bunları zenginler bile almıyor artık |
< Resime gitmek için tıklayın > |
Haberdeki yeşil araç çok iyi duruyor be :D |
Alamayacağım için 0-100 ü 2 saniye bile olsa ne fayda |
Bu yeni Audi’ler de muazzam gözüküyorlar. Q8, A8, A7, A6 hepsi harikalar. Bir sigara yakarım bunlara |
Alamıyor mu yani? |
zengin olmadığımdan cevabını bilemem |
avrupada yaşayan için para değil bu araba zengınlıkle alakası yok adamlar ronaldoya felan hediye ediyor.. |
Stopları değiştirerek aracın havasını bozmuşlar. Bence tasarımda zirve şudur : < Resime gitmek için tıklayın > |
Audi bitti resmen. Yeni tasarımları inanılmaz vasat ve insanlar artık ciddiye almıyor. Kıyaslamalar artık Mercedes ve BMW arasında yapılıyor. A1 : zaten çok küçük ve pahalıydı , tutmadı A3 : Kaliteli bir iç mekanı olsa da dış tasarımıyla sürüşüyle sınıfta kaldı. A4 : RS4 hariç resmen eski kasadan daha vasat duruyor. Hele ki türkiyede gördüğümüz boş paket modeleri tam rezalet A5 : Yine RS5 hariç vasat duran bir model . boş paketi insignia ve arteonun yanında, audi sıradan bir arabaymış , opelle vw premiummuş gibi duruyor A6 : Yeni BMW 5 ve Mercedes tanıtıldığında ortalık ayağa kalkmıştı bunu ise takan olmadı. Çok teknolojik bir araba olmasına rağmen bir başka tasarım faciası yaşadı. VE bakın artık rakipler AWD , 2WD yapıyor. Orta diferansiyelle arabayı yüzde yüz arkadan tahrikli yapabiliyor. Audi hala önden tahrik dinamikli quattroyu kullanıyor A7 : Evet en çok üzüldüğüm bu oldu . Yahu eski model inanılmaz cool bir duruşa sahipti bunun arkasını yumuşatmışlar , ön tarafta far takımı ızgaralar yine fecaat. büyük ihtimal RS7'si güzel durur. Ama eski kasa da en boşu bile karizmatikti. A8 : Yine teknoloji harikası bir model. Yine vasat tasarım. Mercedes'in BMW'nin yanında oyuncak gibi duran bir model. Üzücü . Yani teknik ekip inanılmaz işler başarırken dizayn departmanı resmen sabote etmiş arabayı. Ya şu hatları bir değiştirin ya. Dümdüz çizgili araba istesem passat alırım zaten şu c sütününü değiştirin artık. Q7 : En çok üzüldüğüm ikinci model. Yahu Audi zamanında 12 (on iki) silindirli dizel Q7 üretmiş bir firma ya. Heybetli SUV denilince akla gelen ilk modellerden biriydı Q7. Şimdi geldiği hale bak. Hayvanat gibi ön ızgara koymuşlar arabanın %90 ön ızgara. Arka farların dizaynı vs.... rezillik. Sonuç olarak audi teknoloji motor vs olarak inanılmaz işler başarsa da bu quattro sistemi ve bu dizayn akibiyle daha çok bmw mercedes'in arkasında kalır. Acilen yüzde yüz arkaya verebilen bir diferansiyel sistemi ve yeni bir dizayn ekibine ihtiyaçları var. Devasa ön ızgaralar rezalet duruyor ve farları ön ızgarlayla birleşik yapmak da berbat bir fikir . 2002-2013 arası dizayn anlayışlarına geri dönmeleri lazım |
kameralar nasıl yakalamış öyle büyük başarı |
Bari haberi düzgün yapın. RS7 E segmenti bir araç. AMG GT 63 4-Door Coupe ise F segmenti bir araç. F segmenti -> Mercedes AMG GT 63 4-Door Coupe, Porsche Panamera Turbo E segmenti -> Mercedes CLS63 AMG, Audi RS7, BMW M6 Grancoupe |
skoda amblemı koy superb dıye sat cok dandık olmus |
Çok ciddiyim cls’nin yanında çöp |
ön lambalar yeni Mercedes ile bire bir gibi |
GT 4 kapi E serisi temelli bir arac CLS gibi. F segment felan degil yani. Kabinleri bile ortak. S serisi disinda F segment arac yok mercedeste. GLS ve SL de eklenebilir gerci. |
Bunu alacak param yeniden olsa almam Allah kimseyi porche ye alıştırmasın kankiler 😁 |
Bütün firmalar arka stopların içine etti bozdu. |
Audi mühendislerinin artık son rötuşlarını yaptığı RS 7 görüntülendi. Mercedes-AMG GT 63 4-door ve BMW M5’i rakip alan 2019 Audi RS 7, Audi’nin bugüne kadar ürettiği en güçlü araç olacak. A7’ye kıyasla araç genişletilmiş, ön tarafı daha agresif hale gelmiş ve klasik oval egzozlar ile donatılmış. Ayrıca tasarımın dışında alçaltılmış, sertleştirilmiş süspansiyon ve karbon seramik frenler de değişenlerden.
Ayrıca Bkz.Daha agresif ve güçlü: İşte karşınızda 2019 Audi R8
Haberi Portalda Gör