvurudur. Hizmet alınmamıştır. Ancak sistemlerine bu şekilde bir giriş yapmışlar kafalarına göre. İnternetten her form dolduranı sistemlerine aboneymiş gibi kaydetmişler ve turkiye.gov.tr üzerindende bu şekilde görünmesine sebep olmuşlardır.
Neyseki ilgili borcu, turkiye.gov.tr üzerinde sürekli kontrol ettiğimden dolayı erkenden fark ettim. Konuyla ilgili diğer forumdaşlarımızdan kontrol etmesini rica ederim. @TurkNetDestek; ne diyecek bakalım.
Biz faturalarınızda herhangi bir yanlışlık olması durumunda gerekli düzenlemeleri sağlamak istiyoruz.
Faturalarınız ile ilgili çözüm uzmanlarımız tarafından incelemeler sağlanmaktadır. Sistemde borcunuz bulunmamaktadır. Konu hakkında sizlik bir sorun bulunmayıp sistemsel bir sorundan dolayı borcunuzun olduğunu bilgisi iletilmektedir. Sorunu ilgili birime ilettim. Kısa sürede sorununuz ortadan kalkacaktır.
Burada özellikle belirtmek istediğim konu şu; turkiye.gov.tr üzerinde görünen 2016 daki 15 günlük abonelik sadece başvurudur. Hizmet alınmamıştır. Ancak sistemlerine bu şekilde bir giriş yapmışlar kafalarına göre. İnternetten her form dolduranı sistemlerine aboneymiş gibi kaydetmişler ve turkiye.gov.tr üzerindende bu şekilde görünmesine sebep olmuşlardır.
Neyseki ilgili borcu, turkiye.gov.tr üzerinde sürekli kontrol ettiğimden dolayı erkenden fark ettim. Konuyla ilgili diğer forumdaşlarımızdan kontrol etmesini rica ederim. @TurkNetDestek; ne diyecek bakalım.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi islamzeki -- 26 Şubat 2019; 13:50:1 >
Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek