Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
19
Cevap
8937
Tıklama
0
Öne Çıkarma
iCloud Drive Aktifleşmiyor
L
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

iPhone 7 telefonumda iCloud Drive'ı etkinleştiremiyorum. Hesaplar kısmından girip, iCloud Drive'a yükselt deyince, "Yükseltiliyor" deyip tekrar kapalı konuma geçiyor. Direk iCloud kısmından aktifleştirince de aktif gözüküyor ancak ayarları kapatıp açınca tekrar kapalı konuma atıyor. Sonuç olarak hiç bir şekilde iCloud Drive'ı telefonumda aktif konuma getiremiyorum.

Bu yüzden de WhatsApp mesajlarımı yedekleyemiyorum. Yedekleme kısmına gelip, Şimdi Yedekle deyince hazırlanıyor diyor sonra yükleme kısmına gelince %0'da kalıyor. Böyle bir sıkıntı yaşayan var mı? Nasıl çözebiliriz?

Telefonum güncel, iCloud'umda 45GB yer mevcut.



Slm arkadaslar Ben az Önce bu sikintiyi hallettim
önemli olan telefonunuzdan icloud sayfasina girerek denemeyin bunu
masa üstü bilgisayarimdan icloud sayfasina girdim ilk gelen ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Sevopar - 3 yıl +4
G
5 yıl
Yarbay

Siz iCloud depolama alanı mı satın almaya çalışıyorsunuz yoksa mevcut yedeklemeyi mi açmaya çalışıyorsunuz?Tam anlamadım?

iCloud Drive kullanmak için ilk önce Apple'ın kendi Dosyalar uygulamasını App Store'dan indirmeniz gerekir.

Eğer olmuyorsa iTunes kurup yedeklemeyi iCloud ile yapmayı deneyin.iTunes hem PC'ye hem iCloud'a yedekleme yapar.Ancak "exe" dosyasını kurun.Microsoft Store'da olan iTunes stabil çalışmıyor.

< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Guest-D50B08F8B

Siz iCloud depolama alanı mı satın almaya çalışıyorsunuz yoksa mevcut yedeklemeyi mi açmaya çalışıyorsunuz?Tam anlamadım?

iCloud Drive kullanmak için ilk önce Apple'ın kendi Dosyalar uygulamasını App Store'dan indirmeniz gerekir.

Eğer olmuyorsa iTunes kurup yedeklemeyi iCloud ile yapmayı deneyin.iTunes hem PC'ye hem iCloud'a yedekleme yapar.Ancak "exe" dosyasını kurun.Microsoft Store'da olan iTunes stabil çalışmıyor.

< Resime gitmek için tıklayın >
Öncelikle cevap için teşekkür ederim.

iCloud'dan halihazırda satın almış olduğum 50GB'lık alanım mevcut, dosyalar uygulaması ise telefonumda halihazırda mevcut durumda.
Telefonumun yedeklemesini hem iCloud'a hemde bilgisayarıma iTunes üzerinden sorunsuz biçimde yapabiliyorum.

Sorunum ise şu ki, iCloud Drive'ı ne yaparsam yapayım telefonumda aktif hale getiremiyorum, kendi kendini kapatıyor.
iCloud Drive'ı akifleştiremediğim için de WhatsApp konuşmalarımı yedekleyemiyorum.

Yani kısaca sıkıntım WhatsApp'ımı yedekleyememek.



L
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Sorun hala devam etmekte...



L
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Öncelikle cevap için teşekkür ederim.

iCloud'dan halihazırda satın almış olduğum 50GB'lık alanım mevcut, dosyalar uygulaması ise telefonumda halihazırda mevcut durumda.
Telefonumun yedeklemesini hem iCloud'a hemde bilgisayarıma iTunes üzerinden sorunsuz biçimde yapabiliyorum.

Sorunum ise şu ki, iCloud Drive'ı ne yaparsam yapayım telefonumda aktif hale getiremiyorum, kendi kendini kapatıyor.
iCloud Drive'ı akifleştiremediğim için de WhatsApp konuşmalarımı yedekleyemiyorum.

Yani kısaca sıkıntım WhatsApp'ımı yedekleyememek.

Sorun hala devam etmekte...



L
5 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Sorun devam etmekte :/



A
4 yıl
Yarbay

Merhaba. Benzer sorunu yaşıyorum. Düzeltebildiniz mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Maalesef Apple Destek telefona uzaktan kontrolle bağlandı onlar bile çözemedi hala daha bu şekilde. Siz bir çözüm bulabilirseniz, haber verirseniz çok sevinirim zira ben pes edeli baya oldu



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @avanak_abdi
A
4 yıl
Yarbay

Yeni aldım ben de telefonu. Dün ilk kurulumda açmadım, sonra açarım dedim. Kurulumu tamamlayıp açmak istediğimde açılmıyor, aynı durumu yaşıyorum. Bir olumsuz tarafı var mı, ilerde sorun olur mu onu da bilmiyorum. Baya can sıktı bu durum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @L3ON-
L
4 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Whatsapp mesajlarını yedekleyemiyoruz gördüğüm kadarıyla tek olumsuzluğu bu ancak bu karın ağrıtmaya yetiyor açıkçası, önemli dosyalarım var whatsappta o yüzden telefonu da sıfırlayamıyorum, dediğim gibi pes ettim ben vahiy felan bekliyorum...



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @avanak_abdi
M
3 yıl
Binbaşı

icloud/apple hesabınla alaklı bir sorunmuş. Eski hesabımı kullanmaya çalıştım ben 7-8 yıl önce aktif olan bir hesabımı yani, ama onunla sorun yaşadım. Eğer yeni hesap açarsanız sorun düzeliyor. Kesin ve kısa vadeli çözümü bu. Ama asıl sorunun yani eski apple hesabınla ilgili neden böyle bir sorun olduğunu Apple çağrı merkezi de bilmiyor. 2-3 gündür yaptığım görüşmelerin sonucunda vardığımız nokta şu an sıkıntıyı İrlanda Apple merkeze bildiriyorlar. Bakalım Çarşamba günü yine görüşeceğiz. Gelen cevaba göre buraya da yazarım. Belki herkesin sorunu düzeltilir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Malâyani -- 26 Ekim 2020; 17:45:53 >

S
3 yıl
Er

Slm arkadaslar Ben az Önce bu sikintiyi hallettim
önemli olan telefonunuzdan icloud sayfasina girerek denemeyin bunu
masa üstü bilgisayarimdan icloud sayfasina girdim ilk gelen ekranda 8 tane kadar app vardi orda numbers app ini acin size icloudunuz güncellenmesi gerekiyor diye uyari gelcek onu okeyleyin ve 2 dk sonra icloud drive aktif kaldi telefonunda



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 6 cevap geldi.
F
3 yıl
Yüzbaşı

Bu sorunu ben de yaşıyordum, internette araştırma yaparken bu konuya denk geldim ve dediğinizi yaptığımda sorun çözüldü. Çok teşekkürler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Sevopar
S
3 yıl
Yüzbaşı

gerçekten şaka gibi bir durum, komik bir şekilde icloud drive aktif oldu.

müşteri hizmetleri demişti ki. whatsapp yedeğiniz 5gbdan büyük olduğu için yükseltme istiyordur. ben de "hııı" doğru diyorsunuz dedim kapatmıştım sonradan whatsappı pasif hale getirerek icloud drive denedim yine olmamıştı ondan sonra googleda aramayı denedim. çözüm için teşekkürler




Bu mesajda bahsedilenler: @Sevopar
L
3 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Ben telefonumu değiştirdim sorun çözüldü ancak gerçekten bu kadar basit bir çözümü vardıysa sadece yuh diyorum Apple desteğine ya.
Konu da iyiki açılmış @Sevopar sayesinde bir çok insan çözmüş sorununu.



S
3 yıl
Yüzbaşı

Hocam uzun süredir bu sıkıntıyı yaşıyordum sayende sorunu hallettik, ios da olsan böyle saçma sapan sıkıntılar yaşatabiliyorsun demek ki onu görmüş olduk. Bunun tespitini yapmak büyük iş gerçekten dertten kurtardınız beni




Bu mesajda bahsedilenler: @Sevopar
K
3 yıl
Yüzbaşı

düzeldi bende teşekkür ederim. sanırım eski apple hesaplarını tekrar kurunca oluyor




Bu mesajda bahsedilenler: @Sevopar
C
3 yıl
Er

quote:

Orijinalden alıntı: Sevopar

Slm arkadaslar Ben az Önce bu sikintiyi hallettim
önemli olan telefonunuzdan icloud sayfasina girerek denemeyin bunu
masa üstü bilgisayarimdan icloud sayfasina girdim ilk gelen ekranda 8 tane kadar app vardi orda numbers app ini acin size icloudunuz güncellenmesi gerekiyor diye uyari gelcek onu okeyleyin ve 2 dk sonra icloud drive aktif kaldi telefonunda
Teşekkürler. Sorun halloldu. Heralde hepimizin ortak sorunu eski hesaplarımızı yükseltmemizden kaynaklanıyormuş. Bende eski hesapla giriş yaptığımda sorun çıkıyordu neyseki halloldu.



!
3 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Sevopar

Slm arkadaslar Ben az Önce bu sikintiyi hallettim
önemli olan telefonunuzdan icloud sayfasina girerek denemeyin bunu
masa üstü bilgisayarimdan icloud sayfasina girdim ilk gelen ekranda 8 tane kadar app vardi orda numbers app ini acin size icloudunuz güncellenmesi gerekiyor diye uyari gelcek onu okeyleyin ve 2 dk sonra icloud drive aktif kaldi telefonunda
çok saol düzeldi