Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
0
Cevap
207
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Vodafone net işgüzarlığı ve çözülmeyen sorunlar
G
6 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

arkadaşlar 6 nisanda ankastreden eve gelen internet kablom koptuğu için mh den arıza kaydı oluşturdum.
7 nisan cumartesi günü Türk Telekom saha ekibi gelip sıfır kablo çekti ankastre kutumdan evime
fakat tüm modem ışıklarım yanmasına rağmen internetim yoktu. modem arayüzüne girip kullanıcı adı ve parolamı girdim internete bağlandı uyarısı vermesine rağmen hala internetim yoktu
2.kez MH'yi arayıp sorunumu açık bir şekilde dile getirmeme rağmen 2.kez arıza kaydı açarak başlarından savdılar
72 saat sonunda kısa mesaj göndermişler bina içi tesisatım da sıkıntı varmış diye
sıfır hat çekildi. modemim 1 aylık daha yeni üstüne üstlük 2 seneyi aşkın sorunsuz kullandığım vodafone net internet kullanmaktayım.
1 kablo kopmasından sonra 1 haftadır sorunuma çözüm bulunamadı.
defalarca operatör tarafından modemim resetlendi. verdikleri kullanıcı adı parola girildi sonuç Hüsran!!!

modemimin ip alamadığını sadece 1 tane MH temsilcisi dile getirdi diğer aramalarımdaki vatandaşlar hiçbir çözüm üretemediler.

türk telekomdan bana port açılmasını yada yanlış açılan portun düzeltmeleri gerektiğini defalarca dile getirmeme rağmen her aradığımda arıza kaydı açıyorlar sorun hep bina içi kablo bağlantısı sorunlu deyip kestirip atıyorlar.

artık sinirlerim bozuldu. böyle kepazelik böyle müşteriyi geri zekalı yerine koyan firma olamaz ya!!!


çözüm önerilerinize açığım acil olarak!!

not: an itibariyle sorunumu belirten bir şikayetimi bimer üzerinden ve btk üzerinden ilettim.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.