Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
3
Cevap
673
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Gittigidiyor.Com hakkında bir soru
Y
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhabalar, Anakuçağı aldım, ayrıca takılan destek süngerin köşesinde dikiş hatası vardı(ayrı bir parça ) , satıcıya mesaj attım bu ayrı parçayı gönderin bende size eskisini göndereyim diye ve geri dönüş yaptı, ve benden resimlerinin istedi gönderdim. Yapacağı şey aldığım ürünün firmasına resimleri iletip, yenisini firmadan göndermekmiş. Acaba yöntem böyle mi işliyor yoksa ??? Sizce ayıp lı olan malı satıcı mı düzeltir yoksa firma mı ?



D
7 yıl
Binbaşı

Mal hatalı ise gönül rahatlığı ile iade edebilirsiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
7 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Damenda

Mal hatalı ise gönül rahatlığı ile iade edebilirsiniz.

MAlın sadece dikiş hatası olan yeri değişmesi işimi çözüyor, o değişim için ise servis yapacak diyor, benim düşüncem satıcının elindeki diğer üründen sağlam olanını gönderebilir mi?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusufpb -- 4 Temmuz 2017; 16:46:26 >

A
7 yıl
Yüzbaşı

hocam ilk defa bir şey alıyorsanız türk sitelerinden sorun bir şekilde hallolur ama ne kadar memnun olursunuz orası meçhul. amazon gibi değil. amazondan alsan 2 gün içerisinde ücretsiz kargo uçak ile 300 dolarlık gönderim ve ücretsiz ürün yollarlardı.
yani çok bir şey beklemeyin



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.