Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
436
Tıklama
0
Öne Çıkarma
n11 - e bebek garip iade sorunu?
7
6 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

n11'deki e-bebek mağazasından bir araba koltuğu siparişi verdim, yanlış renk aldığımı sanarak bu siparişi iptal edip 10 dk sonra aynı karttan aynı renk ürünü tekrar sipariş ettim. İlk ürünün ücreti geri yansıdı kartıma. Birkaç gün sonra telefonuma 2 tane e fatura geldi. E-bebek mağazasını arayarak 2 fatura geldiğini, yanlışlıkla ürünlerden birini iptal ettiğimi söylediğimde faturaların sistemsel olarak gönderildiğini, 1 adet ürün gönderileceğini söylediler. En sonunda kargo 2 adet aynı üründen getirdi. Fatura numaraları farklı 2 ürünü de teslim aldıktan sonra uzun uğraşlar sonucu (10-15 dk beklediğim 4-5 arama) mağazayı aradım ve hangi fatura numaralı ürünün iptal edilen siparişe ait olduğunu sordum. Defalarca farklı kişilerle görüşmeme rağmen cevap alamadım. En sonunda n11'de benim de zaten görebildiğim iptal edilen sipariş kodunu gönderdiler ama bu sipariş için kesilen fatura numarasını bilmiyorum hala. Aynı üründen sadece birinin parasını ödediğim 2 tane var elimde. Mağazaya telefonla ulaşamıyorum. Herhangi birini geri göndersem, fatura numaralarının farklı olması ileride sorun yaratır mı?



N
6 yıl
Yüzbaşı

Merhaba 773,

Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

n11.com



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.