Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
1037
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Garip Problem
B
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar, internet bağlatmak için başvuruda bulunduk Türk Telekom'a . Önce müşteri hizmetleri üzerinden 2 defa. İkisi de sabit telefon bağlantınız yapılamamıştır mesajı gelerek ekiplere randevu verdiğimiz halde ekipler daha gelmeden iptal oldu. Musteri hizmetleri iptal gerekçesinde port dolu, paket uyumsuz yazdığını söyledi.

Daha sonra Türk Telekom il müdürlüğüne gittim. Orada portlarda problem olmadığı söylendi, altyapı şefiyle konuştular ve hataya bi anlam veremediler. Bir de oradayken başvuru aldılar ama alınan başvurunun bağlantıyı yapacak ekiplerin ekranına düşmediğini tespit ettiler, hata yine aynıydı. Sebebini anlayamadılar, ilk defa böyle bir durumla karşılaşmışlar, genel müdürlüğe çağrı yazdılar, sistem adminlerine neden ekiplerin ekranına düşmeden telefon hattı başvurusunun iptal olduguna dair yazı yazdılar. Ama sorunun ne zaman çözüleceği belirsiz. Genel müdürlükten gelecek cevabı beklememiz lazım dediler. 1 hafta süre verdiler.

Acaba aranızda bu duruma benzer bir şey başından geçen oldu mu? Birçok boş port olmasına rağmen bir türlü bağlantı yapılamadı, sabit telefon bağlantısı gerçekleştirilemedi hatası veriyor. Sebebi ne olabilir? Yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum.

Alacağımız internet paketi: alo paket+ 4mbit sınırsız internet , internetsiz ev kalmasın kampanyası kapsamında.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boyzof -- 11 Haziran 2017; 13:5:55 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

U
7 yıl
Yarbay

Bölge genel müdürlüğü ilgilenecektir bu mesele ile


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Bir fikriniz var mı bu problemle ilgili? Hiç cozulemeyecek saçma bir hata gibi hissediyorum, umutsuzum açıkçası. Çünkü genel müdürlük neye müdahale edebilir ki? Fiziki bir müdahale gerektiren bir durum yok çünkü ortada, en azından ben öyle tahmin ediyorum. Altyapının düzgün ve yeterli olmasını hesaba katarak. Yazılımsal bir problem mi acaba, bunu nasıl düzeltebilirler ki?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boyzof -- 9 Haziran 2017; 17:59:14 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ULTILIX
U
7 yıl
Yarbay

Genel müdürlüklerin bildiğim kadarıyla sistem kuruldukta sonra o sistem üzerinde çok fazla oynama yapamazlar. Zaten sistem otomatik olarak işliyor. Burada sizin hat düşmemesinin sebebi adres yanlış giriyor olabilirsiniz. Adresiniz doğru ise sistemde bu bilgi olmamış olabilir. FTTC geçtikten sonra hattım aktif olmamıştı genel müdürlükteki görevlilerin bilgisi zaten yoktu anlam veremediler adres değişikli olarak filen gösterdik ama 1 hafta düzelmedi. Daha sonra müdür bey devreye girdi ve Sistem sorunu bölge genel müdürlüğü yada il genel müdürlüğünden ben eve gelene kadar çözüldü. Üstelik saat 20:30 du ben oradayken


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @boyzof
B
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Bizimde burda geçen yaz saha dolapları değişti, tip7 vdsl2 dolapları kondu, fttcye geçildi. Baglatacagim paket adsl paketi ama adsl altyapısı da var burada. Sizinkine benzer bir sorun olabilir belki de. Umarım çözülür, beklemedeyiz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ULTILIX
B
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Konu güncel...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
7 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Problem dün itibariyle halloldu ve bugün gelip bağladılar. Adresimizde önceden atanan bir numara daha varmış, sorun ondan kaynaklıymış.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.