1. sayfa
ankastre kutunuz mevcutsa bi kazı çalışması yapılacak bir durum yok ortada kutunuz olmasa hat çekimi için yapicaklar diyeceğim ama oda var türk telekom sürekli yokuş yapiyor nedenini çözemedim çok garip çalışanları var |
Türk Net'e geçenlerin sayısı her geçen gün artıyor. Türk Telekom yavaş yavaş müşteri kaybetmeye başladı. Böyle fırsatını buldukça da "sen misin türknet'e geçen, bekle bakalım" tadında sorunlar çıkartıyorlar. Yoksa kazılacak bir iş yok ortada. Millette bunların farkında değil habire turknet'i suçluyor işte... |
Belirli bir süre de yokmuş, belediye ne zaman izin verirse o zaman baslayacaklarmış |
Türk Telekom a başvur İnterneti baglasınlar İki hafta içinde iptal ettir. Cayma hakkın var. İki hafta içinde hiç bir ücret ödemeden iptal edebiliyorsun. Hattı çektikten sistemi aktif hale getirdikten sonra iptal ettirip türk.net e geç. |
Genel manada forumlarda dönen tartışma ve sorunlardan anladığım kadarıyla ilk defa Türknet bağlantısı yapanlarda sorunlar çıkıyor hep, bunun nedeni de Turknet saha ekibinin olmaması bunu Türk Telekom'a yaptırıyor , (Vodafone da da böyle ama tüm şirketler mi Türk Telekom a yaptırıyor tam çözemedim henüz) Sonradan transfer veya geçiş yapanlarda sorun yok, santral merkezden işlem yapılıyor hazır herşey çalışır durumdayken Bende geçiş yaptım bu arada Vodafone net den türknete oradan da tecrübem oldu biraz, geçiş anında yapıldı. |
Merhaba, hizmetiniz başlamadan yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size yardımcı olmak ve hizmet kontrollerinizi sağlamamız için GSM numaranızı PM üzerinden rica edebilir miyiz? |
Şimdi Türk Telekom Bağcılar bölgeD müdürlüğü ile görüştüm, hattımın internet hizmetine açık olduğu ve istersem başvuru için arkadaşlarını hemen yönlendirireceklerini söylediler, gayet açık şekilde TürkNete yokuş yapıyolar. |
Merhaba, PM üzerinden konuşmuştuk. Gerekli birimlerimize konu hakkında bilgilendirdik. Tarafınıza en kısa süre içerisinde geri dönüş sağlanacaktır. |
Merak etmeyin, bir yokuş var ise TurkNet zaten anlıyor bunu. Sonuna kadar regülatif tüm kaynaklar kullanıyor. Eğer bu şekilde bir hata geldiyse sistem sürekli başvuruyu yeniliyor. Her seferinde bu iş emirlerini TT nin kontrol etmesi gerekiyor. sorun devam ederse konu toptan satış'a eskale ediliyor. Ayrıca bir yetkili konuyu takip ediyor. Bir sürü case var bu şekilde. Hatırı sayılı bir eleman çalıştırıyorlar. Yani eğer bu şekilde bir yokuş var ise, İş emirlerine verilen yanıtlar, şikayet taleplerinde Mail yazışmaları vs ile çok daha pahalıya denk geliyor. bir yerden kazandım diyorsun diğer yerden firmanın şikayetlerine yetişmek için dağ gibi eleman çalıştırmak zorunda kalırsın vs.. bu net kar zarar ilişkisi TT yapıyordur diye düşünüyorum. |
Cevabınız için teşekkür ederim, üst mesajda da belirttiğim gibi, santral ile görüştüm ve hattımın hizmet almaya hazır olduğu bilgisini verdiler ve hemen abone yapmak için teklifte bulundular yokuş yaptıkları gayet açık sanırım. Binamızda da kutu ve hat hazır zaten. |
doominsert hocam öyle diyorsunuz da ben 3 haftada anca bi saha ekibini çağırabildim. bunda da türknet sadece 2 kere saha ekibi randevusu verdi. ilkinde çok sıcaktı fiziksel şartlar nedeniyle reddetmişler ki hak verilebilir gerçekten sıcaktı sonra çözüm biriminizden aradılar geldiler mi filan diye gelmediler dedim sonra tekrar döndü yok iç tesisat yok modem yok ankstre yok meteor yok uzaylı istilası aynı şeylerle salladılar yine türk telekom sizi sallıyor siz de müşteriyi hiçte müşteriden taraf almıyorsunuz. şimdide internetim geldi 4-5 saat kullandım yine gitti eski haline geldi durup dururken açıkça santralden bir şey yapıldığı belli yine arıza kaydı bıraktım ama yine kalıp cümlelerle yokuş yapacaksınız kesin. serkan hocam umarım benim kadar uğraşmadan kısa sürede halolur sizin işiniz zira ben neredeyse 1 aydır uğraşıyorum durumum anlattığım gibi çokta ümidim kalmadı kim bilir kaç aya hallederler buradan da açtığım konuyu okuyabilirsiniz https://forum.donanimhaber.com/telefon-var-internet-yok--127114877 |
1-2 güne kadar gelen giden olmazsa zaten iptal ettirecem hocam, sırf akn yok diye bu kadar sıkıntı çekilmez, internet yok ki akn olsun. |
TurkTelekom personelinde asıl sorun hala iş emirlerini aksatıp duruyorlar. Turktelekomun da personeli uyarması gerekiyor. |
Evet arkadaşlar, Türk Telekomun bariz yokuş yaptığı belli oldu, TürkNete kazı çalışması için izin bekliyoruz demişler , aynı gün ben Türk Telekoma abone olmak isteyince altyapınız hazır denildi, biraz üzerine düşünce de bugün TürkNet adına gelip bağlantıyı yaptılar. Aktivasyon da tamamlandı ama kablo ile baglanıp hız testi yapıyorum, 7 mb hızı geçmiyor. |
Tecrübe konuşuyor TÜRK TELEKOM bağlat ve sonra Türknet'e nakil yaptır yoksa baya beklersin. |
Öyle ama Türk Telekoma iptal konusunda hiç güvenemiyorum, kesin bişeyler takarlar, 1 hafta içinde iptallere cayma bedeli yansıtılmıyor diyorla ama konu TT olunca hiç güvenim yok. |
1. sayfa
Saha ekiplerini beklemeye başladım, bugüne kadar ne gelen var ne giden var, mesajlar aramalar falan derken akşam üstü TürkNet'ten aradılar, Türk Telekom kazı çalışması için belediyeye dilekçe vermiş izin bekliyormus, anlamadığım benim binamda ankastre kutusu var, kutuya kablolar bağlı, yan binalara ve bizim binaya aynı kablo üzerinden hat geliyor, komsular ttnet internetini cayır cayır kullanıyor, anlamadığım nereyi kazacaklar da benim eve ne hattı çekecekler de kazı izni bekliyorlar. Türk Telekomun yaptığı yokuştan başka bişey değil belli ki.
Bu konuda bana yardımcı olabilicek arkadaşlar varsa yardımlarınızı beklerim, şimdiden teşekkür ediyorum.
@doominsert hocam, sizde konuya bi bakarsanız sevinirim, teşekkürler
Bu mesajda bahsedilenler: @doominsert , @TurkNetDestek