II. Meşrutiyet döneminden kalma, kapı sesiyle tok ama masraf yapma konusunda aç bir vw klasiği. Bu yıllarda üretilmiş on tane golf ya da vento/jetta görmeniz zor iken Corolla sorunsuz çalışmaktadır. Japon/Kore otomobilleri çok daha uzun yıllar sorunsuzdur
II. Meşrutiyet döneminden kalma, kapı sesiyle tok ama masraf yapma konusunda aç bir vw klasiği. Bu yıllarda üretilmiş on tane golf ya da vento/jetta görmeniz zor iken Corolla sorunsuz çalışmaktadır. Japon/Kore otomobilleri çok daha uzun yıllar sorunsuzdur
bu araç,mk1 ve mk2 jettadan sonra avrupada vento adını almış daha sonra mk4 nesli bora olup mk5 te tekrar jettaya dönmüşlerdir.kısaca 93-98 senesinin jettası diyebiliriz,iyi güzel araçtır ama dendiği gibi sorun çıkarmaya çok müsaittir,her eski volkswagen gibi.
bu araç,mk1 ve mk2 jettadan sonra avrupada vento adını almış daha sonra mk4 nesli bora olup mk5 te tekrar jettaya dönmüşlerdir.kısaca 93-98 senesinin jettası diyebiliriz,iyi güzel araçtır ama dendiği gibi sorun çıkarmaya çok müsaittir,her eski volkswagen gibi.
120 binde motor yiyen i20 servis raporunu paylaşır mısın? Sebep ne dendi öğrenelim. Kaldı ki bir Hyundai sahibi olarak bu markada sorun yaşatabilir ve hayal kırıklığına sebep olabilir. Ama ben ve benim gibi hebası insanlar dünyanın en saht kar markasını fanboy modunda savunur gibi savunmayız. Sezar'ın hakkını Sezar'a sezerin hakkını da Sezer'e veririz. Ama sen ve senin gibiler vw eleştiremezler bile.
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >