1. sayfa
Öncelikle servise gidip kontrol ettirmeniz tavsiyem. Gidon değişip manetler sökülünce debriyaj ayar vidasının ayarı değişmiştir. Genel kontrol olarak da manetteki debriyaj teli ayar vidasını kontrol edin, yeterli gerginlikte değilse yarım debriyaj yaparsınız o da tıkırtı-titreşim yapar kaçırır. Debriyajı, motoru hafif yokuşa yönlü durup ayarlıyorum. Debriyajı yavaş yavaş bıraktığınızda geriye kaçırmanın durduğu noktayı arıyorum. Kavrama noktası ne çok erken ne de geç olmalı. Ayrıca 1,5-2cm kadar manetde boşkuk olmalı. Kitapçıkta yazan değere kendi motorunuzu ayarlayın. Bir de merak ettim gidon neden değişti acaba? Cb250r incelediğim bir motor. Crf250ralli düşünmeye başlayınca vazgeçtim. |
Hocam 1000 bakımında fazla yağ koyduklarini düşündüğüm için resmini cekmiştim. Internette de böyle bir yazi buldum. Olabilir mi? |
Cb 250r facebook grubunda sorunu paylaşırsanız iyi olur. Yeni motor olduğu için sorunlar yeni yeni ortaya çıkıp çözüm bulunmaya çalışılıyor kullanıcıları tarafından. |
Evet hocam kaza yaptim. |
|
Nasıl bir kazaydı? |
Ufak bir yan yatma. |
kardeş komik gelmesin motora araba yağı koyunca , bu tarz bi tepki alanları duymuştum. yanlış yağ koyulması olmasın. yada debriyajı acemilikten sıyırtmış olabilir misin ? |
2. viteste kalkılmaz yani kalkarda iyi değil ve gereksiz bir eylem :D ön dişliyi felan değiştirmedin demi ? |
2.dedigin benim aklima gelen ihtimal. Ilk dedigin imkansiz birsey. Haftasonu servisteydim debriyajin ayarsizdi dedi. Ayarladilar biraz daha rahatladi. Fakat 2.de kalkmadigini bende biliyorum da eskiye nazaran daha da zorlaniyor onu belirtmek istedim. |
1. sayfa
Motorun gidonu degismisti acaba.debriyaj ayari falan mi bozuldu bilemedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >