Merhabalar, Türknette yeni abonelerden biriyim. 1 ay düzgün bir şekilde kullandıktan sonra Nakil yapmam gerekti ve her ne hikmetse her şey bundan sonra başladı. Adım adım yazıp çözüm bulmayı bekliyorum sayın yetkililerden.@TurkNetDestek
- 7 Eylül 2018 tarihinde online nakil işlemi başlattım ve 2 gün sonra SMS geldi. "Fiziksel bağlantılarınız tamamsa kullanabilirsiniz." gibi bir içeriği vardı. Yeni taşındığım ev sıfır bina değil ve benden öncekiler internet ve telefon kullanıyordu yani fiziksel bağlantı tamam. Ancak ne DSL ne internet ışığı yanıyor ve telefonda çevir sesi de yok. - 12 Eylül 2018, arıza kaydı oluşturdum veya 9 u da olabilir. Online işlemlerdeki hangisini gösteriyor bilmiyorum. Sistemdekini buraya aynen aktarıyorum. "İnternet Arıza 19664939 Merhaba, Türk Telekom saha ekibi santral ve binanızdaki ankastre kutusu arasında bulunan fiziksel bağlantıyı kontrol ederek sorunu çözdü. Hizmetinizi hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
12.09.2018 01:16:22" Ancak hala internetim ve telefonum yok. Bu arada eski evim ile yeni evim arasında sadece 1 sokak var. Aynı mahalle aynı cadde vs.
- 15 Eylül 2018, arıza kaydı açtım "Telefon Arıza/ Çevir Sesi Yok" Destek açıklaması: Merhaba, yaptığımız incelemelerde bağlantınızda yaşadığınız sorunun altyapıdan kaynaklanan fiziksel bir arızadan kaynaklandığını tespit ettik. Sorunun çözümü için altyapı sağlayıcı firma olan Türk Telekoma bildirimde bulunduk. Türk Telekom ekipleri sahadaki soruna yerinde müdahale ettikten sonra yapılan işlemler konusunda size bilgilendireceğiz. - 18 Eylül 2018, Modem ile ilgili arıza kaydı açtım. Bu bölgenin altyapısı iyi olmasına rağmen hat değerlerim Max. 18Mbit kaldırabilecek şartlardaydı.SNR değerleri: SNR Margin(dB) Upload:10.2Download:6.3
- 19 Eylül 2018, 1 günlük internetim oldu hem de bu sefer 8Mbit şeklinde. Ama sabit telefon hala ölü.
- 20 Eylül 2018, 2 gram internetim vardı o da gitti. Ve hala yok derken gece yarısı 8Mbit hızında geldi. Hat değerleri çöp.
- 22 Eylül 2018, Twitter türknet destek hesabına tweet attım, ilgileniyoruz vs vs dediler. Kısmet. Bekliyorum.
Bilgileri buraya yazıyorum ve diğer bilgileri (GSM No, adres, sabit no vs) PM üzerinden gönderebilirim.
Devre no: 8820669310 Santral: Buca-99
Efeler mah. Buca/İZMİR
**Dipnot: Apartman tesisatı yeni değişti, modem VDSL destekli (1 sokak üstte 35 mbit alıyordum) K.adı şifre gibi modem kurulumları düzgün Hattın güncel durumu: < Resime gitmek için tıklayın >
Bu probleme çok yakın bir problem yaşıyorum 2 aydır telefon yok hat değerleri rezalet durumda arıza kayıtları çözüldü denip kapatılıyor en sonunda ankastreye bakmaya gelen türk telekom ekipleri ölçüm yaptı apartmana gelen lokal bakır kabloda arıza var problem bundan kaynaklı dedi apartmana santralden yeni bakır kablo çekilmeliymiş 15 gündür internetsiz bekliyorum bir gelişme yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bluepower -- 23 Eylül 2018; 4:47:1 >
zaten hat değerleri berbat. Apartman içi tesisat yeni. Problem ankastre mi başka altyapı sıkıntısı mı bilemiyorum. Buradaki türknetDestek ten de destek istedim ancak herhangi bi kontak kuramadım ne yazık ki. Çaresizce umarsızca çözüm arıyorum.
25.09.2018 tarihinde snr margin değeri 5.9 - 6 değerlerinden 20-25 değerlerine çıktı, özetle hat değerleri düzeldi. Ancak o günden beri:
Download hızı: 7 mbps Upload hızı: 0.7 mbps Telefon sinyali: Yok
Hafta içi günleri akşamları interneti kullanamıyorum. Yoğunluktan dolayı olsa gerek, saat 18:00'dan sonra internet kullanılamaz hâle geliyor.
Hafta sonları bütün saatler internet kullanılamıyor.
Bu saatlerde PİNG İstanbul'a yapılan ping testleri ortalama 200, min: 25, max: 1000. Hollanda'ya yapılan ping testleri ortalama 210, min: 65, max: 1500.
Muhattap YOK. 2 tane açık destek kaydı bulunmakta, 2'sine de gelen cevap yok! Yeni destek kaydı oluşturamıyorum, "sistem hatası" diye hata veriyor.
Türknette yeni abonelerden biriyim. 1 ay düzgün bir şekilde kullandıktan sonra Nakil yapmam gerekti ve her ne hikmetse her şey bundan sonra başladı. Adım adım yazıp çözüm bulmayı bekliyorum sayın yetkililerden.@TurkNetDestek
- 7 Eylül 2018 tarihinde online nakil işlemi başlattım ve 2 gün sonra SMS geldi. "Fiziksel bağlantılarınız tamamsa kullanabilirsiniz." gibi bir içeriği vardı. Yeni taşındığım ev sıfır bina değil ve benden öncekiler internet ve telefon kullanıyordu yani fiziksel bağlantı tamam. Ancak ne DSL ne internet ışığı yanıyor ve telefonda çevir sesi de yok.
- 12 Eylül 2018, arıza kaydı oluşturdum veya 9 u da olabilir. Online işlemlerdeki hangisini gösteriyor bilmiyorum. Sistemdekini buraya aynen aktarıyorum. "İnternet Arıza
19664939
Merhaba, Türk Telekom saha ekibi santral ve binanızdaki ankastre kutusu arasında bulunan fiziksel bağlantıyı kontrol ederek sorunu çözdü. Hizmetinizi hemen kullanmaya başlayabilirsiniz.
12.09.2018 01:16:22" Ancak hala internetim ve telefonum yok. Bu arada eski evim ile yeni evim arasında sadece 1 sokak var. Aynı mahalle aynı cadde vs.
- 15 Eylül 2018, arıza kaydı açtım "Telefon Arıza/ Çevir Sesi Yok" Destek açıklaması:
Merhaba, yaptığımız incelemelerde bağlantınızda yaşadığınız sorunun altyapıdan kaynaklanan fiziksel bir arızadan kaynaklandığını tespit ettik. Sorunun çözümü için altyapı sağlayıcı firma olan Türk Telekoma bildirimde bulunduk. Türk Telekom ekipleri sahadaki soruna yerinde müdahale ettikten sonra yapılan işlemler konusunda size bilgilendireceğiz.
- 18 Eylül 2018, Modem ile ilgili arıza kaydı açtım. Bu bölgenin altyapısı iyi olmasına rağmen hat değerlerim Max. 18Mbit kaldırabilecek şartlardaydı.SNR değerleri: SNR Margin(dB) Upload:10.2 Download:6.3
- 19 Eylül 2018, 1 günlük internetim oldu hem de bu sefer 8Mbit şeklinde. Ama sabit telefon hala ölü.
- 20 Eylül 2018, 2 gram internetim vardı o da gitti. Ve hala yok derken gece yarısı 8Mbit hızında geldi. Hat değerleri çöp.
- 22 Eylül 2018, Twitter türknet destek hesabına tweet attım, ilgileniyoruz vs vs dediler. Kısmet. Bekliyorum.
Bilgileri buraya yazıyorum ve diğer bilgileri (GSM No, adres, sabit no vs) PM üzerinden gönderebilirim.
Devre no: 8820669310
Santral: Buca-99
Efeler mah.
Buca/İZMİR
**Dipnot: Apartman tesisatı yeni değişti, modem VDSL destekli (1 sokak üstte 35 mbit alıyordum) K.adı şifre gibi modem kurulumları düzgün
Hattın güncel durumu:
< Resime gitmek için tıklayın >
Türknet anlık teknik bilgiler:
< Resime gitmek için tıklayın >
@TurkNetDestek
Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek