Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
17
Cevap
1738
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Türk Telekomun TürkNet'e Yaptığı Yokuş
S
7 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Arkadaşlar 23/06/2017 Tarihinde TurkNet'e online basvurumu yaptım, ertesi gün evrekları kargoladım, 29/06/2017 tarihinde evraklarım sisteme yüklendi, daire kablomu ankastreye kadar hazırladım üzerine etiket yapıştırıp ismimi daire numaramı yazdım ki ekip gelince kablo bırakmasın direk benim kabloyu bağlasın diye.

Saha ekiplerini beklemeye başladım, bugüne kadar ne gelen var ne giden var, mesajlar aramalar falan derken akşam üstü TürkNet'ten aradılar, Türk Telekom kazı çalışması için belediyeye dilekçe vermiş izin bekliyormus, anlamadığım benim binamda ankastre kutusu var, kutuya kablolar bağlı, yan binalara ve bizim binaya aynı kablo üzerinden hat geliyor, komsular ttnet internetini cayır cayır kullanıyor, anlamadığım nereyi kazacaklar da benim eve ne hattı çekecekler de kazı izni bekliyorlar. Türk Telekomun yaptığı yokuştan başka bişey değil belli ki.

Bu konuda bana yardımcı olabilicek arkadaşlar varsa yardımlarınızı beklerim, şimdiden teşekkür ediyorum.

@doominsert hocam, sizde konuya bi bakarsanız sevinirim, teşekkürler




Bu mesajda bahsedilenler: @doominsert , @TurkNetDestek
E
7 yıl
Yarbay

ankastre kutunuz mevcutsa bi kazı çalışması yapılacak bir durum yok ortada kutunuz olmasa hat çekimi için yapicaklar diyeceğim ama oda var türk telekom sürekli yokuş yapiyor nedenini çözemedim çok garip çalışanları var



A
7 yıl
Yarbay

Türk Net'e geçenlerin sayısı her geçen gün artıyor. Türk Telekom yavaş yavaş müşteri kaybetmeye başladı.



Böyle fırsatını buldukça da "sen misin türknet'e geçen, bekle bakalım" tadında sorunlar çıkartıyorlar.



Yoksa kazılacak bir iş yok ortada.



Millette bunların farkında değil habire turknet'i suçluyor işte...



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

S
7 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Belirli bir süre de yokmuş, belediye ne zaman izin verirse o zaman baslayacaklarmış



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
7 yıl
Yarbay

Türk Telekom a başvur İnterneti baglasınlar



İki hafta içinde iptal ettir.



Cayma hakkın var. İki hafta içinde hiç bir ücret ödemeden iptal edebiliyorsun. Hattı çektikten sistemi aktif hale getirdikten sonra iptal ettirip türk.net e geç.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @SerkanÇelik
Y
7 yıl
Binbaşı

Genel manada forumlarda dönen tartışma ve sorunlardan anladığım kadarıyla ilk defa Türknet bağlantısı yapanlarda sorunlar çıkıyor hep, bunun nedeni de Turknet saha ekibinin olmaması bunu Türk Telekom'a yaptırıyor , (Vodafone da da böyle ama tüm şirketler mi Türk Telekom a yaptırıyor tam çözemedim henüz)
Sonradan transfer veya geçiş yapanlarda sorun yok, santral merkezden işlem yapılıyor hazır herşey çalışır durumdayken
Bende geçiş yaptım bu arada Vodafone net den türknete oradan da tecrübem oldu biraz, geçiş anında yapıldı.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

T
7 yıl
Yarbay

Merhaba, hizmetiniz başlamadan yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size yardımcı olmak ve hizmet kontrollerinizi sağlamamız için GSM numaranızı PM üzerinden rica edebilir miyiz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
7 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Gönderdim.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNetDestek
S
7 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Şimdi Türk Telekom Bağcılar bölgeD müdürlüğü ile görüştüm, hattımın internet hizmetine açık olduğu ve istersem başvuru için arkadaşlarını hemen yönlendirireceklerini söylediler, gayet açık şekilde TürkNete yokuş yapıyolar.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TurkNet Destek
T
7 yıl
Yarbay

Merhaba, PM üzerinden konuşmuştuk. Gerekli birimlerimize konu hakkında bilgilendirdik. Tarafınıza en kısa süre içerisinde geri dönüş sağlanacaktır.




Bu mesajda bahsedilenler: @SerkanÇelik
D
7 yıl
Yüzbaşı

Merak etmeyin, bir yokuş var ise TurkNet zaten anlıyor bunu. Sonuna kadar regülatif tüm kaynaklar kullanıyor.

Eğer bu şekilde bir hata geldiyse sistem sürekli başvuruyu yeniliyor. Her seferinde bu iş emirlerini TT nin kontrol etmesi gerekiyor.

sorun devam ederse konu toptan satış'a eskale ediliyor. Ayrıca bir yetkili konuyu takip ediyor. Bir sürü case var bu şekilde. Hatırı sayılı bir eleman çalıştırıyorlar.

Yani eğer bu şekilde bir yokuş var ise,

İş emirlerine verilen yanıtlar, şikayet taleplerinde Mail yazışmaları vs ile çok daha pahalıya denk geliyor. bir yerden kazandım diyorsun diğer yerden firmanın şikayetlerine yetişmek için dağ gibi eleman çalıştırmak zorunda kalırsın vs..

bu net kar zarar ilişkisi TT yapıyordur diye düşünüyorum.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
7 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Cevabınız için teşekkür ederim, üst mesajda da belirttiğim gibi, santral ile görüştüm ve hattımın hizmet almaya hazır olduğu bilgisini verdiler ve hemen abone yapmak için teklifte bulundular yokuş yaptıkları gayet açık sanırım.

Binamızda da kutu ve hat hazır zaten.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @doominsert
U
7 yıl
Onbaşı

doominsert hocam öyle diyorsunuz da ben 3 haftada anca bi saha ekibini çağırabildim. bunda da türknet sadece 2 kere saha ekibi randevusu verdi. ilkinde çok sıcaktı fiziksel şartlar nedeniyle reddetmişler ki hak verilebilir gerçekten sıcaktı sonra çözüm biriminizden aradılar geldiler mi filan diye gelmediler dedim sonra tekrar döndü yok iç tesisat yok modem yok ankstre yok meteor yok uzaylı istilası aynı şeylerle salladılar yine
türk telekom sizi sallıyor siz de müşteriyi hiçte müşteriden taraf almıyorsunuz.
şimdide internetim geldi 4-5 saat kullandım yine gitti eski haline geldi durup dururken açıkça santralden bir şey yapıldığı belli yine arıza kaydı bıraktım ama yine kalıp cümlelerle yokuş yapacaksınız kesin.

serkan hocam umarım benim kadar uğraşmadan kısa sürede halolur sizin işiniz zira ben neredeyse 1 aydır uğraşıyorum durumum anlattığım gibi çokta ümidim kalmadı kim bilir kaç aya hallederler
buradan da açtığım konuyu okuyabilirsiniz
https://forum.donanimhaber.com/telefon-var-internet-yok--127114877


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @doominsert , @SerkanÇelik
S
7 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

1-2 güne kadar gelen giden olmazsa zaten iptal ettirecem hocam, sırf akn yok diye bu kadar sıkıntı çekilmez, internet yok ki akn olsun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ubemotho
G
7 yıl
Yarbay

TurkTelekom personelinde asıl sorun hala iş emirlerini aksatıp duruyorlar. Turktelekomun da personeli uyarması gerekiyor.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @doominsert
S
7 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Evet arkadaşlar, Türk Telekomun bariz yokuş yaptığı belli oldu, TürkNete kazı çalışması için izin bekliyoruz demişler , aynı gün ben Türk Telekoma abone olmak isteyince altyapınız hazır denildi, biraz üzerine düşünce de bugün TürkNet adına gelip bağlantıyı yaptılar.

Aktivasyon da tamamlandı ama kablo ile baglanıp hız testi yapıyorum, 7 mb hızı geçmiyor.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @doominsert , @TurkNet Destek
N
7 yıl
Yarbay

Tecrübe konuşuyor TÜRK TELEKOM bağlat ve sonra Türknet'e nakil yaptır yoksa baya beklersin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @SerkanÇelik
S
7 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Öyle ama Türk Telekoma iptal konusunda hiç güvenemiyorum, kesin bişeyler takarlar, 1 hafta içinde iptallere cayma bedeli yansıtılmıyor diyorla ama konu TT olunca hiç güvenim yok.




Bu mesajda bahsedilenler: @NitroNos
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.