Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
26
Cevap
1985
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Turk.Net Çözülemeyen Bağlantı Problemi
T
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşlar Merhaba,

Çok uzun bir zaman olmasa da tahmini 1,5 yıllık TurkNet kullanıcısıyım. Bağlatana kadar zaman ki yaşadığım sıkıntılar sırasında olur da ilerde bir problem yaşarsak yandık düşüncesi maalesef gerçek oldu.

Ben bir yazılımcıyım, işim gücüm herşeyim internet. 29.01.2019 akşamı internetim gitti dedim gelir elbet, yatıp uyudum sabahında baktım hala internet yok. Dedim gün içerisinde gelir hemen Online İşlem Merkezine girip bildiri oluşturmayım. Gittim bir starbucks'a işimi gücümü orada gerçekleştirdim. Akşam oldu eve döndüm. Hala internet yok dedim herhalde bölgede genel bir sıkıntı var online işlem merkezine yazayım.

30.0.1.2019 - 19:03:08 arıza bildirimini bu tarih ve saatte oluşturdum hala internetim yok. Her ticket'a veya Çağrı Merkezi olarak sandığımız telefon hattına arama sonrası teknik ekiplere bildirdik sorunu bugün çözeceğiz, en geç yarına çözülecek şeklinde telkinlerle bugün itibarı ile 14 gündür internetim yok Starbucks köşelerinde, arkadaşlarımın ofislerinde gezici oldum.

Hiç yoksa TurkNet'e çevremden 4-5 arkadaşımı davet ederek kendi bünyelerine kattım. AKN yok, diğer ISS'lere göre fiyat iyi taahhüt yok vs. diye arayışta olanları dahil ettim. Artık tek kişiye reklamınızı yapmam. Aksine aman abi bulaşma git 20/30 fazlasını ver başın ağrımasın benim gibi diyeceğim.

Bu konuyu açmamda ki en büyük sebep belki normal bir ev kullanıcısı olsam bu kadar dert etmezdim kendime. Benim işim gücüm bu, 14 günlük ve daha uzun süre olacak kesinti ticari kayıplara uğramanıza sebebiyet verebilir, İşyerisinizdir personelleriniz vardır arkadaşlar internet yok 14 günde gelmeyecek 14 gün off'uz demek gibi bir şey bu.

Farklı bir internet servis sağlayıcısına geçmek istiyorum. Önerilerinize açığım ne tavsiye edersiniz? Sanırım kendi alt yapısı olmadıkça diğerlerinde de bu tarz problemler yaşanması olası gibi geliyor?

Bulunduğum bölgede maalesef Kablonet yok, olsa 1 saniye düşünmeden geçişimi yapacağım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thuglife -- 11 Şubat 2019; 12:9:56 >

T
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Online işlem merkezine az önce düşen mesaj.

Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 201902080005619**** numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız.

Şaka gibi 10 gündür anca kontrol edip Türk Telekom saha ekiplerine yönlendirilmiş. Şimdi de 36 saat diyorlar. araya haftasonuda girer bekle ki salı/çarşambaya kadar gelsin.



J
5 yıl
Yüzbaşı

Hocam sizlere çok hak veriyorum , benim 3 gündür internetim yok ve internetin olmaması gerçekten büyük eksiklik oluyor hiçbir işini insan tamamlayamiyor. Arıza kaydı açtım yok ekipler ilgileniyor yok arızanın neden kaynaklandığını göremiyorum müdahale olmadan diyorlar. Ben sokakta giderken türk Telekom çalışanını buldum ondan rica ettim sordum öğrendim ki hattı komple iptal etmişler böyle bir isteğim olmamasına rağmen . İşin komik yanı turknetin iki günde ogrenemedigi bilgiyi ben 5 dakika da bir Türk Telekom çalışanından ogrenebildim. Öğrendikten sonra hemen türk telekoma başvurdum , eğer alt yapıda sadece Türk Telekom varsa dediğiniz gibi 20-30 lira fazla verin ama basınız ağrımasın . En azından herhangi bir sorunda arayip ulaşabileceğiniz bir müşteri hizmetleri var ve soruna kısa surede müdahale edecek bir ekip var. Ben de iki yılı aşkın bir süredir turknetliydim hiç düşünmeden bu olaydan sonra iptal faksini çektim ve iliskimi bitirdim .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Jrsmurfs

Hocam sizlere çok hak veriyorum , benim 3 gündür internetim yok ve internetin olmaması gerçekten büyük eksiklik oluyor hiçbir işini insan tamamlayamiyor. Arıza kaydı açtım yok ekipler ilgileniyor yok arızanın neden kaynaklandığını göremiyorum müdahale olmadan diyorlar. Ben sokakta giderken türk Telekom çalışanını buldum ondan rica ettim sordum öğrendim ki hattı komple iptal etmişler böyle bir isteğim olmamasına rağmen . İşin komik yanı turknetin iki günde ogrenemedigi bilgiyi ben 5 dakika da bir Türk Telekom çalışanından ogrenebildim. Öğrendikten sonra hemen türk telekoma başvurdum , eğer alt yapıda sadece Türk Telekom varsa dediğiniz gibi 20-30 lira fazla verin ama basınız ağrımasın . En azından herhangi bir sorunda arayip ulaşabileceğiniz bir müşteri hizmetleri var ve soruna kısa surede müdahale edecek bir ekip var. Ben de iki yılı aşkın bir süredir turknetliydim hiç düşünmeden bu olaydan sonra iptal faksini çektim ve iliskimi bitirdim .
Benim için kötü bir tecrübe oldu maalesef. İnternet gider kesilebilir normaldir. Alt yapı sağlayıcısı Telekom olduğu için işlemler yokuşa sürülüyor ve askıya alınıp uzatılabiliyor olabilir anlayabiliyorum. Ama saha ekiplerine bildirdik demek içinde pardon da bu kadar insan bekletilir mi resmen telefonda kandırıldık.

Şu an kısaca en iyi ihtimal 15 gün netiniz yok anca o kadar sürede giderebiliyoruz. Algısını oluşturdu TurkNet.

Uğraşmaya gerek yok dostum bende senin gibi fazlasını verip istemeye istemeye de olsa Telekom'a geçiş yapacağım sanırım.



T
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

08.02.2019 / 14:13 Online İşlem Merkezinden Gelen Mesaj

İşte anlatmak istediğimizde tam olarak bu. Arıza bildirim tarihine bakın, ardından Görev Bildirim Zamanına.

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thuglife -- 8 Şubat 2019; 14:29:59 >

T
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Problem hala devam etmektedir. Online işlem merkezinden teknik bilgiler’e baktığımda indirme hızı 34,99 Yükleme Hızı 3,99 olarak değişmiş 10 küsür gündür 0 olarak duruyordu.

IP adresi kısmı boş
Durum Offline





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thuglife -- 9 Şubat 2019; 12:0:54 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
5 yıl
Yarbay

Modemdeki durum nedir ?
Modem arayüzünden hat değerlerini atınız.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
5 yıl
Yarbay

orada hız değerleri doluyor ise DSL ışığı yanıyor olması lazım (bir yerde yanıyor o bilgiler modemden geliyor) kontrol edin bakalım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @thuglife
U
5 yıl
Yarbay

Bende bu yüzden modem hat değerlerini istedim farklı ise port yanlıl atanmıştır . Olan durumlar bunlar . Zamanında mahelledi tüm yalın kullanıcıların portlarında atama problemi olmuştu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kütahyalı_ramazan
K
5 yıl
Yarbay

aynen öyle hocam o dsl bir yerde yanıyor ama nerede :)




Bu mesajda bahsedilenler: @ULTILIX
T
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Modemdeki durum. Sadece wifi ve power ışıkları yanmakta.

Görüntü geldi mi göremiyorum link olarakta aşağıya bırakayım.

Hat Değerleri SS:
https://store.donanimhaber.com/01/c7/6b/01c76b7a6693872321422c07d0894b60.png

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thuglife -- 9 Şubat 2019; 14:31:31 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ULTILIX
T
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Muhtemel dediğiniz gibi beyler portu yanlış atadılar. Ama hala çözüme kavuşturamıyoruz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: thuglife

Muhtemel dediğiniz gibi beyler portu yanlış atadılar. Ama hala çözüme kavuşturamıyoruz.
Eğer şuanda turknetin sistimi güncel ise tt nin sorunu çözmesi lazım. İnternet hizmet no yu al 808 le yanlış hatırlamıyorsam başlıyordu onunla tt ye git portun yanlış tanımlı olabileceğinden bahset.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Sorun bugünde maalesef devam etmektedir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
K
5 yıl
Yarbay

destek kaydının içine oim ye göre dsl ışığım yanmakta ancak gerçekte yanmamaktadır, tt ekipleri dsl sinyalimi yanlış yere yönlendirmiştir, tt ye tekrar talep gönderiniz


şeklinde yazı yazın


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @thuglife
T
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Şimdi sizin söylediğiniz şekilde tekrar yazdım fakat bunları bizim mi bildirmemiz gerekiyor. Bu işlerden hiç anlamayan biriside olabilirdik. Ayın yarısı geçti hala internetim yok kullanmadığım döneme ait faturada ödeyeceğiz ah TurkNet ah.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kütahyalı_ramazan
K
5 yıl
Yarbay

ip aldığınız zaman faturalama başlar (sıfırdan aktivasyon için diyorum arıza yaşadı iseniz inceleme talebi gerekir)




Bu mesajda bahsedilenler: @thuglife
K
5 yıl
Yarbay

hiç anlamayan biri zaten TurkNet kullanmaz kullansa bile bu işleri ile onu TurkNet e getiren biri vardır o yardımcı olur




Bu mesajda bahsedilenler: @thuglife
T
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Biz yazılımcıyız anlıyoruz da ne oluyor hocam 29’undan beri evde net yok :) umudum yarın gelmesi demek isterdim ama umutsuz vaka olarak görüyorum artık.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

T
5 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

İnternetsiz 14. güne giriş yaptık. Bakalım bugün nasıl gelişmeler yaşanacak. Online İşlem Merkezinden Hamza bey dün yine tekrardan saha ekiplerine bildirildiğini söylemiş durumun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >