Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
2206
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yurtdışı Hp Laptop ve Yurtiçi Garanti Hakkında
A
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba dostlar iki hafta önce Tayland'dan aldığım HP Pavilion Notebook - 15-p207tx ile ilgili başımdan geçen olayları aynı işe kalkışıp yurtdışından uluslararası garantisi var diye hp laptop alacak arkadaşlara bir tecrübe olsun diye yazıyorum.Gelelim konuya,

Ürün hakkında fazla birşey söyleyemem zira sadece 2 hafta kullanma fırsatım oldu. İki hafta sonra ise cihaz güç almamaya başladı ve kapandı. 1 yıl Uluslararası garanti ile aldığım cihazı hp onarım merkezine elden teslim ettim ( Büyük şehirlerde kargo ile yollanmıyormuş belli bir mesafesi varmış) ve teslim ederken '' Sorumsuzluk Sözleşmesi '' adı altında bir saçmalığı imzaladım eğer ürünün parçası bulunamazsa yapmayız tarzı şeyler yazıyor imzalamak zorundaymışım yoksa alamazlarmış. Cihazı 2 ekimde teslim ettim 3 ekimde ellerine ulaştı ( İstanbul'a yollamışlar ) ve aynı gün cihazın içine dahi bakmadan bu ürüne Türkiye'de destek veremiyoruz diye not düşmüşler. Bunu nasıl öğrendin derseniz ne telefonuma mesaj geldi ne de internetten herhangi bir takip sistemi çalışıyor hayatımda bu kadar kötü bir site tasarımı ve takip sistemi görmedim, nereye tıklasam direk 403 hatası alıyorum ve siteleri durmadan çöküyor, arayayım dedim ilk aramamda 15 dakika bekledim ulaşmak için ve sonunda ulaştım, sorular sorduğum bayan her soru soruşumda 'off' 'pff' diyerek beni çıldırtsa da sabırla sordum sorularımı ama konuşmanın ortasında sinirlenmeye başladı anlam veremediğim bir şekilde ve bir anda hat düştü ( yersen ) daha sonra tekrar aradım bir 14 dk sonra tekrar aynı bayana bağlandım az önce konuştuğum siz misiniz dedim '' günde kaç kişi arıyor bilemiyorum '' gibi saçma cevaplarla geçiştirdi ve hat düştü az önce galiba diye geçiştirdi, birkaç soru sonra sizi bekletebilir miyim dedi tamam dedim ardından tekrar '' hat düştü '' inat değil mi tekrar aradım, bu sefer farklı bir bayan çıktı ve durumu baştan açıklamak zorunda kaldım ve yukarıda söylediğim yurt dışı cihazıma dokunmadıklarını ve destek vermediklerini öğrendim. 5 dakikalık görüşmeyi bir saatte yapabildim. Yarın gidip cihazı elden teslim alıp burada yaptırmaya çalışacağım başka çarem yok zira Tayland'a gitmek gibi bir durumum yok. En azından sorunun ne olduğunu söyleselerdi ona göre hareket ederdim belki basit bir problem ve hemen halledilebilir bir şey ?

Milyon dolarlık şirketlerin burada desteği yok deyip yollamasına anlam veremiyorum. Uluslararası garanti denen şey neden var o zaman ? Ve neden bana satarken bu güvenceyi verip ülkenizde desteklenmiyor diye başından savıyorsun ? Siten ve onarım takip sistemin neden çalışmıyor ? Neden çalışanların bu kadar anlayışsız ve kaba ? Aklımda deli sorular. Artık parasını geçtim yaptırabilirsem şükredeceğim. Ve yaptığım hata ise ürün alırken hp ye güvenmek oldu. Buda bana ders olsun.

Herkese iyi günler dilerim.



M
7 yıl
Yüzbaşı

Uluslararası garanti o ürün o ülkede satışı varsa geçerlidir. Bu tüm markalarda bu böyledir. O ülkede uyumlu parçası yoksa ise teknik olarak zaten bulamazlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: mila12

Uluslararası garanti o ürün o ülkede satışı varsa geçerlidir. Bu tüm markalarda bu böyledir. O ülkede uyumlu parçası yoksa ise teknik olarak zaten bulamazlar.

Tüm markalarda böyle olması doğru olduğunu göstermez yıl olmuş 2017 kargo diye bir şey var gayet de makul fiyatlara, aliexpress 1 dolara ürün yolluyor Çin'den, ben 3500 tl para vermişim arkasında durmalarını beklerim altı üstü sorunu belirleyip parçayı sipariş edecekler. Ayriyetden içini dahi açıp bakmamış belki sorun çok çok basit bir şey ? Cevap dahi veremediler teknik servisle de görüştürmediler. Tayland yetkili servisini aradım ilk aramamda teknik servis ile direk görüşebileceğim bir mail adresi verdiler. Umarım kargo kabul ederler de yaptırırım şu aleti.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
7 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: alidinc06


quote:

Orijinalden alıntı: mila12

Uluslararası garanti o ürün o ülkede satışı varsa geçerlidir. Bu tüm markalarda bu böyledir. O ülkede uyumlu parçası yoksa ise teknik olarak zaten bulamazlar.

Tüm markalarda böyle olması doğru olduğunu göstermez yıl olmuş 2017 kargo diye bir şey var gayet de makul fiyatlara, aliexpress 1 dolara ürün yolluyor Çin'den, ben 3500 tl para vermişim arkasında durmalarını beklerim altı üstü sorunu belirleyip parçayı sipariş edecekler. Ayriyetden içini dahi açıp bakmamış belki sorun çok çok basit bir şey ? Cevap dahi veremediler teknik servisle de görüştürmediler. Tayland yetkili servisini aradım ilk aramamda teknik servis ile direk görüşebileceğim bir mail adresi verdiler. Umarım kargo kabul ederler de yaptırırım şu aleti.

Ürün bölgelere ayrıldığı için başka bölgenin ürününün gönderimini yapmıyorlar. Özellikleri farklı diye.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.