1. sayfa
telefonumu değiştirdim derken ne demek istedin? yenisiyle değiştirdiğini mi kastettin, eğer öyleyse aşağıda bahsettiğin apple magazasında mı yaptın diyor sanırım. |
Olayı şöyle anlatıyım, telefon arızası sebebiyle yeni telefon verildi. Telefonu aldıktan sonra farkettim ki camda üç köşede de lekeler mevcut. Siyah araçlarda vernik sorunu olurya onun gibi birşey. Özellikle güneşli havada göze batıyor. Servise gittim, sistem olmadığı için kayıt oluşturulmuyordu. Bende zamanım olmadığı için evime döndüm. Daha sonrasında da ekranın sol alt köşesinde çok küçük bir çatlak oluştu. Durum böyle olunca servise gitmedim. Mağaza servis sorumlusu ve mağaza müdürü merak etmeyin kesinlikle değişecektir demişti o zaman, cam çatlatınca kullanıcı hatasından garanti dışı bırakırlar diye gitmedim. Şimdi hem lekeler hemde o küçük çatlak canımı sıkınca iletişime geçeyim, belki yardımcı olurlar diye düşündüm. |
Çatlak var diye garanti dışı kalmaz ki? En kötü çatlağı olduğu gibi bırakıp diğer kısımlarla ilgilenirler. Hocam ithalatçı garantili ürün kullanır gibi çekimser olmayın. Bu adamlar müşteri memnuniyetine çok dikkat ediyor normalde. Türkiyede yurtdışındaki kadar olmasa da onlar da dikkat eder genelde. Derdiniz ne ise adam gibi gidin anlatın ve bir daha sistem kaydı oluşturmadan iş yapmayın sakın. Gerekirse bekleyin. İngilizcene gelirsek cümlelerin hiç sade ve akıcı değil anlaşılması zor olmuş. Tam derdini anlayamadım bu yüzden translate kısmında yardımcı olamayacağım. |
Attığım yorumda derdimi anlattım aslında. Problemim camın kusurlu olmasıydı. Problemden dolayı telefonu göndermeden cam çatlayınca, direk kullancıı hatası vereceklerini düşünüp, onarım için ücret isteyip onarımı yapmazsam garanti dışı bırakabileceklerini düşündüm. Ki ücret istediklerinde de 700 tl verip onarımını yaptırmaktansa, ekranın tamamen kırılmasını beklerim ki en azından 700 tlye değsin. Çünkü çatlak o kadar küçük ki sol alt köşede yarım ay şeklinde iki çizgi. İkisi de bitiş noktası olduğu için ekran çatlamaya devam edecek bir şekilde değil. |
Gelen cevap bu şekilde.
|
özetle kullanıcı hatasıysa para ödeyerek tamir edebilirsiniz. Kazayla oluşan bir durum yoksa, yani ürünün sıkıntısıysa, yetkili servis saglayıcısına gidip ücretsiz değişim yapabilirsin diyor. |
Hocam benim anladığım kadarıyla diyor ki o sorun çözülürken ekranın değişmesi vs gerekiyorsa çatlattığın için para alırlar ama onun dışında yapılıcak bir şeyse garanti kapsar. Ben böyle anladım. Birde sen derdini anlatabilmişsin apple'a, doğru anlamış seni. |
Hocam ikinize de çok çok teşekkür ederim, çok şanssız bir durum, insanın zoruna gidiyor zaten kusurlu ve değişeceği yüzde yüz olan bir parçanın servise götürmeden önce küçük bir hasar vermeniz nedeniyle kusurun tamamen size ait olması zoruna gidiyor insanın. Sonuçta cam hatalı ve değiştirilecekti. Son olarak bana dönüş yapacaklar mı yoksa servise mi götürmemi kastetmiş acaba? Bu arada tekrardan teşekkürler. < Resime gitmek için tıklayın > |
Hocam servise götürücen. Diyor ki servise götür onlar neyi var baksınlar ve karar versinler. Türkiye servisine kaldın yani. Geçmiş olsun umarım müşteri memnuniyetini önemserler diğer ülkelerde yaptıkları gibi |
servise götür onlar telefonuna ne olduğunu acıklar ve sana uygun seçenekler verebilirler diyor. Rica ederim :) |
1. sayfa
< Resime gitmek için tıklayın >
Devamında şu şekilde yazdım ne kadar olduysa artık...
< Resime gitmek için tıklayın >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi La Ley del Diamante -- 20 Mayıs 2017; 16:43:21 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >