Bu devirde böylesine cesur tercihlerinizden ötürü size bir plaket vermek lazım hocam |
Bu devirde böylesine cesur tercihlerinizden ötürü size bir plaket vermek lazım hocam |
ateşle oynama sonunda ellerin dillerin yanacaak |
siz burada yazılanlara bakmayın 397.000 km ilk sahibi olduğum 1.9 tdi vw caddyi sattım 2-3 yıl önce eşek gibi kullandım hem yük vurdum hem işim gereği orman yollarında sürd&... |
siz burada yazılanlara bakmayın 397.000 km ilk sahibi olduğum 1.9 tdi vw caddyi sattım 2-3 yıl önce eşek gibi kullandım hem yük vurdum hem işim gereği orman yollarında sürdüm 2 kez turbo değiştirim 2 kezde enjektörleri tamir ettirdim 380 binden sonra motorda yağ kaçakları başlamıştı sonrada sattım buradaki çoğu forum kullanıcısı hayatında görmediği km ler hakkında yorumlar yapıyorlar özellikle benzinli araçların ben çok daha uzun ömürlü ve daha sorunsuz olduğunu düşünüyorum audinin 2.0 tsfi motolarının bazılarında yağ yakma sorunu olduğunu biliyorum jaguar hakkında bilgim yok araçlar hakkında bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sizin için daha faydalı olacağını düşünüyorum |
Bu devirde böylesine cesur tercihlerinizden ötürü size bir plaket vermek lazım hocam |
Aynen yavvvhem lüks araçlar eski yüksek hacimli hemi de otomatik km yüksekBraveheart is back |
ateşle oynama sonunda ellerin dillerin yanacaak |
Çöpe atacak 59.000tl + 40.000 servis vs bakım. bütçeni varsa neden olmasın ? (jaguar için) Audi için 20-25 diyebilirim. |
Bildiğiniz gömdünüz hacılar ya Tespitlerimizi neye göre yaptık biraz derinlemesine ele alalım olayı please Bekliyorum. |
Aynı araç ilanlarında 400.000 küsür binde olanlar mevcut beyler yapmayın. O kadar çar çöp mü bu araçlar lütfen... Bilgili, bilinçli ve bir şekilde duyumda olsa tecrübe edilmiş olarak yorum yapalım. |
Max 59bin tl ye araba alacak olsam 2017 1.3mjet manjel Egea alirdim, kenara yakit bakim mtv sigorta parasi atmis olurdum hem. Neyse zevklerimiz bambaska ben kosarak uzaklasiyorum simdiden hayirli olsun. |
3.2 fsi gereksiz bir motor. 2.0 tfsi tercih edilir. ilerde istenildiği takdirde önü gelişimede çok açık. dikkat edilmesi gereken nokta multitronic şanzıman onun dışında bakımlı bir a6 alınabilir. |
Alternatif olarak örneklemeleri verebilir mısınız? Ayrıca şanzuman türü ile alakalı daha detay rica edebilir miyim ? |
Teşekkür ederim öneriniz için. Ben küçük hacimli araba çok çok aman baskı altında kalmaz isem düşünmüyorum. |
alternatif olarak a4 2.0 tfsi quattro düşünebilirsiniz. 4çekiş ve zf yapımı şanzımanla a6 dan daha keyifli olur. passat 2.0 tsi da düşünülebilir. mondeodan devam etmek isterseniz mk4 2.0 240 olabilir. a6daki multitronic bildiğiniz cvt. |
Tanıdık bir müteahhit, iş karşılığı Audi A6 2.7 Turbo modelini almıştı. Araç daha önce Kanatlı ailesinin (Eti Bisküvi'nin sahibi olan aile) kullandığı araçlardanmış ve bu nedenle de araca çok güveniyordu. Aracı aldığı günün ertesi, bir arkadaşımızı da yanımıza alıp aracı oto sanayiye götürdük. Ben ve diğer arkadaş orada Audi'den ve sahibinden ayrıldık. Velhasıl kelam, aradan yaklaşık 1 ay kadar geçtikten sonra müteahhit abimizle tekrar görüştük ve arabayı sorduğum anda, bir ağız dolusu küfür duydum. Bana küfretmedi ve küfürlerden anladığım kadarıyla, araba ne marka olursa olsun, kaputunun altında öküz misali bir motor taşıyorsa, o motorun hakkını ya sahibi ya da özel şoförü mutlaka veriyor. Abimiz en son arabayı ittirecek başka bir müteahhit arıyordu ve sanırım buldu da... Nedense aklıma bu olay geldi. |
Bilgilendirme için öncelikle teşekkür ederim. A4 2.0 TFSi bakacağım. Ecoboost mondeolar biraz pahalı 2.0 Fsi passatlar fazla yakar diye düşünüyorum. Hele hele 1.6 sını kullanmış biri olarak |
Olumsuz da olsa örnekleme için teşekkür ederim Orası öyle tabi. Hor kullanmak nedir bende onu anlamıyorum ya neyse |
rica ederim, bir yanlış anlaşılma olmuş onu düzelteyim. passatın 2.0 fsi değil tsi olanını tavsiye etmiştim yani a4 ve a6 daki motorun aynısı |
BMW 5.23 25 28 HONDA ACCORD 2.4 MAZDA 6 |
siz burada yazılanlara bakmayın 397.000 km ilk sahibi olduğum 1.9 tdi vw caddyi sattım 2-3 yıl önce eşek gibi kullandım hem yük vurdum hem işim gereği orman yollarında sürdüm 2 kez turbo değiştirim 2 kezde enjektörleri tamir ettirdim 380 binden sonra motorda yağ kaçakları başlamıştı sonrada sattım buradaki çoğu forum kullanıcısı hayatında görmediği km ler hakkında yorumlar yapıyorlar özellikle benzinli araçların ben çok daha uzun ömürlü ve daha sorunsuz olduğunu düşünüyorum audinin 2.0 tsfi motolarının bazılarında yağ yakma sorunu olduğunu biliyorum jaguar hakkında bilgim yok araçlar hakkında bilgisi olan arkadaşlar yazarsa sizin için daha faydalı olacağını düşünüyorum |
Anladım teşekkür ederim. Dikkate alacağım. |
Günaydın beyler / bayanlar, sevgili forumdaşlar
Eski konularımdan görüleceği üzere şuan :
- mk3 kasa 2.0 Tdci mondeo ghia sahibiyim.
Gene biraz para geçti elime
Konu başlığında mevcut olan araç markaları dikkatimi çekmedi değil fakat bilgi almak istiyorum.
Bütçemiz zorlasak 59.000 TL
Talep minimum 2.5 maksimum 3.2 cc arası motor hacimli otomatik bir tank Bu araçlar hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Aklımda ve tasarımda olanlar
minimum 2002 model
Jaguar xtype 2.5 / 3.0 sport
Jaguar stype 2.5 / 3.0 sport
Minimum 2005 model
Audi a6 2.0 Tfsi 177 BG
Audi a6 3.2 fsi
Ve diğerleri. Diğerleri derken alternatif olarak siz değerli arkadaşların önerileri. Bu arada hem makam tarzı kullandım. Tek kapı gibi şeyleri sevmiyorum bilginiz olsun. Otomatik vites zorunludur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >