Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
9
Cevap
1180
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Teknik Servis Tamir/Değişim Süresi 20 İş Gününü Geçince...
T
6 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Herkese merhaba, cihazını garanti kapsamında servise gönderip 20 iş günü içinde geri gönderilmeyen arkadaşlar varsa deneyimlerini paylaşabilirler mi? Benzer bir durum yaşıyorum, nasıl bir yol izlenmesi gerektiği konusunda bilgisi olan var mı?



G
6 yıl
Yarbay

öyle bir şey xbox servisinde yaşamadım ama eğer yaşarsan tüketici hakları açık ve net... 20 iş günü geçtiyse tam para iadesinden yeni cihaz istemeye kadar tercih tüketicinin...



T
6 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Cevabınız için teşekkürler. Misli ile değişimini talep ettim onlar da ilk defa böyle bir durumla karşılaştıklarını söylüyorlar bu yüzden yöneticilerine iletmişler durumu. Gönderdiğim cihaz One S 2TB olunca misli de sanırım One X olacak...



T
6 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Son durum hakkında bilgilendirme yapayım belki birilerinin işine yarayabilir.

Destek merkezi ve servis merkezi biz bu konuda yetkili değiliz, Microsoft Türkiye de servis merkezi bizden bağımsız çalışıyor diyor. Yani konuyla ilgili kimse yetkili değil, herkes topu birbirine atıyor. En son Microsoft Türkiye2 nin anlaşmalı hukuk firmasından avukatına ulaştım, kendisi de konuyu Microsoft avukatlarına ileteceğini söyledi.

Kısacası rezilliğin en üst noktası...

Gelişmeleri yazacağım.



T
6 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar Microsoft' tan red cevabı geldi. Gerekçeleri de

MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez.


yukarıda kalın olarak belirttiğim imkan varsa ibaresi. Bu durumda ne yapılmalı? Bilgisi ve tecrübesi olan biri bilgilendirebilir mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
6 yıl
Yarbay

2TB'likler 1900 liradan satılmıştı sanki... eğer o fiyattan aldıysan bedel iadesi alıp güzel bir kampanyadan biraz fark koyarak one x alabilirsin bence :) özellikle gears of war gibi özel bir renk değilse alet, para iadesi alıp daha ucuza one s almak da bir seçenek... ek gamepadli olarak filan daha ucuz... hem de hdd dışardan eklenebilir olduğu için hdd sıkıntısı da olmaz...




Bu mesajda bahsedilenler: @tharick
T
6 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Hızlı cevabınız için teşekkür ederim. Para iadesi talebi ürünün alındığı yere mi yoksa Microsoft' un servis merkezine mi yapılmalı. Ayrıca cihazı ikinci el aldığım için fatura benim adıma değil bu durum para iadesi konusunda sorun yaratır mı?

Teşekkürler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
6 yıl
Yarbay

o kısımlar karışıkça... zamanında laptop için yaptığımız, servisten para iadesi için rapor alıp, raporu aldığımız yere fatura ile götürüp para iadesini almaktı... ama kredi kartı ile alınmış üründe parayı nakit mi vermişlerdi hatırlamıyorum mesela... forumun başka bölümlerinde bu tip meselelerle uğraşmış çok kişi vardı... forum içi arama yaparsan baya bir bilgi çıkacaktır...

bu arada konsolun sorunu neydi? benim sıkıntımı saçma bir hızda(40dk) çözdükleri için övgüyle bahsediyorum servisten, 20 iş günü baya ayıp olmuş...




Bu mesajda bahsedilenler: @tharick
T
6 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Anladım, araştırayım. Konsolun sorunu fan sesiydi. Servis ile benim önceki tecrübelerim de övgüye layıktı. Gecikme sebebi gümrük problemleri yüzündenmiş. Yani sorun yine servisle ilgili değil Microsoft ürün tedariki ile ilgili aslında. Neyse zaten oğlumu daha fazla oyunsuz bırakmamak için mahkeme v.b. uğraşmayacağım sanırım...

İlgin, ayrıdığın zamanın ve emeğin için teşekkürler FIR_lama.



R
6 yıl
Yarbay

Bunlarla baş edilmez malesef. Ben bir keresinde ne uğraşmıştım galaxy s7 için değişim talebi çıkarmıştım haklı olarak bana sıfır cihazı 3 ay sonra vermişlerdi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.