Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
5
Cevap
110691
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Superonline LOS Işığı Sorunu
B
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Merhabalar. Yeni bir eve taşındım ve internetimi naklettirdim. Yalnız buradaki altyapı biraz daha farklı. Fiber dönüştürücü diye ekstra küçük bir cihaz daha mevcut ve buna kendileri fiber kablo çektiler. Bir müddet kullandıktan sonra küçük cihaz üzerindeki LOS ışığı kendiliğinden kırmızıya döndü. Gelen bir ekip binanın ana merkezindeki kablo ucunu değiştirdi ve sorun düzeldi.

Bir kaç hafta sonra yani dün, aynı sorun tekrarlandı. Bu sefer kablonun her iki ucu da değiştirildi ve sorun yine düzeldi. Sorunun neden tekrarlandığını sorunca, kablo çok hassas ucu kırılmıştır diyor. Ama hiçbir müdahale yok.

Neyse aradan 4-5 saat geçtikten sonra internet yine gitti ve şu an kontrol ettim LOS kırmızı yanıyor. Sabahleyin tekrar arıza bildirimi yapacağım. Ama canım gerçekten çok sıkıldı, ikide bir kesilecek mi bu şekilde? Yani sorun nedir merak ediyorum. Sizce nasıl bir yol izlemek gerekir. Cihaz değişimi mi istemeliyim, yoksa kablo mu? Ya da Turkcell tv+ yüzünden sürekli kullanım olduğu için kablo mu yanıyor? Bilgisi olan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bombar Dıman -- 10 Haziran 2017; 4:13:38 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

K
7 yıl
Çavuş

aynı sorun bende de oldu, cuma günü gelip kurulum yaptılar, bu gece bozulmuş, los ışığı kırmızı yanıp sönmeye başladı. senin dediğin kadar sık sık olacaksa kapatırım ben bunu. ttneti kapattırmaya gidecektim bugün, kapattırmasam mı ki bi hafta


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Bende çok şükür çözüm bulundu arkadaşım. Önceki elemanlar kablo ucunu değiştirdikten sonra fiber dönüştürücüyü yatay zemin üzerine bırakıyorlardı. Son gelen eleman tecrübeli çıktı ve sorunun bundan kaynaklandığını tespit etti. Cihazı duvara dikey bir şekilde astı, bir çiviye tutturdu. O günden beri hiç sıkıntın yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kahvebira
K
7 yıl
Çavuş

benim cihazı önce vestiyerin üzerine erişmenin çok zor olduğu yere kurmak istediler, ben aşağıya aldırdım, ama demediler ki bu kablo çok hassas bi kablo dokunsan kırılır falan, şimdi benim cihaz da evin girişinde yerde duruyor, adam uyarsaydı orda bırakın derdim. bi daha kırılırsa yukarıya aldırırım artık, yapacak bişey yok.




Bu mesajda bahsedilenler: @Bombar Dıman
A
3 yıl
Yüzbaşı

Bu sorun neden kaynaklanıyor acaba. 4 gün önce bağlanan wifi6 modemde aynı sorun oldu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
3 yıl
Yarbay

Dostum çok teşekkür ederim, 4 yıl sonra bile işime yaradı mesajın, dikey duran modemi yataya aldım düzeldi. Demekki kablo çok hassas gerçekten.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Bombar Dıman
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.