Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
30
Cevap
26002
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Telefonumu sıfırladım (İPhone’unuz etkinleştirilemedi)
C
6 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Üst edit;
Cihazım genpa servisi aracılığıyla yenisi ile değiştirildi
Yurt dışı menşeli cihazımın garantisine 10 gün kala swaplayan Apple’a sonsuz teşekkürler 🙏🏻

Merhaba arkadaşlar,
Sanırım eşine pek rastlanmayan bir durumla karşı karşıyayım. Değerli yardımlarınızı bekliyorum
Temiz bir ios 12 kurulumu için Cihazımı sadece fabrika ayarlarına sıfırladım ve başıma gelmeyen kalmadı
Öncelikle iPhone 8 plus sahibiyim.
Cihazım yurt dışı telefonu olup Türkiye'de swap görmüş bir telefon
Ben telefonumu swap halde satın aldım (bu işin ticaretini yapanlarca)
Geçen hafta telefonumu ios 12 ye almak üzere sıfırladım iTunes ile ios 12'yi yüklemeye koyuldum.
Fakat telefon açıldıktan sonra merhaba-dil seçeneği ve bölge ayarlarını yaptıktan sonra etkinleştirme safhasına geçiyor bildiğiniz gibi. (iPhone etkinleştiriliyor bu biraz zaman alabilir dediği yer) ve cihaz bir türlü etkinleşmiyor
Hemen Apple destek hattını aradım. Oradaki arkadaşlarında yönlendirmeleri oldu (telefon kurtarma modunda iTunes ile tekrar yükleyin dendi) ama çare olmadı. Telefonum etkinleşmiyor arkadaşlar. Turkcell Vodafone türk telekom sim kartları ile ayrı ayrı denedim. Birkaç wi-fi ağı ile denedim ama etkinleştirme ekranını geçemedim
Kadıköy'de oturuyorum atladım Akasya daki Apple Store a gittim yurt dışı telefonu olduğu için bakmayacaklarını servislere gitmem gerektiği söylendi.
Telefonu GENPA KVK başarı servislerine götürdüm
Arkadaşlar 3 serviste tahmin ediyorum cihazın değişeceğini anladıkları için işi yokuşa sürdüler. Birisi fatura istedi birisi pasaport bilgisi istedi vs. fakat maalesef bunlardan hiç biri bende yok ( cihazı satın alırken bunlara maalesef hiç dikkat etmedim hatalıyım kabul ediyorum)
Apple destek hattındaki arkadaş cihazda büyük ihtimalle ana kart arızası olduğunu ve cihazın değişim göreceğini belirtti fakat servisler kabul etmiyor Akasya, Zorlu kabul etmiyor??
Cihazını faturasız tamir ettiren 1000lerce insan varken benim bu şekilde mağdur oluşum gücüme gitti açıkçası

Cihazın Türkiye'deki garanti süresinin dolmasına 15 gün kaldı ve ben bu süreçte hukuki anlamda elimden geleni yapmak istiyorum
Konu hakkında yardımcı olur musunuz
Neler yapılabilir?
Tüketici hakem heyetine gidilebilir mi mesela ?
Apple Amerika ile iletişime geçmek fayda sağlar mı ?
Teşekkürler..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chaka -- 19 Ekim 2018; 21:50:55 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
6 yıl
Yarbay

Beşiktaş KVK’ya gittiniz mi onlar yardımcı olurlar ve olmak zorundalar?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
6 yıl
Yarbay

iOS 11.4.1 'i kurup öyle deneyin bir de?



S
6 yıl
Yarbay

Arkadaş dogru diyor 11.4.1 kapanmadan gecin bence ipws sitesinden dosyayi indirip kurun sorun cözülür ayrica etkinleştirme 10-15 dk bekledyen sorun var ama 3-5 dk sürebilir..hatta biraz daha bekleyin..



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

C
6 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

11.4.1 i de denedim arkadaşlar olmuyor

Etkinleştirme ekranında uzun bir şekilde durmuyor zaten

iPhone etkinleştirilemedi iTunes ile etkinleştirmeyi deneyin diye yazı çıkıyor. iTunes zaten tanımıyor telefonu etkinleşmediği için.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @kilecerme , @SEHZADE63
D
6 yıl
Binbaşı

Tüketici Hakem Heyetinden hiç bir şey elde edemezsiniz, Yurt dışındaki satıcıyımı şikayet edeceksiniz


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
6 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >



Bahsettiğim hatalar bunlar arkadaşlar

Bu ekranı geçemiyoruz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
6 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: DarthLuca

Tüketici Hakem Heyetinden hiç bir şey elde edemezsiniz, Yurt dışındaki satıcıyımı şikayet edeceksiniz
Yurt dışındaki satıcıyı değil yurt dışı telefonuna 1 sene boyunca garanti veren Apple ı şikayet edeceğim tabiki

10 ekime kadar garantim var hocam



< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
6 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: chaka

Yurt dışındaki satıcıyı değil yurt dışı telefonuna 1 sene boyunca garanti veren Apple ı şikayet edeceğim tabiki

10 ekime kadar garantim var hocam



< Resime gitmek için tıklayın >

Alıntıları Göster
Tüketici koruma kanunu Türkiyede yapılan satışlar için geçerlidir, erlinizde yurt dışı faturası olsa bile bir işe yaramaz, hadi THH atladı başvuruyu aldı vede olumlu karar çıktı, mahkemeye itiraz ederler ve mahkeme masraflarını size ödedirler



K
6 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: chaka

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >



Bahsettiğim hatalar bunlar arkadaşlar

Bu ekranı geçemiyoruz
Başka bir wifi ağına bağlanıp deneyin. Eğer wifi ağına bağlanırken dns değiştirebiliyorsanız dns lere 8.8.8.8 yazıp deneyin.



C
6 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: chaka

Yurt dışındaki satıcıyı değil yurt dışı telefonuna 1 sene boyunca garanti veren Apple ı şikayet edeceğim tabiki

10 ekime kadar garantim var hocam



< Resime gitmek için tıklayın >

Alıntıları Göster
Maalesef arkadaşların dediği gibi THH üzerinden hiçbir sonuç alamazsınız.



Fakat çok yakın bir arkadaşım benzer bir sorunu ios12’ye geçip telefonu sıfırlayınca ortaya çıktı. Hem telefon ekranında hem de iTunes ekranında etkinleştirilemiyor uyarısı veriyordu.



DFU modda 11.4.1 atınca düzeldi. Sonra tekrar DFU modda 12 attık. O da sorunsuz şekilde düzeldi.



Bence apple sunucularında geçici olarak yoğunluk vardır. Biraz bekleyip imzası açık sürümleri DFU mod ile deneyin.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

S
6 yıl
Binbaşı

Apple Türkiye 1 sene uluslararası garantiden çıktı diye biliyorum 1 sene garanti sadece kvk genpa gibi yerlerde geçerli yurtdışı telefon olduğu için bölgenizi yerinizi yurdunuzu ABD ya da başka ülke yaparak deneyin dfu mode deneyin gene olmazsa Apple servisleri var garanti az kalmış zaten deldirin telefonu düzeltsinler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
6 yıl
Yüzbaşı

Kardeşim dertsiz başına dert açmışsın bırakın şu temiz kurulum safsatalarını öyle bir şey yok, bir daha da yapmazsın zaten



C
6 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Telefonumu 2. kez genpa servisine götürdüm ilk seferde telefonu kabul etmeyen servis ikinci götürüşümde kabul etti ve servis süreci başladı. Telefonumu servise verdiğimde garantisine 10 gün kalmıştı.

Cihaz ilk önce genpada işlem gördü yeniden yazılım denediler yapamadılar tabi, merkez servise gönderdiler ve onlarda yazılım ile sonuç alamayınca telefonum yenisi ile değişti arkadaşlar



Bu konuyu ve bu mesajı yazmamdaki amacım şu; eğer başka bir arkadaşın başına da böyle bir durum gelirse fayda görmesidir. Yukarıda görselini de verdiğim hatayı alan olursa bilsin ki servisin yolunu tutacak ve büyük ihtimalle cihazı yenisi ile değişecektir.



Ve teşekkürler Apple... cihazının arkasında durduğun için



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
4 yıl
Çavuş

Konuyu hortlatayım. Yardımcı olabilecek varmıdır

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

A
4 yıl
Çavuş

Yardımcı olabilecek var mı

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
4 yıl
Çavuş

< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

İ
4 yıl
Er

hocam sizin hangi cihaz bende 11 pro max A2218 avrupa cihazında aynı sorun var çözüm buldunuz mu yada firmlara sordunuz mu


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @amentus
A
4 yıl
Çavuş

5s




Bu mesajda bahsedilenler: @isimsiz1seyyah
A
4 yıl
Çavuş

çalışan telefon durduk yere fabrika ayarlarına döndürdüm. sonuç bu. iphonenun allah belasını versin. birisi baseband değişecek diyor 250 lira istiyor. sorunun kesin çözülüp çözülemeyeceği konusunda bilgide vermiyor. herkes dolandırıcı olmuş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @isimsiz1seyyah