Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
1253
Tıklama
4
Öne Çıkarma
İptal dilekçesi gönderdim, Sadece oyalıyorlar
B
6 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Bitmek bilmeyen türknet problemlerinden sonra hatttıma yeni türk telekom üyeliği açtırdım vdsl(35mbit) ve eskisi olan türknet iptali için dilekçe ve nüfus cüzdanı fotokopisini 21.12.17 de saat 21.32 civarında faxladım ve iletildi raporunu aldım. Çağrı merkezi başta olmak üzere arıyorum bireysel abonelerle uğraşamıyolarmış. Bireyselleri başka numaraya , kurumsallar başka numarayı arıyo şu anda. Tabi sesli yanıt sisteminde tuşlara basıp basıp kapatıyorum. Bıktım artık yenisini bağlattım yine kopadım şu türknetten. Ocak faturasını göndersinler başta tüketici hakem heyeti olmak üzere , ardından btk ya şikayet edip kesinlikle ödemicem ve sorunlarımı çözemeyip evime telefon ve adsl hizmetini veremedikleri arızalarımı çözemedikleri için mahkemeye vericem... burdan takip edersiniz doslar...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoSS03 -- 28 Aralık 2017; 16:10:42 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Btk ya şikayet ettim.Mobil uygulamadan açabildiğim kadar arıza açıp hepsine aynı iptal metnini yazdım ve bankamı arayıp tüknet iletişim hizmetleri adına herhangi bi ödeme yapılmamasını Otomatik talimatı iptal ettirdiğimi ilettim. Ve yaklaşık 30 dk sonra hiçbi şekilde bilgilendirme olmamasına rağmen online işlemler e giremedim. Yüksek ihtimalle üyeliğimi iptal etmişler. Yarın hayvan pazarına çıkıp kurban kesicem
Yoruma Git
Yorumun Devamı BoSS03 - 6 yıl +3
B
6 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Btk ya şikayet ettim.Mobil uygulamadan açabildiğim kadar arıza açıp hepsine aynı iptal metnini yazdım ve bankamı arayıp tüknet iletişim hizmetleri adına herhangi bi ödeme yapılmamasını Otomatik talimatı iptal ettirdiğimi ilettim. Ve yaklaşık 30 dk sonra hiçbi şekilde bilgilendirme olmamasına rağmen online işlemler e giremedim. Yüksek ihtimalle üyeliğimi iptal etmişler. Yarın hayvan pazarına çıkıp kurban kesicem .



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
6 yıl
Yarbay

Bırak iptal etmeyi fazladan fatura çıkarmışlar BTK bunların arkasında herhalde Bimer , Cimer , BTK devamlı şikayet ederim sonuç yok!




Bu mesajda bahsedilenler: @BoSS03
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.