Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
15
Cevap
1808
Tıklama
30
Öne Çıkarma
Memnuniyetinizi de bildirin..
S
6 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Bir yerden bir şeyler sipariş ettiğinizde veya bir mekana gittiğinizde memnun kalmadığınız vakit şikayet hatlarına sarılıyoruz birçoğumuz. Ancak bir hizmetten memnun kaldığımızda zaten yapması gereken buydu anlayışıyla bunu o işletmeye çoğu zaman paylaşmıyoruz. Bana göre bu yanlış. Örneğin daha biraz önce dardenya dan bir siparişim oldu. Gerek sipariş hattındaki beyefendi gerek getiren beyefendi oldukça kibar ve anlayışlıydılar. Yemek de lezzetliydi. Bu nedenle müşteri hizmetlerini arayıp memnuniyetimi bildirdim. Size de bunu tavsiye ediyorum. İşini yanlış yapanın cezalandırıldığı bir anlayıştan çok işini iyi yapanın mükafatlandırıldığı bir anlayışı tercih ederim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Katılıyorum, bir şeyi beğenmediğimizde gösterdiğimiz hassasiyeti beğendiğimizde de göstersek çok iyi olur. En basitinden telefondan müşteri hizmetleri ile konuştuktan sonra 10 sani...
Yoruma Git
Yorumun Devamı requizm - 6 yıl +4
K
6 yıl
Teğmen

+1



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
6 yıl
Yüzbaşı

Bu kadar hayatı sevsek yeter.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Y
6 yıl
Onbaşı

Doğru sonuçta işini iyi yapanları takdir etmezsek nasıl olsa yapması gereken buydu diye söylenirsek ileride yaptıkları işi iyi yapmaya uğraşmamaya başlarlar.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

K
6 yıl
Yarbay

İşinin standardını yerine getiren insanlara nezaketten teşekkür edip geçiyorum. Fazlasını yapan zaten övgüyü alıyor. Motivasyon için iyi güzel ama fazla övmek de kişide sanki bu onun işi değil de bunun bir lütuf olduğu algısı oluşturabilir. Buna da dikkat etmek gerek.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
6 yıl
Yüzbaşı

+1



R
6 yıl
Yarbay

Katılıyorum, bir şeyi beğenmediğimizde gösterdiğimiz hassasiyeti beğendiğimizde de göstersek çok iyi olur. En basitinden telefondan müşteri hizmetleri ile konuştuktan sonra 10 saniye süren bir anket oluyor. Konuşan kişiden memnun muydunuz diye.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
6 yıl
Binbaşı

vallahi bizim millet her şeyi suistimal ediyor.
Bir arkadaş vardı şehirler arası otobüs firmalarında memnuniyet iletildiğinde şoföre ve muavine ek prim gibi bir şey veriliyormuş. Bunu bilen arkadaşta otobüse biner binmez abi memnuniyet mesajı atıyorum haberin olsun diye her seferinde muavine ve şoföre söylüyor. Her seferinde litre kola, fazladan kek kurabiye alıyordu.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi steganography -- 2 Eylül 2018; 20:20:57 >

E
6 yıl
Binbaşı

Bende ticaret ile uğraşıyorum bana da memnuniyet gelse o kadar memnun olurdum ki . Adama hoş geldiniz diyorum yanımdan teğet geçiyor yüzümüze bakmıyor .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
6 yıl
Yüzbaşı

Teşekkür etmeniz yeterli



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

P
6 yıl
Binbaşı

Ben her memnun kaldigim yere cok guzeldi,begendim,benim mekan artik burasi,cok lezzetli,memnun kaldim,elinize saglik vb sekilde dile getiriyorum. Begendigim seylerin arkasinda durmayi severim.



Memnun kalmadigim bir sey olursa genel olarak cevreme,sanal ortama yazarim anlatirim. Bir daha o seyi almam,kullanmam,gitmem



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

C
6 yıl
Yüzbaşı

Reklam koktu leş gibi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
6 yıl
Er

A
6 yıl
Yarbay

Ben bu konuda en iyi hizmeti Zyxel'de yaşadım.

Bilmiyorum daha iyileri de vardır belki ama.

2015 yılıydı . Elektrikler gidip gelmesi sonucu modem bozuldu. Aradım zyxel'i, mng kargo kodu verdiler. Gittim verdim kargoya hiç bir ücret ödemeden.
Ertesi gün modem oraya ulaştı tabi her aşamayı sms ile bilgilendiriyorlar.

Ulaştıktan ertesi gün modeminiz yola çıktı tarzında bir sms geldi.

Ertesi gün modemi aldım taktım . Yeni modem yollamışlardı . Toplamda 3-4 gün sürdü, ben çok uğraşırım sanmıştım.

Daha sonra bir daha bozuldu aynı şekilde yolladım bu sefer tamirini yapıp yolladılar.

Öyle siz bozmuşsunuz tarzı bir şey olmadı.

Haftalarca bekletmediler.

Ürünü gönderirken nasıl olsa almak zorunda diye kargo ücretini bana kitlemediler.

Yani şu ana kadar ki gördüğüm en iyi hizmetti . Umarım hep böyle iyi hizmetler ile veya daha iyileriyle karşılaşırız.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Athlon 840 Kaveri -- 3 Eylül 2018; 1:53:6 >

G
6 yıl
Yarbay

Konu dışı için fazla güzel bir yazı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
6 yıl
Yarbay

Özellikle forumlarda X sitesi güvenilir mi diye araştırırken çoğu firmada 1 tane olumlu yorum bulamazsınız, zaten memnun olan yazmıyor ki memnun olmayan yazıyor. Memnun olan olmayan herkes yazsa biz de oranlayıp karşılaştırsak..



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.