Motosikletin Diagnostic menüsünden, CO ayarıyla oynamam gerekiyor. Problemim esas olarak performans eksozdan kaynaklı eksoz patlamaları... Her ne kadar abartılı olmasa da eksozda patlama benim için zayi yakıt ve sağlıksız bir yanma-çalışmayı işaret etmekte. Bununla beraber optimum performans-yakıt ekonomisi değerini yakalamak peşindeyim.
Kontrol menüsünde 1. ve 4. silindirlere komuta eden ara menü ve 2. ve 3. silindirlere komuta eden bir diğer ara menü var. 2. ve 3. silindirlere komuta eden menü ayarını bu silindirler arada kaldığı ve fazla ısınıp diğer silindirlerle senkronizasyonunu kaybetmemesi için doğru değere ayarlamam gerekiyor. Benim bildiğim, yakıt hava karışımı zenginleştikçe yani daha fazla yakıt püskürtüldüğü taktirde daha az sıcak yanma odası demektir. Fakir karışımda hararet problemleri yaşanacağını biliyorum.
Ek olarak bu iki farklı kontrol ünitesini en verimli şekilde nasıl ayarlayabilirim. Yani C1 kısmını -%15, C2 kısmını -%5 ayarlayabilirim fakat kabaca bu oran farklılığı nasıl olmalı? Elbette silindir iç sıcaklığı ölçülürken eş zamanlı olarak değerlerin oynanarak ayarlanması net sonuç verecektir fakat şu an için imkanım yok ve değerleri göremiyorum kabaca ne kadar fark olmalı iç ve dış silindirler arasında?
Kardes ben yazılımcıyı Adana sanayi sitesinde bulamıyorum sen DH forum sitesinde nasıl bulacaksın
Ne bileyim bende konuyu açtıktan sonra fark ettim komplike bir konu olduğunu... Eskiden Vezir falan vardı, onlar bilir makineci arkadaşlar... Belki denk gelir de okurlar ümidiyle açtım ama eskilerin yerinde yeller esiyor. Sağolsun Adminler de konuyu motosiklet kısmına taşımışlar, tam görünmez olmuş. Konu tam olarak motosiklet değil, motor-makine-mekanik ama neyse...
Motosikletin Diagnostic menüsünden, CO ayarıyla oynamam gerekiyor. Problemim esas olarak performans eksozdan kaynaklı eksoz patlamaları... Her ne kadar abartılı olmasa da eksozda patlama benim için zayi yakıt ve sağlıksız bir yanma-çalışmayı işaret etmekte. Bununla beraber optimum performans-yakıt ekonomisi değerini yakalamak peşindeyim.
Kontrol menüsünde 1. ve 4. silindirlere komuta eden ara menü ve 2. ve 3. silindirlere komuta eden bir diğer ara menü var. 2. ve 3. silindirlere komuta eden menü ayarını bu silindirler arada kaldığı ve fazla ısınıp diğer silindirlerle senkronizasyonunu kaybetmemesi için doğru değere ayarlamam gerekiyor. Benim bildiğim, yakıt hava karışımı zenginleştikçe yani daha fazla yakıt püskürtüldüğü taktirde daha az sıcak yanma odası demektir. Fakir karışımda hararet problemleri yaşanacağını biliyorum.
Ek olarak bu iki farklı kontrol ünitesini en verimli şekilde nasıl ayarlayabilirim. Yani C1 kısmını -%15, C2 kısmını -%5 ayarlayabilirim fakat kabaca bu oran farklılığı nasıl olmalı? Elbette silindir iç sıcaklığı ölçülürken eş zamanlı olarak değerlerin oynanarak ayarlanması net sonuç verecektir fakat şu an için imkanım yok ve değerleri göremiyorum kabaca ne kadar fark olmalı iç ve dış silindirler arasında?