|
Türknet müşteri hizmetlerinin olayı müşteriden sorunu dinleyip destek kaydı açmak. Açılan destek kaydıyla da teknik ekip ilgilenip sorunu çözmeye çalışıyor. Türknet canlı müşteri desteği hizmetini kaldırana kadar olayı buydu. Yani zaten müşteri hizmetlerinin bir olayı yoktu. Senin online işlemler üzerinden veya telefon üzerinden arayarak telesekreter aracılığıyla bırakabileceğin arıza kaydını bırakıyorlardı. Canlı müşteri hizmetleri desteği kalkınca şimdi bu destek kayıtlarını en ince detayına kadar yazarak müşteri açabiliyor. Ama bizim milletimiz karşısında canlı konuşabileceği bir muhatap arıyor. Ben şuana kadar yaşadığım sorunları online işlemler üzerinden destek kaydı açarak hallettim. Canlı müşteri hizmetlerine hiç ihtiyaç duymadım. Eğer ki direk sorunu çözen destek ekibiyle muhatap olacaksak bence de canlı müşteri hizmetleri geri gelsin ben de isterim. En azından online işlemleri bilmeyen, destek kaydı açamayan, sorununu canlı birisiyle konuşup çözmek isteyenler için iyi olur. Ama eski usül olacaksa geri gelmesinin bir manası yok ve bence hiç bir türlü canlı müşteri hizmetleri geri gelmeyecek bu yoldan döneceklerini sanmıyorum. Ayrıca Türknet ile Superonline veya Türk Telekom bir değil. Aynı destek kalitesini beklemek zor. |
| Ne olursa olsun canlı insan birebir iletişim her zaman gerekli. Ben superonline da sirke teknik ekip ile konuşuyordum işi bilen ile çözüyor du. Şimdi mesela hayatımın adsl mi vdsl mi ne olduğunu ögrenmek istiyorum vdsl değilse geçirmelerini istiyorum ama bunu anlatabileceğim bir bölüm yok destek kayıt yerinde anca internetiniz de sorun yok diyor kapatıyor. |
Ayrıca hattınızın ADSL'mi VDSL'mi olduğunu öğrenmek için modem arayüzünden hat değerleri kısmına bakın. Orada yazar. |
| Nasıl bakıcam tam olarak |
| Modem markanız modeliniz nedir? |
|
Arkadaşın modemi TPlink 8968 ADSL2+ modem. Bağlantı tipi ADSL2+. Modemi VDSL desteklemiyor. Daha önce açtığı konu burada:https://forum.donanimhaber.com/hiz-artirma--135361014 Kendisine VDSL destekli bir modem almasını öneriyorum, yoksa 16 Mbps'ten daha yüksek hızları görmesi mümkün değil. |
|
|
Canlı müşteri hizmetleri bir işe yaramıyor. Bugün mobil için Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım. Standart cümleler. Standart cevaplar. Hiç bir sorun çözümü yok. En son detaylı şekilde bir mail attım. Bakalım ne diyecekler. |
. Şimdiye kadar neredeyse kullanmadığım ISS kalmadı. SoL en iyisi, ardından Turksat Kablo MH geliyor bana göre. Diğerleri cidden kötü. Turknet gibi insansız MH kullanan ISS'lere hiç bulaşmam. 3-5 kuruş fazla veririm pingim düşük Müşteri Hizmetlerim insan olsun. |
| müşteri hizmetler olması sorun yaşamayacağınız anlamına gelmiyor;vdsl'e geçmek için superonline ile yaşadıklarımı anlatsam iki sayfa tutar.üç ay uğraştırıp geçiremediler,en sonunda iptal edip hakem heyeti yoluyla paçayı kurtarmıştım.bu işler biraz da şans işi,iki yıldır aboneyim,pek bir sorun yaşamadım doğrusu türknette. |
Allah korusun hocam Superonline den çöp bile almasınlar mümkünse |
| Santral yanlış bilmiyorsam 1 km uzaklıkta ama bunu biliyor TurkNet ne diye artislik yapıp veririz diyor onu anlamıyorum ilk başta 100 mbt tarife açıp ikinci üyelikte 16 oluyor onuda anlamıyorum. Değerleri gösterdim size vdsl almam mümkün değil diyorsunuz yani |
|
siz bir arkadaşınızdan ödünç VDSL modem alın, sonra Turknet VDSL tarifesine geçin. alabileceğiniz max hızı o zaman gerçek anlamda görebilirsiniz. Diğer türlü kafanızda her zaman soru işareti kalır. |
|
2 haftadır açık olan bir destek kaydım var tarife değişikliği ile ilgili bi tane daha destek kaydı açtım vdsl geçirin beni dedim bugün mesaj gelmiş. Destek kaydı hala açık geçirecekler mi acaba beni vdsl. Ödünç alamam ki kimseden kullanan yok burada vdsl Merhaba Kenan Bey, VDSL geçiş talebiniz 20016162 numaralı kayıttan sağlanmaktadır. Mümkün olan en kısa sürede size dönüş sağlanacaktır. İyi Günler Dileriz. . |
| Fiziksel vae durumu kapalı diyor teknik bilgiler de. Vae ne demek |
|
Böyle diyorlar bana Değerli TurkNet’li, Bize iletmiş olduğunuz internet hizmetinizdeki hız düşüklüğü probleminizi inceliyoruz. Kapasite artırma çalışmalarımız devam ediyor. Siz de her geçen gün biraz daha iyileşme olduğunu görebileceksiniz. Kalıcı bir çözüm sunabilmek için birkaç hafta daha süre gerekiyor. Kaydınızı yakından takip ediyoruz, anlayışınız için teşekkür ederiz. |
|
Sol müşteri hizmetleri ile sorun yaşayan onlarca kişi paylaşabilirim. Fiber abone olanlar sol müşteri hizmetlerini bir şey saniyor. Ama diğerlerinden bir farkı yok. Zaten müşteri hizmetleri şirketlerin kendi çalışanları değil. Hepsi taşeron firmalardan hizmet alıyor. |
| Klasik Turknet biz miyiz tüketici onlar mı belli değil. Benden tavsiye kendini aramalarını söyle o zaman daha kolay çözülüyor sıkıntılar tabi ararlarsa 20 gündür uğraşıyorum 1 kere aradılar ondada biz açamadık. Mesajları ctrl-c , ctrl-v yaptıkları o kadar belli ki 2 3 kere aynı mesajı atıyorlar. Cevaplarına cevap atıyorsun. Bir bakıyorsun yine aynı cevap Turknet ismini bence TüketiciNet yapmalılar tüketici biz miyiz onlar mı belli değil. Görende onlar bizden hizmet alıyor sanacak. |
| Şey konusunda doğrular ama hergün iyileşiyor 10 mbt idi 12 ye yaklaştı en son nolacak bilmiyorum |
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lathander 19 -- 15 Ekim 2018; 9:2:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >