1. sayfa
Konu ile ilgili sorunuz nedir? |
Konu dışına taşıdım yazıyı ordan devam etsek. Sorunum ürün elinde var ama stok yok deyip göndermemesi https://forum.donanimhaber.com/n11-acarlaronline-saticisinin-beni-magdur-etmesi--131486567#131486567 |
Taşımasaydınız keşke, çözüm bu bölümde bulunurdu |
Valla tam olarak bilemedim. Ne diyeceğimi sadece bilinsin istedim. Aslında tüketici hakem heyetinde uğraşmak varda vaktin dar olduğunu onlarda biliyor. İnsanların onların Yaptığı "yanlış" dan mağdur olmasının hiç önemi yok. Onlar için varsa yoksa para. Ama çok saygılı mağaza hep kibarca açıkladı seviyeyi düşürmedi. Yiğidi öldür hakkını yeme |
kart limitinizin dolmuş olmasına bir şey diyemem ancak ürün temini ile yapabileceğiniz şu; başka bir satıcıdan makul bir fiyata aynı ürünü almak ve aradaki farkı ilk satıcıdan talep etmek |
İyi fikir aslında da elindeki ürünü göndermeyen firma aradaki farkı hayatta ödemez. Arkadaşımdan kart ayarlamak zorunda kaldım. Ve ürünü aldım mecburen aradaki farkı almaktansa bu konunun buradaki bir kaç arkadaşıma alışverişinden önce fikir vermesi bence daha önemli |
Rıza ile zaten ödemez :) alışverişten sonra hakem heyetine başvuru yapacaksınız, çıkan kararla icra takibi yapıp faiziyle alacaksınız |
Uğraşmak lazım aslında haklısınız da, şuan o işle uğraşacak ne vakit var ne de enerjim. Benim bu tavrım da bu satıcıların böyle yapabilmesine imkan sağlıyor. N11 de satıcının puanını 99 dan 98 e düşürmüş. Vah vah nede büyük ceza değil mi? |
1 saatinizi alacak bir iş aslında ama tabii ki karar sizin |
Merhaba turkismail, Ekibimiz sizi bilgilendirmiştir. n11.com |
1. sayfa
Ancak satıcı ürünün stoğunda olmadığına dair bana WhatsApp dan dönüş yaptı. Yazışmalarımızı aşağıya paylaşıyorum. < Resime gitmek için tıklayın >
Bende bunun üzerine aşağıdaki şekilde dönüş yaptım.
< Resime gitmek için tıklayın >
Firmanın bu cevabı üzerine birazda sitem ederek şunları yazdım ve aynı ürünün başka satıcılarında olanlarını araştırmaya başladım.
< Resime gitmek için tıklayın >
Bir de ne göreyim aynı satıcı gittigidiyor üzerinde stokta 5 adet olarak ertesi gün kargolu aynı seti satıyor.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Burdan sonra ise konuşma şöyle devam etti.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
Bunların akabinde n11 le iletişime geçtim. N11 de satıcı yanlısı davranarak siparişi iptal etti. Mağazanın puanının düşürüldüğünü belirten bir mesaj yolladı. Boşa giden kuponu da hesabıma yükledi.
Lakin bir kez kullanabileceğim banka kampanyası yandı. Kartımın limiti 9 ay boyunca doldu.
Başka satıcıdaki ürün alabilecekken o da. Şimdi kaldırmış.
Vay benim esnafımın haline....
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >