Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
11
Cevap
3163
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Hepsiburada monitor iadesi
L
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Arkadaslar hepsiburadadan asus m279q model bir monitor aldim, bilindiği üzere 1440p 144hz paneller biraz sorunlu iyisine denk gelemeye biliyorsunuz, kutuyu acip denediğimde belli yerlerinde dead pixel oldugunu ve backlight bleed seviyesinin yuksek oldugunu farkettim.

simdi ben bukadar teknik detayla ugrasmamak icin degisim tamirat gibi konulara hic girmeden iade hakkimi kullanmak istiyorum. cayma hakkimi basitce, acaba hepsi burada kutunun kapagindaki seffaf koli bandi benzeri asus logolu bant sokulup kutu acildi diye sorun cikarir mi?
daha bu proseduru isleten kimse oldu mu aranizda ?



S
5 yıl
Yüzbaşı

iade hakkı koşulsuz şartsız yazıyorsa sorunsuz iade edersin 15 gün içinde tahminimcede vardır hepsiburadan iade politikalarına bakarsan yardımcı olur iyi forumlar




Bu mesajda bahsedilenler: @lemartes
L
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

"Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının yanı sıra, varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekir. "

seklinde yazilmis ama bildigim kadariyla urunu deneme hakkim olmasi gerekiyor cayma kosullarinda, paketin sadece acilmasi acaba orjinal ambalaj olarak kabul edilmesini engellicek mi?



E
5 yıl
Yarbay

urunu gondersen bile hemen firmaya kosulsuz iade hakkımı kullanmak istiyorum diye bir dilekce yazıp gonderirsen daha iyi olur.14 gunluk kosulsuz iade de gonderdikden sonra firmalar uzun sure monitoru inceliye biliyor.ve geri gondere biliyor tuketiciye.boyle bişey olursa gonderdiginiz mail veya yazılı kagıt tuketici hakem heyetince cok iş goruyor.



M
5 yıl
Yarbay

daha 2 ay önce hb'ye 3300 tl lik monitör iade ettim, sorun çıkarmıyorlar:

1-kolay iade butonuna basıyorsun
2-"ürünü beğenmedim, cayma hakkımı kullanmak ve ürünü iade etmek istiyorum" yazıyorsun, (ölü pixel, ışık sızması falan filan karıştırma)
3-ürünü eksiksiz şekilde ve düzgünce orijinal kutusuna koyup bantlayarak ,hb'ye kolay iade kısmında sana verdikleri özel kodla kargoluyorsun,
4-1 hafta içinde paranı geri alırsın.

yukarıda anlattığımdan farklı bir yol denersen şimdiden sana kolay gelsin. ayrıca ışık sızması vs. gibi problemler istemiyorsan tekrar ips monitör alma... va ya da tn panel al.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacGyver. -- 23 Ocak 2019; 12:38:17 >

L
5 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Daha sonra faydali olmasi sebebiyle sonucu yazmak istedim.


monitor u kutusuna duzgun bir sekilde yerlestirip kutuyuda sadece kapattim. hic acilmamis goruntu yakalamak gibi bir cabam olmadi.

bir gun icinde ellerinde gectiginde para iadesi yapildi. monitor gibi iade ihtimali olan urunlerde HB duzgun calisiyor kisacasi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: DeatSlayer

Bu mesaj silindi.
vatandan 6 taksit almiştim. geri iade ettim tutarın tamamını bi anda yatırmışlar. hepsiburda nın prosüdürü nasıldır bilemem.



D
3 yıl
Teğmen

@lemartes hocam. Qp'den Gigabayte 2k 165 hz. curved monitor aldım. Üründe 2 adet ölü piksel ve bakış açısına göre azalıp artacak şekilde monitorun sağ yarı tarafındaki siyah bulut görüntüsünün(curved ekranlarda her iki tarafta hafif oluşan bu görüntü belki normaldir) dikkatli bakınca sola göre belirgin olduğunu fark ettim.
Şimdi, ürünün başkasına satılma olasılığı, taksitli yaptığım alışverişin geri ödemesinin handikapı gibi nedenlerden cayma hakkını kullanmak istemiyorum.

Teknik servise gönderilmesi değerlendirilmesi değişim kararı çıkması vs. gibi uzun süreçlerle de uğraşmak istemiyorum.

Ve qp ye açık açık durumu bu şekilde bildirip kendilerinden değişim talep etmeyi düşünüyorum..

Sizin düşünceniz nedir bu konuda, ne yapmam daha iyi olur?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @lemartes
D
3 yıl
Teğmen

Güncel



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dr.virusTR
L
3 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Genel geçer monitör alışverişlerinde cayma hakkı tercih ediliyor. Sorunlar cihazın çalışmasını engelleyen şeyler olmadığı için firmayla bir mücadeleye girmenize sebep oluyor, derdinizi anlatamıyorsunuz.

Bu konuyu açmama sebep olan monitör ü hb cayma hakkı gereği iade almıştı. Diğer arkadaşlara verebileceğim tavsiye, hb amazon gibi ciddi firmaları tercih etmeniz monitör alımlarında.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dr.virusTR
L
3 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Sunuda eklemek lazım, ölü piksel protokolü firmadan firmaya değişir. Bence gigabyte için araştırın kaç piksel sonrasını kusur kabul ediyor.

Başka birine satılma ihtimalini çok etik bir sorun olarak görmüyorum monitörde. Keyfi bir iade değil sizinki. Beklentinizi karşılamıyor ürün, cayma hakkının amacıda bu. Belki bir sonraki sahibi ölü pikselleri dert bile etmez 2k monitörlerde 27” civarı boyutlarda ppi gayet yüksektir ve pikselleri farketmek zordur.




Bu mesajda bahsedilenler: @dr.virusTR
D
3 yıl
Teğmen

Anladım. Eyvaallah..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @lemartes
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.