TTNet İnternet hattımın 10 gündür nakil olmadı ve bugün cep telefonuma nakilin gerçekleştirilemediği konusunda mesaj geldi. Müşteri temsilcisini aradığımda bana Abone tesisat kablosu olmadığı için nakili yapamadıklarını söylediler.Binayı yapan müteahhit tesisatın olduğunu söylüyor.Artı bunlar beni arayıp randevu almalıydılar çünkü modem kurulumu da yapacaklardı.Fakat arayan filan olmadı. Nakil için randevu almadan gelmiş olabilirler mi?Ben yalan söylediklerini düşünüyorum.Bu konu hakkında bilgi sahibi olan varsa yardımcı olabilir mi?Ne yapabilirim.
Bana 15 güne kadar sizi arayıp randevu alacaklar dediler ama kimse aramadı.Bugünde güya gelip bakmışlar. İnternet bina portlarının olduğu yer kilitli gelmiş olsalar beni aramaları lazım her türlü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >