Herkes Getz'i övmüş de tofaşa Getz yerine eşek çarpsaydı da aynı sonuç olurdu. Yağ tenekesinden hallice... |
Hyundai dünyadaki en büyük çelik üreticisi. Siz bakmayın Hyundai yı hafife alan hayatında 2 tane kitap bile okumamış cahil lere. |
Getz'e de otobüs çarpmış arkadan |
En büyük çelik üretici ülke çin.hyundai de kendi çeliğini üreten tek firma. |
Aynı zamanda fabrikalarında otomobil üreten makineleri de kendi üreten bir firma diye biliyorum umarım yanlış hatırlamıyorumdur. Getz zayıf olsa da zamanında euro ncap testinden 4 yıldız almış bir şasiye sahiptir. |
O degilde tofas cok orjinalmis be her tarafi gunes yanigiymis gitti 25 binlik orcinal tofas |
|
Getz'in ağır olmasının etkisi vardır 1200-1300 kg'lık araba, kuş serisi dayanıksız ve eski. Getz yerine 1300 kg'lık başka bir araç olsaydı kuş serisi yine benzer bir hasar alırdı. |
Şasenin sağlam kalması o aracın güvenli olduğu manasına gelmez. Hyundai grubu araçlar gereksiz yere aşırı ağır. Not: Hyundai kullanıcısıyım. |
Getz cidden kalıbına ve segmentine göre güvenli araçtır. Arkadaşın 2005 model Getz'i benim hatırladığım 1'i dağ yolunda başka Hyundai tarafından olmak üzere virajda savrularak yandan, diğeri ağır vasıtanın tam arkadan son sürat zincirleme pozisyonda vurması şeklinde tezahür etmek üzere sayısız kazaya maruz kaldı ama halen taş gibi ve rijit. Trim sesi bile yok. Serviste iyi toplamışlar sanırım. Kazalarda yaralanma bile olmadı. |
Yıl farkıyla güvenlikte nasıl fark oluştuğu ortada. Tamam doğan zaten mimlenmiş araç fakat ncapin son kriterine göre 4 yıldız alabilmiş bir aracın 2009 da 2010 da 5 yıldız alanın içinden geçeceğini anlayın artık. Alt başlıkları doğru okuyun. |
Kağıt gibi ikiye bükmüş |
Getz adamdır. |
Vay anasını |
durum o kadar vahim demek ki |
doğanın şase tasrımı 1975 de yapılmış. getz ise 2002 de euroncap testine hazır tasarlanmış. güncel araçlarda bile yandan çarpmalar çok tehlikelidir.önde motor arkada bagaj boşluğu kaza şiddetini emer. fakat yan çarpmalarda şiddeti emecek hiçbir şey yok. iş tamamen aracın mukavemetine kalıyor. kuş serisinde ve o yıllarda tasarlanan araçlarda böyle bir mukavemet yok. örnek olarak: eski sw volvo ile renault modus çarpışması testi |
Getzede arkadan temsa safir çarpıyor |
Bu haberden sonra getz piyasası 5 daha artar i20 ile kapışır... Kardeşi accent admire kullandım, getz ile ortak zaten, öyle yorumlarda abartıldığı kadar bir araç değil. volvo ile getz'e çarpsak şahin gibi olacak. O durumda ne yazardı şu hyundai yi sanki kendi malı veya yerli malı gibi öve öve bitiremeyenler... |
Herkes Getz'i övmüş de tofaşa Getz yerine eşek çarpsaydı da aynı sonuç olurdu. Yağ tenekesinden hallice... |
http://m.milliyet.com.tr/araba-adeta-dumduz-oldu-evin-gundem-2707630/
Mobilde olduğum için link paylaşabildim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >