Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
0
Cevap
802
Tıklama
0
Öne Çıkarma
yardımınıza ihtiyacım var
F
7 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar sony xperia z3+ model bir telefonum var. Telefonun ekranında lekeler çıkıyor ve ara ara değişik sıkıntıları oluyor. Telefon kvk da şimdiye kadar 3 kez değişti ve 1 kez ekran değişimi oldu. En son geçen hafta ekranda çıkan leke yüzünden kvk ya verdim ve ekranı anakartı değiştirmişler (anakart niye değişti hala anlamış değilim). Telefonu aldım gerekli testleri yaparken basınç testinden kaldığını gördüm.(daha önce de ekran değişiminden sonra basınç testinden kalmıştı teknisyene söylediğimde azar yemiştim su gçirmez demişlerdi ama daha sonra telefonu yenisiyle değiştirmişlerdi) Dışarı çıkıp telefonun üstüne su döktüm bu arada da video çekmeye başladım başka bir telefondan. Dha sonra baktım telefona bişey olmadı hattımı takmak için kapattım ki bir daha da açılmadı. Şimdi ise anakart değşişimi bekliyor olarak yazıyor. Size sorum tüketici hakem heyeti bu durum karşısında hangi tarafta olur? (Daha önce de hakem heyetine gittim ve telefon değiştiği için sorun olmadığını söyleyip reddetmişlerdi)



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.