Merhaba arkadaşlar vodafone ev interneti kullanıcısıyım türknete geçiş yapmak istiyorum fakat başvuru sırasında hizmet numarası soruyor, benim faturamda hizmet numarası yazmıyor, onun yerine 10 haneli kullanıcı kodu var, onu girince de kabul etmiyor. telefon numaram da yok (daha önce superonline kullanırken vardı fakat şuan yok)
İşin özü hizmet numaramı öğrenemiyorum, sözleşmeler de sitede görünmüyor. daha önce vodafone'dan türknete geçiş yapan olduysa beni aydınlatabilir mi bunu konuda
İşin özü hizmet numaramı öğrenemiyorum, sözleşmeler de sitede görünmüyor. daha önce vodafone'dan türknete geçiş yapan olduysa beni aydınlatabilir mi bunu konuda
Edit: taslağa kaydedince ilkini göndermedim sandım birdaha açtım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fishkopf -- 5 Haziran 2017; 1:27:29 >