Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1
Cevap
626
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Gearbest sorunum..
M
8 yıl
Çavuş
Konu Sahibi

Arkadaşlar iyi günler KZ-ZS3 Kulaklık aldım sigortalı herşey dahil 35 tl tuttu, kargo güzel paketlenmişti fakat kargo poşetini açtığımda, kulaklığın ön kısmı çizilmiş şekildeydi neyse paketlerken sorun olmuştur dedim ve, kulaklığı açtım kullandım ve sol tarafı iğneleri tam oturmuyor ve kulaktan çıkıyor ses cızırtılı geliyor yürürken, ve sorunum devam etmekte gearbest'e söylediğimde ise refund falan filan diyor kargo parası vermeye kalksam türkiyede oraya göndermem fiyatından fazla tutar vergilerden bildiğiniz bir şeyler var ise paylaşırsanız sevinirim.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil



R
8 yıl
Binbaşı

Hocam support'un gönderdiği maili iyi oku, sana ürünün hatalı olduğunu kanıtla diyor olabilirler.Bende mikrofon aldım bozuk çıktı support'a yazdım ve yenisini gönderdiler.Gerçi benim aldığım 1 dolarlık birşeydi fakat Gearbest ilgileniyor bu tarz konularda.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi riaz -- 4 Temmuz 2017; 11:58:28 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.